Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

BKV-s válasz, két észrevétel

Tisztelt BKV Figyelő!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Tájékoztatjuk arról, hogy a járművek mosására vonatkozó kérésüket továbbítottuk a sajtó@bkv.hu-ra. Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2007. szeptember 20.

Üdvözlettel: Ügyfélszolgálat

Nem áll meg az éjszakai járat:

Ked Hölgyem/Uram!

Panasszal szeretnék élni.
A 2007.09.19.-ről 20-ra éjjel a 02.21.-es 908-as éjszakai buszjárat Cinkota felé egyszerűen nem állt meg az Oltvány utcai megállónál, annak ellenére, hogy a kollégám kint állt a megállóban, jól láthatóan. Még csak nem is gyorsan jött. A kollegám 15 perccel korábban ment ki a buszhoz és mivel a busz nem állt
meg, újabb egy órát kellett a megállóban töltenie. A kollegáim nem szórakozásból járnak az éjszaki járattal, hanem munkából,
fáradtan. Nem első alkalommal történt, hogy a busz nem állt meg. Kérem hogy éresítsenek, hogy a jövőben hogyan lehet az ilyen kellemetlen helyzeteket elkerülni.

Üdvözlettel:
Boross Tamás
üzletvezető-konyhafőnök
30 415 47 05
Sas Club étterem

Amikor a busz nem áll meg:

22 Tovább

Maradjon Stadionok

Majdnem két hete annak, hogy elindítottam a szavazást, a Stadionok metróállomás átnevezéséről. A szavazók majdnem 60%-a szavazott arra, hogy maradjon meg az állomás jelenlegi neve, ne nevezzék át. A szavazáson több névre is lehetett szavazni, annak, aki megváltoztatná az állomás nevét. A Puskás Ferenc Stadion 25%-ot a Puskás Stadion 13%-ot kapott. Legkevesebben a Puskás Ferenc Stadion állmásra szavaztak. Megértem.


A metróállomás átnevezése nem kis pénzébe kerülne a városnak. Rengetek menetrendet, táblát, utastájékoztatót kellene módosítani, így átgondolva ezt a dolgot, tényleg nem annyira jó ötlet az állomás átnevezése, ezt a pénzt inkább fordíthatnák a járművek takarítására vagy egyéb -fontosabb- dolgokra.
13 Tovább

BKV útvonal tervező

Kaptunk már sok panaszt és észrevételt a BKV útvonal tervezőjével kapcsolatban. A panaszok között volt hosszú várakozási idő, rosszul megtervezett útvonal, sőt az esti időpontban sűrűn ajánlja a program az akkor már nem közlekedő gyors járatokat, illetve a még nem aktuális éjszakai buszokat.

Az első útvonalunk a Gazdagréti lakótelep és a Boráros tér között volt. A program felajánlotta a 908-as autóbuszt, melyre a Regös köz megállóban szállhatunk fel 4 óra 3 perc várakozás után! Ha türelmesen kivártuk ezt az időt, akkor utazhatunk 24 megállót 25 perc alatt (?). A Blaha Lujza téren átszállási lehetőséget kapunk a 4-es villamosra, mellyel 7 perc alatt a Mester utcánál vagyunk. Innen gyalog mehetünk a Boráros térre. Arról, hogy miért nem mehetünk odáig a 4-es villamossal, az rejtély marad.

A második megtervezett útvonal a Pillangó utcától az Etele térig tartott. Az előző útvonalhoz képest itt egy kicsit kevesebbet, 3 óra 42 percet kell várakoznunk mire a Pillangó utcába megérkezik a 956-os éjszakai járat. Innen mindössze 12 megálló az Erzsébet híd budai hídfő. Itt átszállási lehetőséget kapunk a 19-es villamosra, mellyel 12 perc utazás után a végállomáson (Etele tér) szállunk le.

A programot egy esti időpontban (23 óra) próbáltuk ki

 

27 Tovább

A BKV dolgozói fütyülnek a figyelmesség kampányra

Hello,

Két dolog zavar mostanában kegyetlenül a - szerintem némileg alulművelt - (persze tudom, emberhiány...) BKV ellenőrökkel kapcsolatban.

- Az egyik az, hogy bár a BKV plakátkampányt indított a Helyek átadásáért (http://bkvfigyelo.blog.hu/media/image/DSC00240.JPG), mégis már többször szemtanúja voltam, hogy az ellenőrök mennyire tesznek a saját cégük kampányára, és pöffeszkednek a piros 7-esen a Bosnyák téri főhadiszállásuk fele tartva, álljon mellettük idős néni, kisgyermekes, vagy éppen terhes anyuka... forintos bérletet mutogatnom, szedjem elő a bérletigazolványt (!!). Azt, amelyik a ma már kvázi szabvány bankkártya (új személyi, jogsi, adókártya, TB, stb) méretének kb kétszerese, ilyenformán a bankkártya (új személyi, jogsi, adókártya, TB, stb) méretű irattartóba csak komoly összehajtogatások, bedugaszolások árán fér be. Na most amikor ezt kéri tőlem a - szerintem némileg alulművelt

- BKV ellenőr, közben pedig azt látom, hogy a nagydarab /törölt rész :)/ bliccelő csak a vállát vonja, hogy neki nincs bérlete/jegye - az említett ellenőr pedig továbblép - na akkor küldöm el magamban az ÖSSZES BKV ellenőrt melegebb éghajlatra, hogy izélgessék a /törölt rész:)/ ..., ne azt, aki havonta 18350 forintot költ a 2db teljesarú havi bérletre, valamint az 1 db környéki bérletre. Hát ennyi

Üdv, Kutyuu


Ps: a a /törölt rész:)/ -eket én (kutyuu) töröltem a T. szerk. kifejezett kérésére. Amikor szövegben odaérsz, képzeld magad bele a helyzetbe, és mondd el a megfelelő szavakat :)
28 Tovább

Problémák a 26-os buszon

Kedves Blog,

már írtam nektek pár sztorit, de most végső elkeseredésemben fordulok hozzátok és a BKV-hoz. Tényleg nem bírom tovább. Betelt a pohár. Nem tudom, hogyan tovább...

A siralmam a 26-os buszt érinti, amely a Margitszigeten közlekedik. Mivel a szigeten dolgozom, naponta ezzel a busszal járok oda-vissza. Ezzel a busszal rengeteg probléma van. Csak hogy párat soroljak:

1. Télen, nyáron, esőben, melegben, hóban, dugóban - bármi van, azonnal 10-40 perces késésekre lehet számítani, a leghosszabb várakozási időm eddig 48 perc volt. Mivel a szigeten nem jár más közlekedési eszköz és egyik csücskéhez, sem vagyok közel, ez igen kellemetlen bír lenni.

2. A vonalon a nemrég tesztelt, aprócska Ikarus 412 busz közlekedik. Nyáron ezen a buszon utaznak a szigeten dolgozók, a strandolók és az úszók egyaránt. El lehet képzelni a tömegnyomort, levegőtlenséget, valamit az ajtózárási nehézségekből adódó jelentős késést reggel és délután.

3. Ami viszont végképp kiakasztó, hogy a csövesek egyre inkább ingyen taxi gyanánt használják a buszt. Már a szigetre is kiözönlöttek, ott rontják a levegőt a halastónál, és a 26-os busszal ingáznak, ott isznak, alszanak, vedlik le a rühes cuccaikat. Ez a helyzet tűrhetetlenné fajult. Nincs nap, hogy ne az orrfacsaró bűzben menjek dolgozni és haza. Miért kell ezt nekem végigszenvednem? Ki az, aki az utazási feltételeket betartatja? Erről érdekes beszélgetésem volt ma délután.

Szokás szerint hazafelé mentem a busszal, amelyen egy, eddiginél is büdösebb csöves fetrengett a hátsó 4es ülésen keresztbe-kasul. Mondanom sem kell, hogy a középső ajtótól hátra senki nem bírt megmaradni a bűztől. A sofőrtől megkérdeztem, nem lehetne lepaterolni a buszról az illetőt? A válasz (flegma modor alapértelmezett): 'Neki ugyanolyan joga van utazni, mint bárki másnak. A vezérünk megmondta.' Hogy kit értett vezér alatt, nem sikerült megtudnom, mivel a sofőr nem tűnt lelkesnek az utassal való kommunikáció gondolatától.

Oké, felhívtam a BKV 80-as telefonszámát. Egy igen szolgálatkész úrral beszéltem, aki elmondta, hogy a sofőr valóban nem foghatja meg tettlegesen a hajléktalant, mert erre csak hatóság jogosult, ellenben kötelessége volna felszólítani a leszállásra. Megkérdeztem, hogy akkor itt mi is az összefüggés? Mert logikus ésszel azon szervezet munkatársainak kellene betartatni a feltételeket, amely szervezet megfogalmazta őket! Ki írta az utazási feltételeket? és kinek a dolga betartatni őket? Erre mind nem sikerült választ kapnom.

Most már ott tartok, hogy töröm a fejem, hogyan tudnám elkerülni a 26-os buszt, de túl nagy időveszteség, kényelmetlenség nélkül nem megoldható. A Combinora már nem szállok fel a hőség miatt (erről korábban a bkvfigyelon volt post). A 26-os is használhatatlan lett a kosz és a bűz miatt. Az lesz a vége, hogy a BKV minden járművéről le kell mondanom a tarthatatlan utazási körülmények miatt? Tényleg ez következik? Tényleg ennyire megoldhatatlan a helyzet???

Üdv: Réka
101 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek