Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Patkánnyal a vállán kéreget a 4-es villamoson

Tegnap a BKV-figyelő Facebook oldalán kérdeztem tőletek, hogy mostanában milyen sűrűn találkoztok ellenőrökkel a főbb vonalakon. Azért érdekelt, mert én rendszeresen utazom a körúton és a 7-es család buszain, és a beharangozás óta nem hogy közteressel, ellenőrrel sem találkoztam. Pedig szükség lenne rájuk, ugyanis a járműveket ellepő hajléktalanokkal se a járművezetők, se az utasok nem tudnak mit tenni. Ezt támasztja alá olvasónk, Gabi levele is:

Kedves BKV-figyelő!

Tegnap (2011. március 22.) sokkot kaptam a 4-es villamoson lévő állapotok miatt. Napközben többször voltam arra kényszerülve, hogy Boráros tér és a végállomás között utazzak. Ez azt jelentette, hogy körülbelül 14-szer szálltam fel reggel 6:45 és délután 18:50 között a villamosra.

27 Tovább

Kérdőív az akadálymentes tömegközlekedésről

Olvasónk, Éva a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem végzős hallgatója. Kérdőíves kutatást végez, melynek célja a budapesti közösségi közlekedés akadálymentességének felmérése, az utazóközönség szokásainak és preferenciáinak figyelembe vételével. Az alábbi linken található kérdőív kitöltésével segíteni tudjátok az elemzést és a diplomamunkájának elkészülését. Kérlek titeket, hogy szánjatok erre néhány percet. Köszönjük!

A kérdőív kitöltéséhez kattints ide!

12 Tovább

Parasztnak Hi-Tech: anyázás és veszekedés a jövő Európájának autóbuszán

A fent látható videót olvasónk, László készítette és osztotta meg velünk a BKV-figyelő Facebookos oldalán az imént. A felvétel a Jövő európai buszrendszere projekt keretein belül Budapestre érkezett MAN autóbuszon készült ma délután. A buszt a 86-os busz vonalán tesztelik, többek között azért, mert a 7-es vonalra a rossz útviszonyok miatt nem engedték. Ezen a vonalon az ajtózárás nehézségei miatt 20-25 perc késéssel közlekedett a busz. Kíváncsiak lennénk, hogy a 7-es vagy a 173-as vonalán hány perc késéssel ment volna végig az új busz. Saját tapasztalataitokat, észrevételeiteket a kommentek között és e-mailben várjuk!

115 Tovább

Trükkösen csökkenti a panaszok számát a BKV

Bizonyára már tudjátok, hogy a BKV új honlapján úgy lehet panaszt írni, ha megadjátok személyes adataitokat és regisztráltok. A közlekedési társaság szerint erre azért volt szükség, mert rengeteg névtelen és értelmetlen levelet írtak az utasok, és ezek az érdemi panaszok és bejelentések elől vették el az időd. Az elgondolás nem rossz, csakhogy most azok sem tudnak írni, akik valós problémával fordulnának a céghez.

Többen jeleztétek, hogy hosszú ideje nem tudtok levelet írni a BKV-nak azért, mert az oldalon nem lehet regisztrálni. A regisztrációs űrlap egy ellenőrző kódot kér a felhasználótól, de a lapra nincsenek felcsatolva ezek a képek, emiatt a regisztráció meghiúsul. (Ide kattintva magatok is meggyőződhettek erről).

78 Tovább

Koromfekete füstöt okádott az Ikarus

A Nemzetközi Tömegközlekedési Szövetség (UITP) nevéhez fűződő, Jövő európai buszrendszere (European Bus System for the Future – EBSF) projekt keretein belül a mai naptól egy öt ajtós, környezetbarát MAN Lion's City GL busz közlekedik a 86-os busz vonalán. Azért nem írunk a bemutatóról bővebben, mert a BKV-nak hála ezek a busztesztek már annyira jelentéktelenek lettek, hogy az utasok sem foglalkoznak már velük. A BKV folyton csak tesztelget, idehozatják a csilli-villi buszokat, de egyet sem vesznek belőlük. Budapesten egyelőre maradnak az ilyen "zöld" buszok:

Szerintem ha a Nemzetközi Tömegközlekedési Szövetség delegáltjai látnák, hogy valójában milyen buszok járják a budapesti utakat, sírva összecsomagolnának, és a MAN-buszukkal meg sem állnának hazáig. Komolyra fordítva a szót: tényleg siralmas, hogy ilyen műszaki állapotú buszok forgalomba állhatnak.

62 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek