Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

BKV-s élmények

Lentebb 2 beérkezett BKV-s észrevételt olvashattok. Többek között szó lesz ellenőrről és a kocsiszínbe közlekedő villamosokról. Az észrevétel írói és Mi is várjuk a hozzászólásokat, valamint a hasonló történeteket a

bkvfigyelo@index.hu

címre!

Kedves BKV figyelő!

Szeretném megosztani veled az alábbi kis szösszenetemet. Ha arra érdemesnek találod, tedd ki kérlek.

Érdekes anomáliaszenvedő alanya voltam ma éjjel. Kedvesem Szentendrén lakik, és az utolsó (23:10) hévvel járok haza, a másnapi munka miatt. Árpád-hídnál leszállok, majd az 1-es villamossal megyek, ami eddig vagy Baross kocsiszínbe közlekedett, és akkor az számomra csak Lehel útig jó, vagy Angyalföld kocsiszínbe, és akkor tudok vele teljesen hazáig menni, mivel olyankor lefordul a 14-es vonalára, és szállít utast is.

Ma volt "szerencsém" megismerni a 3. változatot, ami Angyalföld kocsiszínbe közlekedik, de nem szállít utasokat. A helyzet úgy alakult, hogy mint eddig százszor, leszálltam Lehel útnál, átballagtam a 14-es megállójába, várom szépen a villamost, olvasgatom könyvecskémet, villamos jön, szépen, lassan, meggondoltan, majd ugyanígy megállás nélkül továbbhalad. Kérdem én miért? Nehezére esett volna felvenni engem? Megjegyzem a következő megállóban szintén volt egy várakozó, ő tehát ugyanúgy lemaradt, mint én. Ennyit a szolidaritásról:( Mert, ha másért nem, legalább azért elvihetett volna, hogy éjjel ne gyalogoljak.

Mai élményemet elküldöm a BKV ügyfélszolgálatának, és a BKV figyelő! blognak is, hátha kiderül, miért is jó ez egyes villamosvezetőknek.

Egy másik "élmény":

28 Tovább

Kulturált utazás

Új képek érkeztek a fotópályázatra. Azt a következtetést kell levonnom, hogy az Ikarus 260-280 típusú buszokat kevésbé takarítják, mint például egy Volvókat. Természetesen a járművek összemocskolásáról nem a BKV tehet, hanem a jól nevelt utasok akik kiöntik az innivalójukat és összefirkálják a buszt. A BKV és a takarító társaság arról viszont tehet, hogy a kiöntött innivaló még hónapok elteltével is ugyan olyan állapotban a padlón van.


 

A hasonló képeket a

 bkvfigyelo@index.hu

 címre várjuk!

3 Tovább

Horogkereszt, piros csillag

Tisztelt BKV.figyelő.

Ma reggel a Deák téri aluljáróban mentünk lefelé a metróhoz a párommal, miközben mutattuk az érvényes bérletünket az ellenőröknek az egyik ellenőr utánunk kiabált hogy kéne még mellé egy horogkereszt!!! Először nem értettük hogy ez nekünk szól? Már a mozgólépcsőn voltunk így a fejünket fordítottuk vissza és láttuk hogy az ellenőr felénk bólint és a páromra mutat. Így visszamentünk a másik mozgólépcsőn és kérdőre vontuk hogy mit jelent az hogy "kéne még mellé egy horogkereszt". Mire az ellenőr a párom pólójára mutatva azt mondta tudnunk kéne hogy milyen jelvényt!! hord. Nos nem volt rajta jelvény a pólója a következőképpen néz ki egy sima divat póló rajta márka felirattal és öt darab egymás mellett elhelyezkedő ötágú s.piros csillaggal.

Szóval emiatt a póló miatt mondhatni a bkv.ellenőr az érvényes jeggyel utazó páromat lefasisztázta, és persze kommunistázta. Bementünk a forgalmi irodába hogy panaszt tegyünk ők felhívták az illető "főnökét" a párom beszélt vele hogy mi lesz a következménye az ellenőr részéről azt nem tudom. De azt érdekes volt hogy az ellenőr utánunk jött a forgalmi irodába és még ott is fennhangon hangoztatta hogy a pólón a sormintával van problémája. Mikor mondtuk neki hogy ezt majd a főnökével beszélje meg beleröhögött a képünkbe.

Természetesen a vonal túlsó végén az illető elnézést kért és ígérte hogy felelősségre vonják az ellenőrt , de én nem hiszem. Úgy látszik a verekedés után a le fasisztázás jön ha valakin az ellenőr szerint nem megfelelő póló van. Felháborítónak tartom hogy ilyen embereket alkalmaznak. És érdekes hogy megmerik ezt tenni hogy halál lazán beszólnak az utasoknak!

Üdvözlettel: Krivánszki Ildikó, egy utas.
97 Tovább

Elkeseredett utasok a 3-as busz vonalán

T. BKV!

Utasként szeretném jelezni Önöknek egy olyan problémát, mely miatt elég sok ember reggelét és hazamenetelét keserítik meg, mégis úgy vettem észre, hogy eddig senki sem jelzett Önöknek visszásságot. A 3-as és piros 3-as buszok menetrendjét egyszerűen lehetetlen követni. Csak a mostani problémákat vetem fel: Tegnapi nap folyamán 17.10 és 17.30 között egyetlen busz sem érkezett az Újbuda center megállójába a Móricz Zs körtér felé vezető vonalon, holott legalább kettő darab 3 as és 2 darab piros hármasnak kellett volna közlekednie menetrend szerint.

Aztán persze érkezett egy busz majd fél hat felé, mint a heringek a tengeri sós lés konzervben, úgy álltunk ott. Mai nap reggel a 3as busz 07.48kor indult. Jelzem, hogy a menetrendben 07.42kor indult volna, vagy a következő 07.50kor. akkor ez most melyik is volt? Valószínűleg a 07.42-es, mivel a szerémi sori megállóban iszonyatos tömeg várta már a buszt. Jelezném továbbá, hogy a 07.45re kiírt piros hármas busz nemhogy el sem indult, be sem érkezett a megállóban, hanem olyan 07.55 magasságában láttunk egy piros3ast befelé közlekedni a Móricz Zs megálló irányába.

Sajnos ezek nem egyedi esetek. Két hete a hősáégriadó idején is nem egy alkalommal 20-25 perceket vártunk a 3as buszokra. Pontosan a 3as busz vonalás nagyon sok nagycég/gyár/hivatal működik nagyon nagy számú munkavállalóval. Sajnos a hármas busz részleghez tartozó sofőrök maguk írják át a menetrendet, akkor mennek amikor akarnak, ahogy akarnak. És kérem NE hivatkozzanak a forgalmi dugóra, mert más személygépkocsi, ill teherautó tud közlekedni, akkor a busz is. továbbá ne hivatkozzanak arra hogy a menetrendek tájékoztató jellegűek, mert mi, utasok ezért a szolgáltatásért fizetünk, és a polgári jog szabályai szerint akkor a szerződésnek megfelelően Önöknek teljesíteni kell. Amennyiben ezt megszegik, kötbérfizetési kötelezettség keletkezik. Tájékoztatom Önöket, hogy levelem a megfelelő fogyasztóvédelmi honlapoknak továbbítom.

Maradok tisztelettel, Kardos Csilla
35 Tovább

Kéregetés, Stop!

Kedves Figyelő!

Ma egy nagyon kellemes élményben volt részem a hármas metrón :) Az említett vonalon rendszeresen utazók közül nyilván sokan ismerik azt a fiatalasszonyt, aki a csecsemőkort már régen kinőtt gyerekét lóbálva járja végig a kocsikat, természetesen kéregetve. Mindezt eddig zavartalanul tehette, ám ma 18:30 környékén ahogy beszállt a Nyugatinál, a metróvezető hölgy indulása helyett finoman bejelentette, hogy a kéregető hölgy hagyja el a vonatot, mert tilos a kunyerálás.Az első felszólítás nem volt hatásos, így hallhatóan leállította a szerelvényt, és ismét szólt, immáron kilátásba helyezve a biztonságisok értesítését. Természetesen ez hatott :)

Csak így tovább – sokkal kellemesebben utazunk mindannyian, ha nincsenek a kocsiban hajléktalanok, kéregetők.

Üdvözlettel: posy
33 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek