Tisztelt BKV Figyelő!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Tájékoztatjuk arról, hogy a járművek mosására vonatkozó kérésüket továbbítottuk a sajtó@bkv.hu-ra. Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.
Budapest, 2007. szeptember 20.
Üdvözlettel: Ügyfélszolgálat
Nem áll meg az éjszakai járat:
Ked Hölgyem/Uram!
Panasszal szeretnék élni.
A 2007.09.19.-ről 20-ra éjjel a 02.21.-es 908-as éjszakai buszjárat Cinkota felé egyszerűen nem állt meg az Oltvány utcai megállónál, annak ellenére, hogy a kollégám kint állt a megállóban, jól láthatóan. Még csak nem is gyorsan jött. A kollegám 15 perccel korábban ment ki a buszhoz és mivel a busz nem állt
meg, újabb egy órát kellett a megállóban töltenie. A kollegáim nem szórakozásból járnak az éjszaki járattal, hanem munkából,
fáradtan. Nem első alkalommal történt, hogy a busz nem állt meg. Kérem hogy éresítsenek, hogy a jövőben hogyan lehet az ilyen kellemetlen helyzeteket elkerülni.
Üdvözlettel:
Boross Tamás
üzletvezető-konyhafőnök
30 415 47 05
Sas Club étterem
Amikor a busz nem áll meg:
Utolsó kommentek