Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Napon aszalódnak az ellenőrök!

Eddig szinte csak negatív észrevételt kaptunk a BKV ellenőrökkel kapcsolatban. Napokban érkezett egy levél, a napon aszalódott ellenőrök védelmében. A levél írója nem szeretné, ha kitennénk ide írását, ezért én magam fogalmazom meg azt, amit ma láttam.

A HÉV állomásokat senkinek nem kell bemutatni. 1-2 megálló van, ahol esetleg árnyékot lehet találni, egyébként minden tiszta napsütés a nap bármely szakában! Csak a HÉV végállomásain szoktak lenni ellenőrök általában itt is csak csúcsidőben. Ma a Ráckevei HÉV végállomásánál voltam (Közvágóhíd) és amit ott láttam, az emberfeletti. Na napsütésben vörös fejű ellenőröket láttam, akik árnyék hiányában kénytelen voltak a napon kérni a jegyeket és a bérleteket. Ezek után senki ne csodálkozzon, ha az ellenőrök úgy viselkednek ahogy, amikor a munkaadójuk így bánik velük. Itt hívnánk fel a BKV zRt. figyelmét arra, hogy az ellenőrök akik a HÉV vonalakon dolgoznak, emberfeletti képességgel tűrik a meleget és a napsütést. Megkérnénk a BKV-t és az illetékeseket, hogy mielőbb gondoskodjon arról, hogy az ellenőröknek ne kelljen a napon állni, hanem Ők is árnyékban dolgozhassanak mint a metrós kollégáik. Az árnyék egyszerűen elérhető, egy nagy, nyitható napernyővel, amelyet a végállomáson tárolhatnának és igény esetén elő lehet venni, és ki lehet állítani. Ezek alá az ellenőrök könnyen beférek, és nem aszalódnak a napon. A napernyőre praktikusan BKV logót vagy Controll feliratot lehetne nyomtatni, hogy tetszetősebb legyen, persze ez már csak részlet kérdése. Kitartást az ellenőröknek, megpróbálunk mindent megtenni, hogy a jelenlegi helyzet változzon. Kérnénk a BKV-t, hogy a fejleményekről levélben tájékoztasson minket! Köszönjük!

11 Tovább

Vizsgázott a villamospótló (2V)

Kaptunk pár e-mailt a napokban a 2-es villamos pótlásról. Valakinek tetszett, valakinek nem. Elmentünk ma, és leteszteltük Mi is. Sőt, még sétáltunk is! Olvass tovább


8 Tovább

Buszos üldözés buszsávon kívül

Mick részese volt egy buszos üldözésnek, melyben nekünk is volt már részünk. Talán ilyenkor tényleg az történik, hogy a dugóban veszteglő sofőrt még jobban felidegesítik, aki erre már nem tud mit lépni és felforr az agyvize, utána így tombolja ki magát. Ebben addig semmi probléma nincs, míg senkinek nem esik baja, vagy míg a kisgyerekek nem egy ilyen út során tanulják meg az anyád és egyéb más szavakat…

Hello!

Egy rövid sztori:
Nem is tudom, hova tenni a dolgot. Elítéljem-e vagy sem. A lényeg: utazunk a buszon, hatalmas dugó, épp egy lejtőn jövünk lefelé, amikor a busz elé bevág egy kocsi, és a busz baromi nagyot kénytelen fékezni (ami lejtőn még durvább.) A buszsofőr azonnal bemondja, hogy ha megsérült valaki, jelezze neki az utazóközönség. Mázli, mindenki él.
Ennek örömére a sofőr az első adandó alkalommal kivágott a buszsávból, át egy hosszú, "kb. 200 méter múlva jobbra forduló" sávba, és  jobbról előzve utána tépett a kocsinak, amit a dugó miatt könnyen utolért. Fél percig ordított vele, mint a kutyával, majd továbbszáguldott egészen a kanyarig, és vissza tuszkolta magát a jó sávba.
Pozitív az első reakció, miszerint reflexből érdeklődik (még szép!)
A többit meg is értem, meg nem is... Felforrt az agyvize és levezette a maga módján. Szerintem - mivel nem csak ő ült a buszban - elég lett volna egy jelentőségteljes "ANYÁD!!!"-dudálás.
--
Üdv!
Mick

4 Tovább

Kijátszható volt az egyesített bérlet

A 2005-ben bevezetett új bérletfajta könnyen kijátszható volt, ha megvetted és a hónap végén nem dobtad ki, hanem eltetted. A Bérletben az volt az egyetlen hiba, hogy két évre, 2005 – 2006-ra szólt, mint a képen is látod. Az illetékesek nem gondoltak bele, hogy szeptember minden évben van így a 2005-ös bérletet 2006-ban ugyan úgy felhasználhattad! Egyre kellet figyelni az árváltozásra. A pénztárba is tollal írták rá az új árat, neked is csak ezt kellett tenned. Idén már leleményesebbek voltak, már nem 2 évre, hanem csak 2007-re adták ki a bérletet. Mi csak figyelmeztetni szeretnénk a társaságokat, hogy ilyen többet ne fordulhasson elő, mert ez a BKV-nak a VOLÁN-nak és a MÁV-nak is kiesést jelent.
1 Tovább

Ismét Nagykörút

Körülbelül 1 év telt el azóta, hogy munkába ált az első 2 Combinó villamos. Hónapokig volt hangos a média a folyamatos botrányok miatt. Hol a felső vezeték szakadt le, hol egy oszlop dőlt ki volt amikor minden jó volt, épp csak az ajtók nem nyíltak ki. Tegnap délután ismét pótlóbuszok vitték az utasokat, mert a Boráros téren tönkrement a sin egy darabja.
A probléma oka nem lehetett a nagy meleg, hiszen a hőmérséklet nem haladta meg a 30 fokot!

Az utas tájékoztatással minden rendben volt, kb. 1 percenként mondták be, hogy pótlóbuszok járnak, valamint hogy hol áll meg a pótló busz. Azt azonban nem értem, hogy egyszer miért a villamosmegállóban állt meg a busz, utána pedig miért az erre kijelölt megállókban? Az ember nem tudta hol várakozzon…

Szeretnénk magyarázatot kapni a BKV-től, hogy következhetett be a probléma? valamint szeretnénk arra is választ kapni, mikor lesz már vége a rendszeres problémáknak? Továbbá szeretnénk megköszönni azok munkáját akik a vasárnap délutáni melegben ahelyett hogy otthon a családjukkal lettek volna, mások hibája miatt dolgoztak, azért, hogy ma mindenki akadály nélkül eljuthasson a munkahelyére. Valamint a villamosvezetőknek is köszönet, akik több órán át szobroztak a villamosukban, addig míg megindulhatott a forgalom! [nézz képeket]






























27 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek