Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Turisták tájékoztatása nálunk, és máshol Európában

Amikor a turisták lehúzásáról van szó mindig előkerül 1-2 hozzászóló, aki a hazánkba látogatókat hülyézi le, mert "mielőtt idejött a turista, miért nem tájékozódott az itteni dolgokról". Valószínűleg azért, mert a társaság nem tájékoztat megfelelően. Olvasónk megnézte, hol, milyen információt találnak a turisták és úgy látja, hogy Budapesthez hasonló nagyvárosok közlekedési cégei nagyon szép és használható weblapokat működtetnek. Van olyan, ahol a jegyérvényesítés menetét fényképeken mutatják be, de akad olyan is, ahol kikalkulálhatod, mennyit fogsz költeni, ha megadod mennyit fogsz utazni, és a legolcsóbb jegyeket ajánlják. Van még hová fejlődünk:

Szia!

Na ez hosszú lesz, 3 napi hideg élelem javasolt az olvasáshoz. Olvasgattam a blogon, hogy mennyire "okosak" az emberek (legalábbis velem együtt imádnak okoskodni), és a turisták mennyire ostobák, hogy nem tájékozódnak az utazási feltételekről, mielőtt nekiindulnak a BKV-val való katasztrófa-közlekedésnek. Kicsit összehasonlítottam 1-2 nagyváros közlekedési társaságának honlapját a mi szeretett és közkedvelt válllalatunk honlapjával, és a rajta megtalálható információ-tartalommal. Bevallom, nem voltam túl alapos, van nekem jobb dolgom is, de ez már annyira idegesített, hogy néhányat tanulmányoztam. Bár az igazat megvallva a BKV kicsit elszállt a feltételek taglalásánál, így már az elején nagyon elment a kedvem az olvasástól.

40 Tovább

Megtartja a BKV a ciki szlogent

Egy ideig hittem benne, hogy a BKV-nál az új szlogen rosszul sikerült bemutatója után inkább a PR-es kollégák magukra csukják az Akácfa utcai iroda ajtaját és hallgatnak, és azt is megpróbálják elfelejteni, hogy indítottak egy ilyen pályázatot.

A BKV-nál elvileg azért akarták lecserélni a szlogent, mert a céget sok kritika érte az „Mozgásba hozzuk a várost” szlogen miatt (trolit toló, lerobbant busz mellett sétáló utasok), tehát az egyik nagy probléma a kétértelmű szöveg volt. A pályázaton sikerült megtalálni az egyik legrosszabb szlogent: „Önnek jár!”. Milyen lehetett a többi?


 

36 Tovább

Mózesnek tervez útvonalat a BKV

A XXI. században egy ekkora tömegközlekedési cégtől, mint a BKV elvárná az ember, hogy legyen egy normális weblapja, és egy használható útvonaltervezője, amivel segíti az emberek tájékozódását, és megbízható. Nem tudom, hogy a BKV jelenleg mennyit fizet a Topolisz Kft.-nek ezért a kalap sz@rért, amit útvonaltervezeőnek hívnak, de egy fillért sem ér meg, az biztos.


A BKV útvonaltervezője azt hitte, hogy olvasónk meg szeretne mártózni a néhány fokos Dunában, akárcsak Schirilla György, ezért úszást javasolt neki Budafok és Csepel között a tömegközlekedés helyett. Bár, ha Mózes kapna hasonló útvonalat, bizonyára könnyen megbirkózna vele:

Nagyításhoz klikkelj a képre!

86 Tovább
12
»

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek