Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hiába szeretnének, nem tudnak jegyet venni a Ráckevei HÉV utasai

Olvasónk, András azon kivételek közé tartozik, akik nem a túlzott ellenőrzés miatt panaszkodnak, hanem amiatt, hogy a Ráckevei HÉV-en ritkán találkoznak kalauzzal. Június 9-én este Ráckevéről utazott Budapestre, de a jegyét nem tudta megvenni, mert a pénztár már zárva volt. Jegyet a vonaton sem kapott, mert egy kalauz sem dolgozott a vonaton. Vajon ez a BKV-nak tényleg megéri?

Kedves BKV-figyelő!

Ma (június 9.) érdekes történet esett meg velem. Este hat után pár perccel megérkeztem Ráckevére a HÉV végállomásra. A váróteremben konstatáltam, hogy már nincs nyitva a pénztár, jegykiadás a vonaton. Felszálltam. Egészen Vágóhídig utaztam, ami 1 óra 10 perces út, de kalauzzal nem találkoztam- nem csak az én kocsimban, hanem az egész vonaton sem volt!

31 Tovább

Zsebre tette a pénzt, majd használt jegyet adott

Olvasónk péntek délután a Gödöllői HÉV-vel utazott. Jegye, bérlete nem volt, ezért a pénztárban szeretett volna venni, ami zárva volt, ezért a vonaton a jegyvágótól próbált meg jegyet szerezni. Nehézkes volt, mert a kalauz először zsebre tette a pénzt, majd használt jegyet adott. Többi a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

A BKV juttatási rendszerét "érdekesen" kibővítő kalauzzal találkoztam a minap. Meglepő élmény volt.

Június 26-án a Gödöllőről 16:36-kor induló szerelvényen utaztam. A pénztár "természetesen" zárva volt a gödöllői végállomáson, ezért a vonaton voltam kénytelen jegyet venni. Itt kezdődtek a gondok.

A kalauz az Erzsébet park után érkezett egy vékony, 40-45 éves, sötét, göndör hajú, romló fogazatú "hölgy" személyében, kinek száját - köszönés helyett - a "jegyet!" felszólítás tudta csak elhagyni. Akár szerencsének is tekinthetjük, hogy a "hölgy" kerülte a jól bevált udvariassági formulákat, mert a masszív szájszag bizonyosan kellemetlen gyomor-fluktuációt idézhetett volna elő az utazóközönség érzékenyebb tagjainál. A HÉV-et meg emiatt összerókázni nem menő.

A jegyet Mogyoródig kértem (addig utaztam), nyújtottam a papír kétszázast, amit a kalauz szakavatott mozdulattal zsebre tett, és indult volna tovább. Itt követtem el egy nagy hibát: meg mertem kérdezni, hogy:

35 Tovább

Lerugdosták a HÉV-ről az utast a BKV katonái

Abban szinte minden utas egyetért, hogy a részegeknek, hangoskodóknak, hajléktalanoknak semmi keresnivalójuk nincs a BKV járművein. Abban is sokan egyetértünk, hogy ezeket az embereket, ha nem akarnak maguktól leszállni, le kell tenni a buszról, villamosról, HÉV-ről. Végre örülhetnénk, hogy a BKV katonái letettek a HÉV-ről egy részeg utast, de mégse örülünk. A részeget ütögetni kezdték miközben aludt, majd rugdosták, hiába kiabált, hogy leszáll ő magától is, csak várjanak már egy kicsit. Végül a katonák, akik a padlón rántgatták az utast akkorát rúgtak belé, hogy lerepült a szerelvényről.

Sajnálatos, hogy a BKV emberei a semmittevés és a brutalitás között nem találták még meg az átmenetet. Vagy elsétálnak a hajléktalanok mellett, vagy félholtra verik, ahelyett, hogy felszólítanák a leszállásra, vagy kulturáltan megemelnék, és letennék. Olvasónk beszámolója:

Kedves BKV-figyelő!

Szeretném leírni, mi történt a Szentendrei HÉV vonalán. Egy ittas férfi ült, cipőjét levéve, lábát felrakva a középső üléseken. Láthatólag elaludt. Pomázon felszállt a kalauz, 2 majd 4 utas biztonsági férfival.

Rögvest észrevették az ittas egyént, lökdösni kezdték, szálljon le azonnal. Először csak az egyik biztonsági próbálta elhurcolni, nem ment neki egyedül. Hívta társait, akik -hogy végre eset van- egy másik kocsiból is megjelentek.

143 Tovább

Utas-figyelő

A BKV-figyelő több, mint négy éve alatt számtalan próbálkozás volt már BKV-dolgozók részéről úgynevezett „Utas-figyelő” blogok indítására. Ezek legtöbbször halva születtek, mert a szerkesztőjük vagy nem volt felkészült, vagy nem szánt elég időt a blog beindítására. (Persze az is lehet, hogy maga a blog nem érdekelt senkit.)

Most a BKV-figyelő indít útjára egy ilyet, bár ez nem blog lesz, hanem egy Utas-figyelő bejegyzést. A célunk nem más, mint hogy a blog olvasói sokkal tisztább képet kapjanak a közlekedési társaságról, a BKV-s dolgozók munkájáról, mindennapjairól. Talán ha megismerik a járművezetők, ellenőrök, pénztárosok (stb.) munkáját, megértőbbek lesznek, és máshogy néznek majd a munkavállalókra.

Ezen bejegyzés alá várjuk a BKV-s dolgozók beszámolóit, panaszait, észrevételeit hozzászólás formájában. Minden olyan kommentet szívesen veszünk, amik a BKV-val, a dolgozókkal és az utasokkal kapcsolatosak. Nyugodtan írjátok meg, ha hülye utassal találkoztok, erről is szívesen beszélgetünk! :)

(Természetesen a dolgozók észrevételeit továbbra is várom e-mailben, ha olyan a téma, akkor továbbra is közzéteszem, és megpróbálok segíteni.)

120 Tovább
12
»

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek