Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Elkeseredett utasok a 3-as busz vonalán

T. BKV!

Utasként szeretném jelezni Önöknek egy olyan problémát, mely miatt elég sok ember reggelét és hazamenetelét keserítik meg, mégis úgy vettem észre, hogy eddig senki sem jelzett Önöknek visszásságot. A 3-as és piros 3-as buszok menetrendjét egyszerűen lehetetlen követni. Csak a mostani problémákat vetem fel: Tegnapi nap folyamán 17.10 és 17.30 között egyetlen busz sem érkezett az Újbuda center megállójába a Móricz Zs körtér felé vezető vonalon, holott legalább kettő darab 3 as és 2 darab piros hármasnak kellett volna közlekednie menetrend szerint.

Aztán persze érkezett egy busz majd fél hat felé, mint a heringek a tengeri sós lés konzervben, úgy álltunk ott. Mai nap reggel a 3as busz 07.48kor indult. Jelzem, hogy a menetrendben 07.42kor indult volna, vagy a következő 07.50kor. akkor ez most melyik is volt? Valószínűleg a 07.42-es, mivel a szerémi sori megállóban iszonyatos tömeg várta már a buszt. Jelezném továbbá, hogy a 07.45re kiírt piros hármas busz nemhogy el sem indult, be sem érkezett a megállóban, hanem olyan 07.55 magasságában láttunk egy piros3ast befelé közlekedni a Móricz Zs megálló irányába.

Sajnos ezek nem egyedi esetek. Két hete a hősáégriadó idején is nem egy alkalommal 20-25 perceket vártunk a 3as buszokra. Pontosan a 3as busz vonalás nagyon sok nagycég/gyár/hivatal működik nagyon nagy számú munkavállalóval. Sajnos a hármas busz részleghez tartozó sofőrök maguk írják át a menetrendet, akkor mennek amikor akarnak, ahogy akarnak. És kérem NE hivatkozzanak a forgalmi dugóra, mert más személygépkocsi, ill teherautó tud közlekedni, akkor a busz is. továbbá ne hivatkozzanak arra hogy a menetrendek tájékoztató jellegűek, mert mi, utasok ezért a szolgáltatásért fizetünk, és a polgári jog szabályai szerint akkor a szerződésnek megfelelően Önöknek teljesíteni kell. Amennyiben ezt megszegik, kötbérfizetési kötelezettség keletkezik. Tájékoztatom Önöket, hogy levelem a megfelelő fogyasztóvédelmi honlapoknak továbbítom.

Maradok tisztelettel, Kardos Csilla
35 Tovább

Kéregetés, Stop!

Kedves Figyelő!

Ma egy nagyon kellemes élményben volt részem a hármas metrón :) Az említett vonalon rendszeresen utazók közül nyilván sokan ismerik azt a fiatalasszonyt, aki a csecsemőkort már régen kinőtt gyerekét lóbálva járja végig a kocsikat, természetesen kéregetve. Mindezt eddig zavartalanul tehette, ám ma 18:30 környékén ahogy beszállt a Nyugatinál, a metróvezető hölgy indulása helyett finoman bejelentette, hogy a kéregető hölgy hagyja el a vonatot, mert tilos a kunyerálás.Az első felszólítás nem volt hatásos, így hallhatóan leállította a szerelvényt, és ismét szólt, immáron kilátásba helyezve a biztonságisok értesítését. Természetesen ez hatott :)

Csak így tovább – sokkal kellemesebben utazunk mindannyian, ha nincsenek a kocsiban hajléktalanok, kéregetők.

Üdvözlettel: posy
33 Tovább

1-es villamossal a MÉH-be


T. bkv figyelő !

A mellékletben küldött képet tavasszal fényképeztem az 1-es villamoson. Hogy egyes emberek mi mindent szállítanak a járműveken.

Üdv. Miki
22 Tovább

Ellenőr és utas

Hali!

Egy bkv ellenőrös történetet szeretnék megosztani veletek. Ma a 2-es metró pótlón, volt két civil ruhás ellenőr. Teljesen korrektek voltak, köszöntek, szépen kérték a jegyeket-bérleteket. Ült előttem egy átlagos emberke, amikor kérte tőle az ellenőr rendesen, udvariasan a jegyet-bérletet, az emberke átnyújtott neki egy kezeletlen jegyet. Az ellenőr elmondta neki, hogy ezt felszállás után kezelni kell. Majd ezután kért egy személyit az emberkétől. Na, ő erre rögtön felkapta a vizet, hogy hát miért akarja megbüntetni mikor, van jegye...

Az ellenőr (továbbra is udvariasan) elmondta neki, hogy miért is akarja megbüntetni. Erre jött a szokásos válasz, 'nincs nálam semmilyen okirat'. Ekkor mondta az ellenőr, hogy akkor a következőnél szálljon le, és ezzel a lendülettel jelzett is. Az emberke felpattant, majd elkezdte melegebb éghajlatra küldeni az ellenőrt is, és a BKV-t is. Az ellenőrön látszott, hogy már ő is legszívesebben elküldené, de nem tette, hanem higgadtan előre ment a kollégájához. Ebből látszik, hogy nem csak az ellenőrök bunkók. Én már nem először tapasztalom, hogy a kedves bliccelőnek áll feljebb a dolog...

Üdv: neo
22 Tovább

Ilyenek vagyunk!?

Szeretnék megosztani veletek néhány képet, amit egy új Volvo buszon készítettem. A Képek elkeserítőek, az alig 2 éves buszok már most így néznek ki. Amíg az utasok egy része ezekre a buszokra sem képes vigyázni, teljesen felesleges új buszokat venni.

20 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek