Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Miért nem hangolják össze a menetrendeket?

"Miért képtelen a Volán és a BKV összehangolni a menetrendeket?" Olvasónk erre a kérdésre keresi a választ, ugyanis Érd és Budaörs között ingázva mindig azt tapasztalja, hogy a két cég buszai nem várják be egymást, emiatt rendszeresen 40-50 percet kell várnia a következő buszra. Szerintem a Budapest-bérlet bevezetésekor nem csak a plusz bevételre, hanem az ilyen problémákra is gondolniuk kellett volna a menetrendszerkesztőknek. Az észrevételt továbbítottam a BKV és a Volánbusz illetékeseinek, várjuk a választ.

Kedves Mihály!

Szerencsés véletlen, hogy megtaláltam a blogod. Te talán átérzed, hogy milyen nehézségekbe ütközöm, ha a Sasadi útról a BKV 72-es buszával indulva a Budaörsi benzinkúton a Volánra szállva szeretnék az érdi Bem térre jutni az M7-át. Nem könnyű, ugyanis a BKV és a Volán nem képes összehangolni a 72-es és a "sárgabusz" menetrendjét, a buszok nem várják meg egymást Budaörsön. Számtalanszor előfordult, hogy vagy az egyikről vagy a másikról láttam elsuhanni a csatlakozást. Sok esetben 40-50 percet kell várni ilyenkor a következő járatra. Bízom benne, hogy ha a nagynyilvánosság elé kerül a probléma talán lesz rá megoldás.

További jó munkát!

C.G.

57 Tovább

Ismét kettétört egy BKV busz

Kettétört egy csuklós BKV busz alváza még a hétvégén, ezért hétfőn éjszaka az összes IK-435-ös típusú buszon elvégzik a rendkívüli repedésvizsgálatot.

A hétvégén még a forgalomba állás előtt tört el az alváza az egyik járműnek a cinkotai buszgarázsban. Ezután a buszt nem engedték a forgalomba. A közlekedési vállalat szerint tavasszal az összes buszon végeztek repedésvizsgálatot és azóta is figyelik az alvázakat. A BKV-nak összesen 171 olyan busza van, mint amelynek az alváza hétvégén eltört, hétfőn éjjel ezeknek kezdik a vizsgálatát - áll a társaság közleményében.

(FH - Hírszerző)

80 Tovább

Debrecenben volt, a BKV mégis 600 ezer forintot követel

Olvasónk ellopott diákigazolványával valaki Budapesten bliccelt, amikor Ő még Debrecenben lakott. A BKV két ügyvédje most összesen több mint fél millió forintot szeretne behajtani rajta. A dolog érdekessége annyi, hogy a büntetések az utas debreceni címére lettek kiállítva, az utolsó felszólítás pedig a pesti címére érkezett, a BKV szert azért, mert az ügyvéd pénzért bárkinek a személyes adatait megvásárolhatja. Ti mit tanácsoltok az utasnak, mit csináljon a büntetésekkel és a felszólítással?

Szia BKV-figyelő!

Történt velem egy a pénztárcámra és a stressz szintemre nézve nem túl kellemes eset. 25 éves veszélyeztetett terhes kismama vagyok, hónapok óta hol a kórházban, hol otthon nyomom az ágyat. Egyszer csak kapok egy levelet dr. Bartus Ildikó ügyvédtől, hogy fizessek be 240 ezer forintot, és ez az utolsó felszólítás, vagy mehetek a bíróságra! Mi a fene? -gondolom én. Felhívtam, és mondtam, hogy ez nem lehet, ugyanis szeptemberben diplomáztam, azóta vagyok a városban, előtte 6 évig Debrecenben lógattam lábat. Mondja, hogy menjek be a BKV-hoz és nézzem meg a büntiket.

58 Tovább

Zsebre tette a pénzt, majd használt jegyet adott

Olvasónk péntek délután a Gödöllői HÉV-vel utazott. Jegye, bérlete nem volt, ezért a pénztárban szeretett volna venni, ami zárva volt, ezért a vonaton a jegyvágótól próbált meg jegyet szerezni. Nehézkes volt, mert a kalauz először zsebre tette a pénzt, majd használt jegyet adott. Többi a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

A BKV juttatási rendszerét "érdekesen" kibővítő kalauzzal találkoztam a minap. Meglepő élmény volt.

Június 26-án a Gödöllőről 16:36-kor induló szerelvényen utaztam. A pénztár "természetesen" zárva volt a gödöllői végállomáson, ezért a vonaton voltam kénytelen jegyet venni. Itt kezdődtek a gondok.

A kalauz az Erzsébet park után érkezett egy vékony, 40-45 éves, sötét, göndör hajú, romló fogazatú "hölgy" személyében, kinek száját - köszönés helyett - a "jegyet!" felszólítás tudta csak elhagyni. Akár szerencsének is tekinthetjük, hogy a "hölgy" kerülte a jól bevált udvariassági formulákat, mert a masszív szájszag bizonyosan kellemetlen gyomor-fluktuációt idézhetett volna elő az utazóközönség érzékenyebb tagjainál. A HÉV-et meg emiatt összerókázni nem menő.

A jegyet Mogyoródig kértem (addig utaztam), nyújtottam a papír kétszázast, amit a kalauz szakavatott mozdulattal zsebre tett, és indult volna tovább. Itt követtem el egy nagy hibát: meg mertem kérdezni, hogy:

35 Tovább

Leállították a mozgólépcsőt, kézben kellett vinni a babakocsit

Olvasónk időről-időre babakocsival közlekedik a fővárosban. Nem olyan kis "városi cirkávóval" -ahogy ő mondja, hanem egy igazi nagy túra-babakocsival, ami jól meg van pakolva csomagokkal, amikor vidékről feljön. Ritkán veszi igénybe a BKV szolgáltatásait, és azt tapasztalja, hogy sem a BKV-sok, sem az utasok nem segítik a közlekedésben. Pár hete épp a Batthyány téri metróállomásról tartott felfelé, amikor minden figyelmeztetés nélkül megállították a mozgólépcsőt és vissza sem kapcsolták. Egy élmény lehetett felcipelni a kocsit:

Tisztelt BKV-figyelő!

Szerencsére nem vagyok budapesti, így csak ritkán kell igénybe vennem a BKV szolgáltatásait. Időnként azért elvetődöm a fővárosba, ilyenkor féléves kislányomat is "kénytelen" vagyok magammal vinni ráadásul - vidéki lévén - nem egy "városi cirkálóval" hanem egy igazi túra-babakocsival. Azt, hogy nem mindenhol "akadálymentes" a metróállomás már mondhatni megszoktam, a lépcső tetején vagy alján egy-két segítségkérő pillantás - és pár perc - után segítenek - természetesen - az utasok. (Tudom, hogy ezért nem kapnak fizetést, de BKV-dolgozó még sosem ajánlotta fel segítségét.)

77 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek