Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Táblázat szőke pénztárosoknak

Úgy tűnik, komolyan foglalkozott a bérletproblémával a BKV. Többször is írtunk már arról, hogy néhány pénztáros az adott kezdőnapból nem tud kivonni egy napot, és hibásan tölti ki a bérletet, néha a BKV, néha az utas kárára. A BKV minden pénztárosnak egy táblázattal nyújt segítséget, hogy azt az egy napot mindenki pontosan ki tudja vonni a kezdőnapból, és megkapja a bérlet érvényességének végét. Na de mi van akkor, ha elnéz egy sort?:)

50 Tovább

Biciklis vs. buszsofőr

Tisztelt BKV Ügyfélszolgálat!

Bűncselekményt akarok Önöknek bejelenteni. Komoly problémát tapasztaltam egyes buszvezetőiknél az utóbbi időben. Két sofőr is igencsak rossz néven vette, hogy kerékpárral az ő útjukba kerültem. Egyikük "csak" óvatosan de nagyon közel (20 centiméternél közelebb) előzött meg, ami már nem csupán az oldaltávolság be nem tartása, hanem súrolja a közúti veszélyeztetés bűncselekményének fogalmát.

A másik sofőr (személyleírás lentebb) viszont kifejezetten pszichopata viselkedést tanúsított, két különböző napon is. Mindkét esetben több ízben centikre mellettem száguldott el a többtíz tonnás vassal, ok nélkül dudálgatott, szándékosan rámhúzta a kormányt(!), modortalanul kiabált velem. Idéznék: "Takarodj a bicikliútra!", valamint középső ujjával mutogatott.

A modortalan viselkedést még megbocsátanám neki, de azt nem tűröm, hogy már másodszorra is az életemre tört, ezáltal a közúti veszélyeztetés bűncselekményét követve el. Ha rajta múlik, akkor akár meg is halhattam volna. Ezen kívül a piros lámpánál állva szándékosan rámgurult a busszal, majdhogynem ütközésig.

Az "úriember" kb. 50 éves lehet, ősz hajú, ősz bajszú, arcáról lerí a határtalan intelligencia. Bizonyára nem fogta fel, hogy a gyilkosság komoly következményekkel jár.

A szerencsés találkozásaink időpontjai:

2008. 02. 28. 14:45 körül a BPI-156 -os rendszámú 3-as számú buszt vezette, a XXII. kerületben a Vágóhíd utca és a József Attila utca között veszélyeztette az életemet, valamint,

2008. 03. 13.-én (azaz ma) 14:20 - 14:25 között a KXB-022 -es rendszámú (1)14-es buszt vezette és a József Attila utca valamint a Jókai Mór utca között szó szerint vadászott rám!

A nyomatékos kérésem az lenne, hogy beszélgessenek el a kollégájukkal, arról, hogy ő egy többtíz tonnás vasat felém kormányozva életveszélyes rám nézve, mivel alattam csak egy sérülékeny 10 kg-os kerékpár van. Kérem próbálják jobb belátásra bírni, ugyanis ha még egyszer találkozok vele és önbíráskodni próbál és az életemre tör, akkor ott helyben megállítom és rendőrt hívok. Ma is közel álltam ehhez, de nem akartam az utasokkal kiszúrni.

Illetve ha nem tesznek semmit az ügy érdekében, akkor konzultálok az ügyvédemmel és fontolóra veszem az illető feljelentését.

Amennyiben az említett közveszélyes sofőrjük hajlik erre a megoldásra, én nagyon szívesen találkozok vele munkaidő után, és kulturált körülmények között megbeszélem vele a konfliktus okát, és elmagyarázom neki észérvekkel, hogy miért nem biztonságos a kerékpárút.

Megemlítem, hogy a másik sofőrjük, aki némileg emberségesebb módon, de mégiscsak visszaélt az erejével és önbíráskodni próbált, ő 2008. 02. 19-én 16:00 körül előzött rendkívül kicsi oldaltávolsággal egy 3-as buszt vezetve a Nagytétényi úton. Neki is felhívhatnák a figyelmét, hogy ha egy tapasztalatlanabb kerékpárossal játszik ilyent és a busz alá esik, annak súlyos következményei lehetnek!

Várom a válaszukat!

Tisztelettel:
Bakó Zsolt
365 Tovább

Kutyának nem kell a BKV nyugtája

71 Tovább

Nem végezte a munkáját. Kirúgták.

Tisztelt BKV!

