Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A 68-as csapdája

Kedves BKV-figyelő!

Történetünk Kispesten játszódik a 68-as busz megállójában. Épp kislányommal hazafelé igyekeztünk a játszótérről, a gyerek hulla fáradt és nyűgös, nálam táska, játékok és a bölcsis holmikkal teli szatyor. Várjuk a buszt. Mivel ebben a megállóban három busz is megáll, mindig figyelek, hogy felszállási szándékunk, vagy esetleg az, hogy nem azt a buszt várjuk egyértelmű legyen! A dologhoz még az is hozzá tartozik, hogy érthetetlen okból lánykám szereti a buszt, minden nap köszön a busznak, mikor felszállunk és integet neki mikor leszállunk! Na szóval állunk a megállóban, látom a buszunkat, gyorsan a járda széléhez helyezkedünk, hogy érthető legyen felszállási szándékunk. A busz ívéből látható volt, hogy a megállóba kanyarodik, de legnagyobb megdöbbenésemre nemes egyszerűséggel elhúzott előttünk! Köpni, nyelni nem tudtam! A lányom meg torkaszakadtából sírt, hogy őt itt hagyta a busz és nem a barátja többet, mert nem szereti!!! Na szép délután volt, arról nem beszélve, hogy a sírás és fáradtság miatt kincsem elaludt az ölemben, így negyed órát vártam három szatyorral és egy alvó gyerekkel az ölemben! Jó mi?
16 Tovább

Amitől ragad a padló

Miki képeiből kiderül, hogy mitől is ragad a padló. Aki esetleg nem látná annak elmondom. A padlón és az ülésen vizelet található! Miki buszvezető, neki szóltak az utasok, hogy csináljon valamit az utassal, mert ez nem állapot! Mindenki maga döntse el, ezek után le ül-e bármelyik járművön is. (Én eldöntöttem)


Nagyításhoz klikk a képre
29 Tovább

Kulturált utazás

Új képek érkeztek a fotópályázatra. Azt a következtetést kell levonnom, hogy az Ikarus 260-280 típusú buszokat kevésbé takarítják, mint például egy Volvókat. Természetesen a járművek összemocskolásáról nem a BKV tehet, hanem a jól nevelt utasok akik kiöntik az innivalójukat és összefirkálják a buszt. A BKV és a takarító társaság arról viszont tehet, hogy a kiöntött innivaló még hónapok elteltével is ugyan olyan állapotban a padlón van.


 

A hasonló képeket a

 bkvfigyelo@index.hu

 címre várjuk!

3 Tovább

Elkeseredett utasok a 3-as busz vonalán

T. BKV!

Utasként szeretném jelezni Önöknek egy olyan problémát, mely miatt elég sok ember reggelét és hazamenetelét keserítik meg, mégis úgy vettem észre, hogy eddig senki sem jelzett Önöknek visszásságot. A 3-as és piros 3-as buszok menetrendjét egyszerűen lehetetlen követni. Csak a mostani problémákat vetem fel: Tegnapi nap folyamán 17.10 és 17.30 között egyetlen busz sem érkezett az Újbuda center megállójába a Móricz Zs körtér felé vezető vonalon, holott legalább kettő darab 3 as és 2 darab piros hármasnak kellett volna közlekednie menetrend szerint.

Aztán persze érkezett egy busz majd fél hat felé, mint a heringek a tengeri sós lés konzervben, úgy álltunk ott. Mai nap reggel a 3as busz 07.48kor indult. Jelzem, hogy a menetrendben 07.42kor indult volna, vagy a következő 07.50kor. akkor ez most melyik is volt? Valószínűleg a 07.42-es, mivel a szerémi sori megállóban iszonyatos tömeg várta már a buszt. Jelezném továbbá, hogy a 07.45re kiírt piros hármas busz nemhogy el sem indult, be sem érkezett a megállóban, hanem olyan 07.55 magasságában láttunk egy piros3ast befelé közlekedni a Móricz Zs megálló irányába.

Sajnos ezek nem egyedi esetek. Két hete a hősáégriadó idején is nem egy alkalommal 20-25 perceket vártunk a 3as buszokra. Pontosan a 3as busz vonalás nagyon sok nagycég/gyár/hivatal működik nagyon nagy számú munkavállalóval. Sajnos a hármas busz részleghez tartozó sofőrök maguk írják át a menetrendet, akkor mennek amikor akarnak, ahogy akarnak. És kérem NE hivatkozzanak a forgalmi dugóra, mert más személygépkocsi, ill teherautó tud közlekedni, akkor a busz is. továbbá ne hivatkozzanak arra hogy a menetrendek tájékoztató jellegűek, mert mi, utasok ezért a szolgáltatásért fizetünk, és a polgári jog szabályai szerint akkor a szerződésnek megfelelően Önöknek teljesíteni kell. Amennyiben ezt megszegik, kötbérfizetési kötelezettség keletkezik. Tájékoztatom Önöket, hogy levelem a megfelelő fogyasztóvédelmi honlapoknak továbbítom.

Maradok tisztelettel, Kardos Csilla
35 Tovább

Utastájékoztatás

MG küldött nekünk egy érdekes képet. GPS táblákat tesztelget a BKV, mikor rengeteg megállóban hiányzik a menetrend. BKV – Budapest – 2007.


Klikk a képre
11 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek