Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Katowicében bizonyíthat az Alstom

Az Index információi szerint szeptemberben utazik az Astom katowicei gyártóbázisára az a magyar küldöttség, amely előtt a metrókocsigyártó cég bemutatja az átalakított fékberendezésű szerelvényeket. Úgy tudjuk, hogy az átalakítás főként szoftveres jellegű. Egyes részek még mindig eltérnek a magyar szabályoktól, ezért ezekre az Alstom derogációt kért.

A lap úgy tudja, hogy az Alstom katowicei üzemében több módosítást is végrehajtottak a Budapestre szánt metrókocsikon, főleg szoftveres jellegűt. A szerelvények azonban még mindig nem felelnek meg a magyar szabályoknak, ezért ezeket az eltéréseket még jóváhagyatnák a Nemzeti Közlekedési Hatósággal.

A cég közleménye szerint egyebek mellett fizikailag is változtattak a fékberendezésen, fejlesztették a fékrendszer rendelkezésre állását, így az üzemi fék áramszünet esetén is üzemképes marad, továbbá biztosították a levegős fék (fő-fék) fölérendeltségét. Beépítették az új menekülőajtókat, biztonságosabbá tették az ajtók működtetését és továbbfejlesztették a fedélzeti eseményrögzítő rendszert.

15 Tovább

Kocsis István jelentősen átalakítaná a BKV-t.

Jelentősen átalakítaná Kocsis István vezérigazgató a BKV szervezetét és működését, de a társaság tagadja, hogy egy újonnan létrehozandó stratégiai posztra visszatérne a céghez a Kocsis bizalmasának számító Molnár László. Őt áprilisban menesztették főtanácsadói posztjáról, de úgy tudjuk, felmerült a neve, mint a több fontos területet felügyelő, újonnan létrehozandó törzskari igazgatóság lehetséges vezetője.

Nőhet jövőre a BKV vezetői apparátusa: a Kocsis István vezérigazgató által elképzelt - lapunk birtokába került - új szervezeti és működési struktúra szerint a jelenlegi három vezérigazgató-helyettes helyett négy lenne, illetve eggyel nőne az igazgatók száma is, miután létrehoznák a külön biztonsági igazgatóságot. Újdonság, hogy a vezérigazgató közvetlen felügyelete alatt álló szervezeti egységek száma ugyan csökken - így kevesebb középvezetővel kell Kocsisnak egyeztetni és napi kapcsolatot tartani -, viszont a továbbra is a közvetlen irányítása alá tartozó gazdasági, műszaki és közlekedési igazgatóság mellett létrehoznák az ugyancsak egy vezérigazgató-helyettes által irányított törzskari igazgatóságot.

19 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek