Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Rászabadította a BKV a feldühödött Újpest szurkolókat a metró utasaira

János az alább olvasható panaszlevelét a BKV ügyfélszolgálatának szerette volna elküldeni, de a levél elküldését a cég weblapja többszöri próbálkozás után is visszautasította. Olvasónk nem érti, hogy a BKV a szombati FTC-Újpest meccs végével miért szabadított rá több száz feldühödött szurkolót a metró utasaira, miért nem indítottak el értük Kőbányáról el teljesen üres szerelvényt.

Mint az alábbi beszámolóban olvasható, a metró utasokkal indult a Kőbánya-Kispesti végállomástól, ahol semmilyen tájékoztatás nem hangzott el arra vonatkozóan, hogy a vonatról a Nagyvárad térnél majd le kell szállni. Mivel a szerelvény a Nagyvárad tértől egészen Újpestig nem állt meg, azoknak az utasoknak, akik nem akartak a végállomásig focidrukkerekkel utazni, le kellett szállniuk. De ez nem volt egyszerű:

Tisztelt BKV Zrt!

2011.10.22-én a 16 éves fiam érvényes bérlettel utazott az M3-as metrón. Felszálláskor semmilyen különleges információ nem hangzott el. A metró a Népliget megálló előtt több percig várakozott az alagútban, majd bemondták, hogy a Népligetnél nem áll meg a szerelvény a véget ért FTC-Újpest meccs miatt. Számomra már ez is problémás, de nem ezzel van gondom.

96 Tovább

Balesetveszélyes a peron a Corvin negyed metróállomáson

A fent látható képeket olvasónk, Shaun készítette és töltötte fel blogjára. A felvételeken jól látható, hogy a peron kövei mindenhol, minden irányban repedezettek, és a biztonsági sáv előtt már meg is süllyedtek. Az utas a képhez a következő kommentárt fűzte:

23 Tovább

Tanuld meg egy életre: a mozgólépcsőn jobbra kell állni!

 

A fent látható kép kavarta eddig a legnagyobb vitát a BKV-figyelő Facebook oldalán. Ha a vitába be szeretnétek szállni, kattintsatok ide, csatlakozzatok az oldalunkhoz, és írjatok hozzászólásokat!

0 Tovább

Bármit megtehetnek a BKV jegyellenőrei?

Már a sokadik olyan történetet olvasom az elmúlt hetekben, melyben az ellenőrök jogszerűtlenül jártak el, bántalmazták az utast, akinek hiába vannak tanúi, a BKV automatikusan az ellenőröknek ad igazat. A mostani történetünk főszereplője Zsuzsi, akinek egy ellenőr a 4-6-os villamoson kicsavarta a kezéből a jegyet, és nem engedte, hogy érvényesítse azt. Az utas állítja, hogy közvetlenül a felszállás után próbálta kezelni a jegyét, és erre tanúi is vannak, de a BKV ügyfélszolgálatának az érintett ellenőr ennek a teljesen ellenkezőjét állítja, és a társaság neki hisz.

Mivel a cégnél ez az ügyintézés normális menete, ne csodálkozzunk, hogy egyes ellenőrök mindent megengednek maguknak…

Kedves BKV-figyelő!

Köszönöm a válaszát. Őszintén sajnálom hogy nincsenek kamerák a 4-6-os villamosokon, mert a 2 tanú ellenére - akik szem és fültanúi voltak a velem történteknek, és alá is aláírták a panaszról szóló jegyzőkönyvet - a BKV 12.000 Forint büntetést akar rajtam behajtani. Nem tudom, hogy hogy bizonyíthatnám be hogy mit művelt velem az ellenőrnő, aki miután felszálltam az oktogonnál és szerettem volna érvényesíteni a jegyemet hátulról rám támadt, kicsavarta a kezemből a jegyet (!), a másik kezét rátette a lyukasztóra, és közölte, hogy én bizony azt nem lyukasztom ki (merthogy szerinte én nem az oktogonnál szálltam fel). Erre mondtam neki hogy adja vissza a jegyemet (ami használhatatlanra gyűrődött a harc során), mire ő közölte hogy visszaadja, csak előbb "eljár", és hogy adjam át a személyes irataimat.

110 Tovább

Az NKH újabb hiánypótlásra kérte fel az Alstomot

Újabb hiányosságokat talált a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) az Alstom Metropolis szerelvényeinek típusengedély-kérelméhez csatolt műszaki dokumentációban, ezért hiánypótlásra kérte fel a francia gyártót. Egyúttal azt is megállapította, hogy az Alstom ugyan fontos módosításokat hajtott végre a fékrendszeren, de még így is tartalmaz olyan megoldásokat, amelyek eltérnek a hazai jogszabályi előírásoktól. Így a hatóság az előzetes járműszemlét követően szakértőt rendelt ki a speciális fékrendszer-kialakítás biztonsági szintjének megállapítására - tájékoztatta a Népszabadság Onlinet az NKH.

A magyar jogszabályoktól való eltéréssel természetesen az Alstom is tisztában van - ez már a szállítói szerződés megkötésekor is ismert volt -, az augusztus közepén benyújtott engedélykérelemhez így mindjárt csatoltak egy másikat is, amelyben az AM5-M2 típusú, ötkocsis metrószerelvények felmentését kérték a vonatkozó magyar előírások alól. A fékrendszerre és a vezetőfülke magasságára vonatkozó derogációs, illetve ehhez kapcsolódva a típusengedély-kérelmet a szakértői vélemény kiértékelése után bírálja el az NKH. Határidőt nem jelöltek meg.

31 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek