Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megsz*patta az utasokat a villamosvezető

Reggel az ember nem akar mást, mint gyorsan és biztonságban eljutni a munkahelyére és az iskolába. Az 1-es villamos vezetője úgy gondolta az utasokra ráfér egy kis séta, ezért két megállóban nem állt meg arra hivatkozva, hogy az utascsere ezekben a megállókban nem biztonságos. Volt is anyázás rendesen.

Tisztelt BKV Zrt!

A mai napon (2008. 11. 03.) reggel utaztam az 1-es villamoson a Lágymányosi híd felé.

A villamos 06:20 körül érkezett a Kőbányai úti megállóba. A járművezető az utastájékoztatón közölte, hogy a leszállás nem biztonságos, az utascsere a következő megállóban fog megtörténni. A jelzőlámpa miatt lassított, majd megállás nélkül elment a megálló mellett.

Ugyanez történt Ferencváros vasútállomás megállóban is, annyi különbséggel, hogy ott a villamos fékezés nélkül haladt tovább. Rendkívül hálás voltam munkatársuknak, hogy lehetőséget biztosított egy kis sétára a Hungária körút kiváló levegőjében.

Amikor visszaballagtam Ferencváros vasútállomás megállóig (5-7 perc), csodálkozva láttam, hogy a következő villamos utascseréjét semmi sem gátolta. A szerelvényben (amelyik nem állt meg) lévő járművek pályaszáma hátúról 4130-4131. Az első kocsi számát nem tudtam megnézni.

Szeretném megtudni, mi veszélyezteti egy ködös reggelen az utasok biztonságát az említett megállókban! Az is érdekelne, hogyan sikerült ezt a veszélyt 6-7 perc alatt, a következő villamos megérkezéséig elhárítani. Van-e joga dolgozójuknak a meghirdetett menetrendet felülbírálni? Helyes-e az a gyakorlat, hogy csak a megállóba érve közli az ajtónyitás elmaradását?

Érdeklődve várom válaszukat

A járművet érvényes havibérlettel vettem igénybe, a száma: 853446

Rabbeleben

61 Tovább

Hová tűnt a pénztáros?

A Kosztolányin lévő BKV kutyaól nem elég, hogy rossz helyen van, semmi értelme. Olvasónk arra járt, és egy „Rögtön jövök” tábla fogadta, ami az arra járó utasok szerint már napok óta kint van. Az egészben az a legszebb, hogy a téren a villamosmegállóban már az automatákat is leszerelték, így aki jegyet akar venni, az is bliccelni fog.

Tisztelt BKV-figyelő!

Sosem gondoltam volna, hogy írni fogok nektek. Megjelent egy bejegyzés a Kosztolányi D. Téren lévő jegyárusító bódéról, hogy miért az esőtől menteni hivatott pavilon alá helyezték. Az rendben, hogy ott van, de amikor ma ott jártam, egy nagy RÖGTÖN JÖVÖK tábla volt ráragasztva a plexire belülről. Ezzel szerintem még semmi probléma nincs. Néhány utas szerint azonban ez a tábla már napok óta kinn van. Ami tréfás a dologban, hogy bár kinn van a tábla, látszódott, hogy benn egy bajszos úriember figyeli a kinn várakozó embereket. A telefonom nem elég jó ahhoz, hogy minőségi képet csináljon az esetről, de ha ez tényleg napok óta így van, akkor a továbbiakban is bárki megbizonyosodhat erről.

Egyébként valószínűleg azért rakták a pavilon alá, mert azon a részen pont kevés a hely a járdán. Eleve a Kosztolányi Dezső tér nem az a nagy férőhelyes, gyülekezős tér, a buszmegállók mellett nincs nagy hely. A 114-es, 214-es, 213-as busz végállomásánál a pavilon és a járda széle között talán még egy bódényi hely van, oda pedig nem rakhatták volna, mert akkor akadályozva lenne a buszokra való felszállás. Persze jogosan felmerül a kérdés, hogy miért nem rakták máshová a téren.

További szép napot mindenkinek!

M.Marcell

37 Tovább

Kiugrott a 7-es busz ablakán

Ritkán írok postot a saját blogomra, de tegnap délután olyat láttam a 7E buszon, amit ha nem a saját szememmel látok, biztos, hogy nem hiszem el. (Pontos időpontot és a jármű számát feljegyeztem, direkt nem írom ki, nem szeretném, ha az ártatlan buszvezetőt hurcolnák meg, más hülyesége miatt.)

