Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Leszállították a Volánbuszról, mert nem akart zsebbe fizetni

Olvasónk barátnőjét a Volánbusz érdi sofőrje azért nem akarta felengedni a buszra, mert el szerette volna kérni a jegyet, aminek az árát a buszvezető zsebre akarta tenni.

Tisztelt BKV-figyelő!

Ahogy látom, korábban többször volt már itt is szó az ügyeskedő Volán-sofőrökről, "sárga jegyekről", de egészen a mai napig abban a tudatban éltem, hogy a zsebbe fizetés fakultatív dolog. Én eddig sem éltem vele, de nem is tettem semmit ez ellen, túl szórakoztató volt hallgatni elől, ahogy a sofőrök félórás konferencia-beszélgetések alapján tájékoztatják egymást az ellenőr-csapatok tartózkodási helyeiről.

85 Tovább

Mi értelmük van a kutyaól pénztáraknak?

Azon kívül, hogy valakik ezen keresztül tömik tele a zsebüket, sok értelmük szerintem nincs. A legtöbb ilyen viszonteladó BKV pénztár mellé telepedett le, amiket később be is zártak, tehát a városképbe beillő pénztár helyett kaptunk ilyen fabódékat, ahol a pénztárosok számottevő része hamis bérletekkel trükközik. Ez kiesés a BKV-nak, kiesés az utasnak. Olvasónk levele a kép alatt.

60 Tovább

Betontömbökkel a beparkolások ellen?

Olvasónk érdekes javaslattal fordult a BKV-hoz a 72-es trolibusz pótlásával kapcsolatban. Tapasztalata az, hogy az utcák sarkainál az autók olyan szerencsétlenül állnak meg, hogy a busz egyik utcából a másikba nem tud kikanyarodni, így feltartja a forgalmat és a menetrend is felborul. Az utas szerint az ilyen helyeken fizikailag lehetetlenné kellene tenni a parkolást. Íme a ügyfélszolgálatnak írt levele:

Tisztelt BKV!

A 72-es trolipótló buszokkal kapcsolatban lenne észrevételem. A busz a Rippl-Rónai utcán át kerüli ki a Munkácsy utcán zajló csatornaépítést, de szerintem ez nem szerencsés megoldás. Az utca szûk, két oldalán parkolnak, a közepén egy építkezés miatt el van zárva a járda és az úttest egy része. Normál esetben éppen hogy elfér a busz, de sajnos az autósok nagy része nem veszi figyelembe a sarkokra kihelyezett tiltótáblát és odaparkolnak, így naponta tucatszor kényszerül a busz arra, hogy megálljon, megvárja, amíg az akadályt képző autó elmenjen, és csak aztán tud kikanyarodni a Szondi utcára. Ez természetesen hatalmas dugókkal, dudálással és anyázással jár. (Gondolom, a buszsofőrök ezt már többször jelezték a cégen belüli illetékeseknek.)

51 Tovább

Nem érdekli a buszosokat az első ajtós rendszer

Hiába von be a BKV több járatot az első ajtós rendszerbe, ha azokon a vonalakon, ahol a rendszert már bevezették a buszvezetők magasról tojnak az egészbe. Tapasztalom, és az utasoktól is hallom, hogy amint lekerültek a biztonsági őrök a járművekről az alvállalkozós buszvezetők már nem foglalkoznak a jegyekkel és a bérletekkel, és a hajléktalanok is visszakerültek a buszokra.

Visszakerültek a bliccelők és a hajléktalanok a 141-es buszra, -írja egy olvasónk. Szerinte amíg 1 biztonsági őr volt a buszon addig a rendszer működött, most viszont, hogy csak a buszvezető ügyel a rendre nincs mi visszatartsa a bliccelőket és a hajléktalanokat az utazástól. Hiába állnak a fizető utasok az első ajtónál bérlettel a kezükben, ha a bliccelők a 2. ajtónál minden gond nélkül felszállhatnak.

230 Tovább

Re: Miért nem hangolják össze a menetrendeket?

A tegnapi -Volán és BKV járatok összehangolásáról szóló- bejegyzésünkre megérkezett a Budapesti Közlekedési Szövetés (BKSZ) és a Közlekedéstudományi Intézet reakciója. Levelükből kiderül, hogy miért nem lehet összehangolni a buszok menetrendjét, és, hogy milyen fejlesztések várhatók:

Kedves BKV-figyelő!

A BKV 272-es (Bp, Kosztolányi Dezső tér-Törökbálint), illetve a Volánbusz 734, 735 és 736 számú (Bp, Etele tér-Érd, aut. áll.) járatai közötti, a Budaörs, benzinkút megállóhelyen kifogásolt csatlakozásokat illetően az alábbi tájékoztatást adjuk.

A járatok egymáshoz hangolására vonatkozó kérés eddig nem érkezett hozzánk. Annál is inkább, mert a Sasadi úttól Érd, Bem térre a délutáni csúcsidőszakban félóránként-óránként indulnak közvetlen autóbuszok is, 731 jelzéssel. Amennyiben ilyen közvetlen járat nem áll rendelkezésre, a Sasadi úttól 10-12 perces sétával elérhető az Etele téri autóbusz-állomás, ahol közvetlenül fel lehet szállni az Érd felé közlekedő autóbuszokra.

29 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek