Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Bántalmazta az utast a karszalag nélküli „ellenőr”

Úgy néz ki a munkanélküliek körében egyre népszerűbb az ellenőri munka. Ezzel csak az a baj, hogy sokan nem jelentkeznek erre a szakmára, hanem inkább megveszik a munkaház szükséges kellékeket, piacon, vagy olyan ellenőröktől, akik a sajátjukat "elhagyták". Sok gyanús ellenőrről olvashattatok már a blogon. Olvasónk most megtalálta a legpofátlanabb kamu ellenőrt, akinek se karszalagja, se azonosító száma nem volt:

Tisztelt BKV!

2009.04.30-án a 17:30-kor a Bogdáni útról induló 86-os buszon egy ellenőrük dolgozott. A viselkedése, a karszalag hiánya, és a meg nem mutatott igazolványa (állítólag ott viseli a ruhája alatt) alapján erősen feltételezhető, hogy nem az önök kötelékében dolgozott.

Egy utast próbált megbírságolni, aki inkább le kívánt szállni. Ekkor az "önök" ellenőre próbálta megakadályozni (testével elzárta az utat), és szabadságában korlátozta az utast - egy fiatal, szőke nőt. A hangvétel mindkét fél részéről eldurvult, bár az biztos, hogy az "önök" ellenőrét hallottam először vulgárisan kiabálni. Az utas többször érthetően kérte, hogy engedje őt leszállni, ne akadályozza ebben, az ellenőr visszalökte az ülésére, és rendőri kísérettel fenyegetőzött, amit hallhatóan kért is telefonon jó hangosan a Komjádi uszodai megállóhoz

181 Tovább

BKV és az összehangolt menetrend

A 7-es vonalon hétvégén sűrűn tapasztalom, hogy a 173-as és a 7-es busz egyszerre állnak be a megállókba, majd 10-15 percig nem jön semmi . Ilyenkor az első busz általában tele van, a második meg szinte üres. Ennek több oka is lehet. Többek között a lassabb utascsere, a folyamatos műszaki hiba (kevesebb busz) a lassú vezetés, és a folyamatos dugó. Olvasónk tapasztalatai is hasonlóak:

Tisztelt BKV-figyelő!

Az alábbi eset mindennapos a BAH csomópontnál. A történet tegnap (V.4) játszódott, 16 és 17 óra között.

A BAH csomóponti buszmegállóhoz érkezve szomorúan hallottam egy utas szájából hogy lekéstem két 8-as buszt. Ez persze ennél a járatnál gyakori, hogy párosával jönnek a buszok. Na, nem baj - gondoltam- a menetrend szerint 5-6 percenként közlekedik ilyenkor a busz.

43 Tovább

Szétrepedt az Ikarus alja

A BKV buszok rossz műszaki állapotáról már száznál is több bejegyzés született. A BKV a műszaki meghibásodásokat mindig azzal magyarázza, hogy az Ikarusok már öregek, pedig egyértelmű, hogy az ilyen meghibásodások nagyobb része megelőzhető lenne a karbantartásokkal. Olvasónk néhány napja a képen látható, lyukas padlójú busszal utazott a 175-ös vonalán.

51 Tovább

A hibás harmonikánál jutott kipufogógáz az utastérbe

Sok olyan panasz jelent már meg a blogon, amiben olvasónk leírták, hogy a BKV régebbi buszain majdnem megfulladtak az utastérbe visszaáramló kipufogógáz miatt. Az egyik ilyen panaszt továbbítottam az ÁNTSZ-nek, amire a BKV vezérigazgatójával közösen a lenti választ adták. Bízom benne, hogy a levélben lévő ígéretet betartják:

Tisztelt Gál Mihály!

A tárgyban megjelölt bejelentéssel kapcsolatban a BKV Zrt. vezérigazgatója az alábbi tájékoztatást adta Intézetünknek:

"A bejelentő által rendszámmal is beazonosított BPO-479 rendszámú autóbuszt soron kívüli vizsgálatnak vetettük alá.

Az autóbusz vizsgálata során megállapítottuk, a kocsiszekrény jó állapotban van (4 éve volt felújítva), a kipufogórendszer tömített, mindkét harmonika ép, sérülésmentes, azonban az egyik részen a harmonika rögzítése meglazult. Ezen a résen juthatott be a kipufogógáz a harmonikatérbe, amit - annak még alacsony koncentrációban is erős szaga miatt - az utasunk érzékelhetett. A rögzítést azonnal megerősítettük, azaz a feltárt folytonossági hiányt megszüntettük.

57 Tovább

Biciklire váltanak az elkeseredett utasok?

A BKV évek óta alig tesz azért valamit, hogy több utasa legyen, és a már meglévő utasok elégedettek legyenek a szolgáltatással. Járatcsökketések, nagyobb kosz, rendszeres műszaki hiba, drágább szolgáltatás. Így tudnám jellemezni a BKV elmúlt 1-2 évét. Olvasónk szerint épp ez lehet az oka annak, hogy többen alternatívát keresnek:

Hali!

A sok verekedős történet között pihenésképpen ajánlanék figyelmedbe egy lappangó témát :)

A társadalmilag is aktív (főleg városi) biciklis közösségnek ugyan nem az a célja, hogy a BKV-tól szipkázzon el utasokat, hanem inkább az, hogy autósokat "ültessen" biciklire (pontosabban arra biztassa az embereket, hogy tudatosan válasszanak a közlekedési alternatívák közül), mégis egyre több olyan beszámolót hallok/olvasok mint az alábbi:

Kb. egy hónapja kattantam rá a nyélre. A bringázz-a-munkába kampány vett rá, hogy leporoljam a régi rozsdafoltos cangát és BKV helyett bringázzak a gyárba. Azóta letekertem 600 km-t és most már nem vagyok hajlandó visszaülni a BKV-re. Felkészültem az esőre, vettem lámpát (bár ez még elég light-os), sisak az alap volt már az első napon is. Igyekszem minél hamarabb levetni a kocabőrt, ezért kerülöm a járdát és vagy bringaúton vagy az utakon rakom. A pirosokon nem megyek át, csak ha tényleg nincs semmi a láthatáron.

Néha még sikerül extrém bénázásba keveredni, ha ezzel valakit veszélyeztetek vagy akadályozok, szorri, előbb-utóbb ez is elmúlik :)

CM 2009. 04. 29

0 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek