Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Mózesnek tervez útvonalat a BKV

A XXI. században egy ekkora tömegközlekedési cégtől, mint a BKV elvárná az ember, hogy legyen egy normális weblapja, és egy használható útvonaltervezője, amivel segíti az emberek tájékozódását, és megbízható. Nem tudom, hogy a BKV jelenleg mennyit fizet a Topolisz Kft.-nek ezért a kalap sz@rért, amit útvonaltervezeőnek hívnak, de egy fillért sem ér meg, az biztos.


A BKV útvonaltervezője azt hitte, hogy olvasónk meg szeretne mártózni a néhány fokos Dunában, akárcsak Schirilla György, ezért úszást javasolt neki Budafok és Csepel között a tömegközlekedés helyett. Bár, ha Mózes kapna hasonló útvonalat, bizonyára könnyen megbirkózna vele:

Nagyításhoz klikkelj a képre!

86 Tovább

Te se veszel jegyet a mesevillamosra

Az előbb a BKV weblapján próbáltam informálódni (sikertelenül), amikor megláttam, hogy cég ismét útjára indítja a mesevillamost. Ezen a rendezvényen általában gyerekek vesznek részt a szüleikkel, akiknek ez valószínűleg nagyon jó. Az előző ilyen rendezvény után Bodrogi „énvagyokahíresegyfejű” Gyula tanított minket hónapokig a jó modorra a körúti villamosokon, kinek hangjától az utasok hátán igencsak felállt a szőr. A BKV ezen a rendezvényen is bemutatja üzletpolitikáját, és a „kitűnő” (komolyan ne vegyék) jegyértékesítési rendszerét, ugyanis jegyet csak elővételben, a BKV pénztárában lehet venni, egy évvel a rendezvény után. Megállókban, járművezetőknél nem lehet a járművekre jegyet venni, és úgy néz ki, már a rendezvényekre sem:)

28 Tovább

A BKV nem csak az utasok ellensége, az interneté is

Tegnap végigfutottam a BKV honlapját. Nem akartam mást, mint a közeli gyorsétteremben a saját gépemen megnézni a 103-as busz menetrendjét, hogy ne kelljen utána futni, és ne kelljen túl sokat állni a megállóba. Hát nem lettem okosabb, ugyanis az oldalért felelős szerkesztők úgy gondolták, hogy elég, ha a menetrendben lévő órákat kiírják, a pontos indulási idők senkit nem érdekelnek:



A metrók menetrendjének megtekintéséhez pedig PDF-file olvasására alkalmas programnak kell lenni a gépemen, mert a BKV ezt így gondolta. Nem volt telepítve, így nem tudtam meg, mikor megy az utolsó metró:



Azt már megtudtuk, hogy a paraméterkönyv bevezetésekor semmi lényegi információ nem volt az oldalon (ahogy a sztrájkot megelőző napokon sem volt tájékoztatás), de kíváncsi voltam, mit tudhat meg a BKV-ról egy turista, ha a weben tájékozódik.

Először nem kattintottam sehova. Legörgettem a lapot, és megnéztem milyen információkhoz juthat hozzá az angol nyelvet ismerő felhasználó. Metrófelújítás, 2007 nyaráig érvényes korlátozások, közlekedő 47-es villamos és paraméterkönyv PDF-be csomagolva. Ezek a legfrissebb infók. Igaz, hogy 2-es metró felújításának már rég vége, 2007 is elmúlt, valakinek ez fontos lehet. A lejárt tájékoztatók mellett a BKV éves jelentése is elérhető angol nyelven, amire megint nem tudom mi szüksége lehet egy turistának. Persze az ideiglenes korlátozásokról (villamospótló, trolipótló járatok stb.) egy mondat nem szerepel. Jó látni, hogy a turista is ugyan úgy le van szarva, mint bármelyik tájékozódni kívánó Budapesti.


A lapozgatás közben feltűnt, hogy a BKV a turistáknak büszkélkedik a BKV Plusz szolgáltatásával, ami az Antal féle vezetés alatt teljesen megszűnt, így már nem takarítanak hetente buszokat, megállókat. (Egyébként is vicces volt egy alap szolgáltatást pluszként jelölni). A lapot végiggörgetve alul egy csodálatos "A lap tetejére" angol nyelvű szó bukkant fel.

55 Tovább

Utasbiztosítás


Mindenki tudja, hogy van, ám kevesebben tudják, hogyha balesetet szenvednek, mi a teendő. A BKV új matricákon hirdeti az utasbiztosítást, és azt, hogy két weboldalon is megtekinthető a szabályzat (www.bkv.hu/generali ; www.generali.hu/bkv (képek)) Csak a kíváncsiság vezérelt, mikor felmentem ezekre az oldalakra, ám nem lettem okosabb, ugyanis egyik sem érhető el. Vajon miért?


UPDATE1: A BKV oldalán javítva lett a hiba, elérhetők az információk. Köszönjük!
45 Tovább

BKV, a superbrand

Délután a http://bkvfigyelo.blog.hu oldalon olvastam, hogy két metrószerelvény Kőbánya-Kispesten intim közelségbe került egymással - magyarán összeütköztek. A zasszony' hármas metrózik is hazafelé, így gondoltam felhívom a BKV információt, ugyan mondják már meg, hogy jár-e a metró, vagy mondjam Neki, hogy kerüljön? Nem tudtam meg, mert az állomás az adott melléken nem volt kapcsolható. Érdekes, mindig ez van, ha fel akarom hívni a BKV-t. Nomindegy, most nem ez a lényeg....

...hanem, hogy miközben a BKV honlapon az ügyfélszolgálat teleonszámát kerestem, olyat láttam, ami után sokáig csak néztem magam elé : a BKV Superbrand lett. A definíció szerint "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek". Nomegaztán azt is, olvastam, hogy "Több mint tízezer márkából a zsűri döntése alapján összesen 400 nyerte el a Superbrand titulust".

Nem akarok olyan hülye kérdéseket feltenni, de szerinetek igaz-e, amit a definícióban írtak, hogy "saját területén kitűnő hírnevet szerzett". Vagy mit gondoltok a "A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek" kijelentésről ?

Forrás: http://crashblogja.blog.hu
17 Tovább
12
»

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek