T. BKV!
Utasként szeretném jelezni Önöknek egy olyan problémát, mely miatt elég sok ember reggelét és hazamenetelét keserítik meg, mégis úgy vettem észre, hogy eddig senki sem jelzett Önöknek visszásságot. A 3-as és piros 3-as buszok menetrendjét egyszerűen lehetetlen követni. Csak a mostani problémákat vetem fel: Tegnapi nap folyamán 17.10 és 17.30 között egyetlen busz sem érkezett az Újbuda center megállójába a Móricz Zs körtér felé vezető vonalon, holott legalább kettő darab 3 as és 2 darab piros hármasnak kellett volna közlekednie menetrend szerint.
Aztán persze érkezett egy busz majd fél hat felé, mint a heringek a tengeri sós lés konzervben, úgy álltunk ott. Mai nap reggel a 3as busz 07.48kor indult. Jelzem, hogy a menetrendben 07.42kor indult volna, vagy a következő 07.50kor. akkor ez most melyik is volt? Valószínűleg a 07.42-es, mivel a szerémi sori megállóban iszonyatos tömeg várta már a buszt. Jelezném továbbá, hogy a 07.45re kiírt piros hármas busz nemhogy el sem indult, be sem érkezett a megállóban, hanem olyan 07.55 magasságában láttunk egy piros3ast befelé közlekedni a Móricz Zs megálló irányába.
Sajnos ezek nem egyedi esetek. Két hete a hősáégriadó idején is nem egy alkalommal 20-25 perceket vártunk a 3as buszokra. Pontosan a 3as busz vonalás nagyon sok nagycég/gyár/hivatal működik nagyon nagy számú munkavállalóval. Sajnos a hármas busz részleghez tartozó sofőrök maguk írják át a menetrendet, akkor mennek amikor akarnak, ahogy akarnak. És kérem NE hivatkozzanak a forgalmi dugóra, mert más személygépkocsi, ill teherautó tud közlekedni, akkor a busz is. továbbá ne hivatkozzanak arra hogy a menetrendek tájékoztató jellegűek, mert mi, utasok ezért a szolgáltatásért fizetünk, és a polgári jog szabályai szerint akkor a szerződésnek megfelelően Önöknek teljesíteni kell. Amennyiben ezt megszegik, kötbérfizetési kötelezettség keletkezik. Tájékoztatom Önöket, hogy levelem a megfelelő fogyasztóvédelmi honlapoknak továbbítom.
Maradok tisztelettel, Kardos Csilla
2007. július 31. 10:20
Elkeseredett utasok a 3-as busz vonalán
2007. július 30. 13:50
Kéregetés, Stop!
Kedves Figyelő!
Ma egy nagyon kellemes élményben volt részem a hármas metrón :) Az említett vonalon rendszeresen utazók közül nyilván sokan ismerik azt a fiatalasszonyt, aki a csecsemőkort már régen kinőtt gyerekét lóbálva járja végig a kocsikat, természetesen kéregetve. Mindezt eddig zavartalanul tehette, ám ma 18:30 környékén ahogy beszállt a Nyugatinál, a metróvezető hölgy indulása helyett finoman bejelentette, hogy a kéregető hölgy hagyja el a vonatot, mert tilos a kunyerálás.Az első felszólítás nem volt hatásos, így hallhatóan leállította a szerelvényt, és ismét szólt, immáron kilátásba helyezve a biztonságisok értesítését. Természetesen ez hatott :)
Csak így tovább – sokkal kellemesebben utazunk mindannyian, ha nincsenek a kocsiban hajléktalanok, kéregetők.
Üdvözlettel: posy
2007. július 29. 13:17
1-es villamossal a MÉH-be
T. bkv figyelő !
A mellékletben küldött képet tavasszal fényképeztem az 1-es villamoson. Hogy egyes emberek mi mindent szállítanak a járműveken.
Üdv. Miki
2007. július 28. 22:00
Ellenőr és utas
Hali!
Egy bkv ellenőrös történetet szeretnék megosztani veletek. Ma a 2-es metró pótlón, volt két civil ruhás ellenőr. Teljesen korrektek voltak, köszöntek, szépen kérték a jegyeket-bérleteket. Ült előttem egy átlagos emberke, amikor kérte tőle az ellenőr rendesen, udvariasan a jegyet-bérletet, az emberke átnyújtott neki egy kezeletlen jegyet. Az ellenőr elmondta neki, hogy ezt felszállás után kezelni kell. Majd ezután kért egy személyit az emberkétől. Na, ő erre rögtön felkapta a vizet, hogy hát miért akarja megbüntetni mikor, van jegye...
Az ellenőr (továbbra is udvariasan) elmondta neki, hogy miért is akarja megbüntetni. Erre jött a szokásos válasz, 'nincs nálam semmilyen okirat'. Ekkor mondta az ellenőr, hogy akkor a következőnél szálljon le, és ezzel a lendülettel jelzett is. Az emberke felpattant, majd elkezdte melegebb éghajlatra küldeni az ellenőrt is, és a BKV-t is. Az ellenőrön látszott, hogy már ő is legszívesebben elküldené, de nem tette, hanem higgadtan előre ment a kollégájához. Ebből látszik, hogy nem csak az ellenőrök bunkók. Én már nem először tapasztalom, hogy a kedves bliccelőnek áll feljebb a dolog...
Üdv: neo
2007. július 27. 12:50
Ilyenek vagyunk!?
Szeretnék megosztani veletek néhány képet, amit egy új Volvo buszon készítettem. A Képek elkeserítőek, az alig 2 éves buszok már most így néznek ki. Amíg az utasok egy része ezekre a buszokra sem képes vigyázni, teljesen felesleges új buszokat venni.
Utolsó kommentek