Egy kb. 12 éves 170 cm magas, hosszú hajú gyerek a barátjával utazott az Etele tértől a Szent Imre kórházig. Kelenföld városközpontnál felálltak, és egy nyitott ablakhoz mentek a 2. ajtó és a csukló között. A hosszú hajú gyerek kidugta a fejét az ablakon, többen ránéztünk erősen, majd visszahúzta. Az Ikarus buszok egyetlen hátránya, hogy nagy ablak van, és a hülyék szeretnek vele szórakozni. A kihajolás szinte minden napos, na de ami ez után következett:

A Szent Imre kórház előtt a lámpánál megállt a busz, álltunk, majd az egyik gyerek a busz mellett sétált. Az utasok többsége köpni-nyelni nem tudott, többek között a buszvezető sem, akinek elkerekedett a szeme, szerintem még ő sem látott ilyet. Pont az ablak felé néztem, amikor láttam, hogy a 12 éves gyerek az ülésen áll, és rakja ki a lábát az ablakon, majd kiugrik. Társa is követte volna, de addigra már annyian nézték őket, hogy inkább az ajtónál szállt le a következő megállóban. Közben a busz is elindult.

A gyerek ugrása és a busz indulása között alig telt el néhány másodperc. Ideges lettem, mert ha nem tudja kirakni idejében a lábait a hülye, és elindul a busz, nagyot esett volna, legrosszabb esetben a busz alá keveredett volna. Ki lett volna a hibás? Természetesen a buszvezető. Nekem miért nem jutottak eszembe 12 évesen ilyen baromságok? Miért nem veszélyeztettem mások állását? Miért nem nevelik meg a szüleik ez ilyen gyerekeket?

Elgondolkodtam, hogy leszállok a haverjával együtt a korháznál és nagyon megverem a gyereket, de aki az utcán volt, nem sokat látott, és nem tisztem 12 éves gyerekeket bántani, de ha senki nem neveli meg, valakinek meg kell neki tanítani, hogy ez nem játék. Végül nem szálltam le, nem avatkozom bele a természetes szelekcióba.

A tujázás és a metró sínfutás után ez lesz az újabb hülyeség?

BKV-figyelő

119 Tovább

Lehúzós pénztáros a Keletinél

A Keleti pályaudvaron a bérletpénztáros vagy számolni nem tud, vagy a kevesellt fizetése mellé szeretne rövid időn belül egy kis kiegészítést szerezni. Másodállás helyett inkább az ügyfeleit rövidíti meg, hol egy 100-assal, hol 800-zal. Van olyan utas, akit hülyének is néz, egymás után kétszer próbálta megrövidíteni. Két hasonló történet:

Kedves BKV-figyelő!

Régóta olvasom a blogot, de nem gondoltam volna, hogy egyszer én is írni fogok nektek. Felháborító eset történt velem október 22-én a Keleti pályaudvarnál, erről írnék néhány sort.

Itt lakom a Keleti közelében, minden hónapban itt veszem meg a bérleteimet. Egyesített bérletet veszek, mert MÁV-val is szoktam utazni, de erre ebben a hónapban nem volt szükségem, ezért sima BKV bérletet vettem. A pénztárban ülő 30-as hölgynek odaadtam a pénzt (10000 forintot) és a visszajáróval együtt odaadta a bérletet. Odébbálltam az ablaktól, nem akartam feltartani a hosszú sort, majd számoltam. Már majdnem eltettem a pénzt, amikor eszembe jutott, hogy nem egyesített bérletet vettem, hanem az olcsóbb BKV-t.

A kedves hölgy megrövidített 800 Ftal. Visszamentem szólni, erre megvádolt, hogy lenyúltam a pénzt, és hazudok, miért nem akkor szóltam, amikor ott álltam. Mondta, hogy a nyugtára is a BKV bérlet árát írta, ő biztos jól adott vissza. Kb. egy tucat ember alázott meg, és vádolt meg lopással, végül odaadta a 800 Ftot…

Ezért vegyen az ember bérletet?

Üdv: Gyuszi

43 Tovább

"A f@szomat, ez pihenőhely!”

Olvasónk szomorúan tapasztalta, hogy a busz amivel jár, már egy ideje este nem menetrend szerint közlekedik. Volt ideje a következő buszig, így bekopogott a BKV-sofőrök tartózkodójába, ahol tájékoztatást szeretett volna kérni. A címben szereplő mondat fogadta:

Tisztelt BKV!

Szomorúan tapasztalom majdnem minden este, mikor munkából hazafele a 151-es busz Kőbánya Városközponti végállomásánál, hogy a 21:17-es menetrendszerinti járat, rendszeresen 21:15-kor már nincs a megállóban. A következő járatuk közel 20 perc múlva indul újra. Azt is szomorúan tapasztaltam, hogy megpróbáltam az ott lévő pihenőjükben megérdeklődni, miért is van ez így, választ  nem igazán kaptam első nekifutásra, újabb próbálkozás után, az egyik BKV sofőr felállt TV-nézéséből, aztán közölte velem, hogy: "A faszomat, ez pihenőhely, nem reklamáció", miközben én csak érdeklődtem, nem reklamáltam! Ezek után, azt kérdeztem, hogy akkor hol lehet erre a kérdésre választ kapni. A válasz ugyanaz volt, mint az első megnyilvánulása. Sajnos elkerülhetetlen számomra a BKV használata, de javasolni tudnám a buszvezetők kommunikációs készségfejlesztő tréningjét. Szeretném, ha ezzel a jövőbe nem így kéne szembesülnöm.

Köszönettel: Katalin

118 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek