A BKV Figyelő nem feltétlenül azonosul minden beküldött levél tartalmával, azonban fontosnak tartjuk, hogy többféle meglátás, vélemény, észrevétel lásson napvilágot a blogon. Az alábbi levél írója joggal teszi fel a kérdést, hogy miért várunk változást a BKV-nál, ha az utazóközönség is csak negatív irányban változik? (megj.: a levél könnyebb olvashatósága érdekében néhány elírást kijavítottunk.)
Tisztelt BKV-figyelő!
Én is (mint szerintem elég sokan) rendszeresen szidom a BKV-t (késik, nem jön, bunkó, tömött, stb.), de a maiak után elgondolkodtam a dolgokon.
Ma kb. negyed és fél 2 között értünk a 3-as villamossal (Gubacsi felé) a Liget térhez, és mikor már mindenki felszállt, a vezető bátorkodott elindulni (volna). Mivel én a jármű elején ültem, nem sokat láttam a dologból, de hallottam 1-2 csattanást és üvegcsörömpölést, majd láttam a villamos mögött keresztben átfutni a síneken 3-4 (biztos norvég) fiatalt.
Ezek után megértem a vezetőt, inkább nem állt le velük vitatkozni, hanem továbbment a Mázsa térig, és ott mérette fel a kárt. Az ajtó egyik szárnyán az üveg betörve, a másik meg tele horpadásokkal, és hiába hívta a központot, elég sok idő múlva válaszoltak neki. Most mondjátok meg őszintén, ti nem akadnátok ki? És akkor még csodálkozunk, hogy egyesek milyen bunkón viselkednek velünk. Én is küldtem már el a ... jegypénztárost, de be is látok a színfalak mögé, mert van pénztáros ismerősöm, szóval meg is bántam. Mindegy.
10-15 perc múlva visszafordult és utasok nélkül elment a villamos, őket pedig elvitte egy másik.
Szóval, amíg a BKV-s megszívat, mert szívóznak vele, mi meg szívózunk vele mert megszívatott, addig komolyan kérdezem, MIT AKARUNK ITT EGYÁLTALÁN? (nem mintha szeretném a BKV-t, de köztük is akadnak emberek...)
Ábel
Utolsó kommentek