2008. február 24-én hajnalban 03.14-kor szálltam föl az Astoriánál a 907-es járat BPO-451 rendszámú járművére. A busz ajtajainál ellenőrök fogadtak, akiknek meg is mutattam a bérletem. Miután felszálltam a csukló utáni ajtónál, rögtön erős fosszag csapta meg az orromat. A busz ezen részében igen kevesen utaztak, és az utánam érkező új felszállók is inkább átmentek a busz első felébe az elviselhetetlen bűz miatt.

Felháborítónak tartom, hogy szigorítják az ellenőrzést, és közben az állandóan jegy nélkül utazó, bűzlő és koszos "utasokat" nem szűrik ki. Jelen esetben a busz előtt álló ellenőrök is láthatták a közvetlenül az ajtóval szemben ülő, jellegzetes ruházatú és elviselhetetlen szagú potyázót, de nem tettek semmit. Az ellenőröknek nem feladatuk a nem fizetők utazásból való kizárása? Esetleg az egyértelműen nem fizető hajléktalanok leszállítása? A fentiek fényében a következőket kérném:

1. Legyenek szívesek írják meg, hogy mik az éjszakai ellenőrök feladatai!
2. Amennyiben nem helyesen jártak el, küldjék el számomra a felelősségre vonás és bűntetés dokumentumait!
3. Tájékoztassanak, hogy milyen formában kárpótolnak a csökkentett értékű szolgáltatás miatt.

Tisztelettel: Átlag Ember, utas

BKV-s válasz:

Tisztelt Átlag Ember!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

A bejelentésében leírtakat vizsgáltuk, és a következőket állapítottuk meg: A Biztonsági Szolgálat munkatársai az előírások szerint végezték a jegyellenőrzést, azonban hajléktalant, aki tisztátalan ruházata miatt más utas terhére volt, a jármű elhagyására nem szólították fel.

Az éjszakai járatokon jegyellenőrzést a Biztonsági Szolgálat, a nappali ellenőrzéseknél előírtak szerint végezi. A járműre a felszállást csak érvényes jegy vagy bérlet felmutatás után engedélyezik. A járművön történő ellenőrzés során az érvényes jeggyel, vagy bérlettel nem rendelkező, illetve a jegyváltást megtagadó utasokat, a további utazásból kizárják.

48 Tovább

Hagyó Miklós elmenekült a civilek elől

Nem számított ekkora érdeklődésre, ezért a vita felénél elhagyta a BKV által szervezett, a tervezett járatritkításokról szóló társadalmi egyeztetés helyszínét a szocialista közlekedésügyi főpolgármester-helyettes. A BKV eközben nem tudta megvédeni a járatritkítás szükségességét, sőt bevallotta: zajjal, szennyezéssel és több balesettel, zsúfoltsággal jár az átalakítás. Ha a 4-es metró 500 milliárdba kerül, miért kell 6 milliárdért csökkenteni a hálózat teljesítményét?

Legalább 150-en voltak kíváncsiak a BKV 2008-as hálózat-átalakításáról tartott társadalmi vitán a budapesti műszaki egyetemen.

A kétórás fórumon nyilvánvalóvá vált: hiába bújnak a fővárosi politikusok a BKV háta mögé, a közlekedési cég nem tud válaszolni arra a mindenkit érdeklő kérdésre, miért van szükség a 10 százalékos járatritkításra.

A Greenpeace tisztább levegőt és több BKV-járatot szeretne

Ekkora érdeklődésre a vitát szervező BKV, illetve a járatritkítás atyának tekinthető Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes sem számított, utóbbi többször kifejtette, túlzottnak tartja a társadalmi vita nyilvánosságát, közlekedésszakmai egyeztetésre gondolt. Miután a vita helyszínéül választott szemináriumi terembe alig fért be kéttucat ember, és a többi érdeklődő kint maradt, sikerült szerezni egy egyetemi előadót, ahol végre elkezdődött a fórum.

A pulpituson a BKV vezérkara foglalt csak helyet. Antal Attila nemrégiben lemondott vezérigazgató hiánya ugyan nem keltett feltűnést, de nem jelent meg a társadalmi egyeztetésen Regőczi Miklós kommunikációs vezérigazgató-helyettes sem. A közlekedésügyi városvezető, Hagyó Miklós a hallgatók között foglalt helyet, ahogy szinte az összes megjelent fővárosi politikus, csak Dancs Gábor (SZDSZ) közlekedésügyi tanácsnok merészkedett a hallgatók látómezejébe.

A cikk az Indexen folytatódik!

Tovább! >>>

25 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek