Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Re: Színészek mondják majd a megállók neveit

Tegnap reggel megjelent egy bejegyzés a blogon, ahol a földalattira készült új utastájékoztató hangokat hallhattátok. A bejegyzés 10 óra után lekerült a publikus nézetből. Nem azért, mert kiderült, hogy nem igaz amit írtam, hanem mert a BKV szólt, hogy épp a poént készül lelőni.

A cégnél ugyanis kitalálták (elméletileg a publikálás előtt már), hogy miután feltöltötték a hangokat a vonatokra (még nem tudni hogyan) egy játékot indítanak, ahol majd az utasok nyerhetnek, színházjegyeket. Ezért felajánlottam, hogy a játék indulásáig a bejegyzést leveszem a publikus nézetből, nem célom elrontani a BKV akcióit.

Hamarosan egyébként találkozom a cég új kommunikációs igazgatójával is, akitől személyesen meg megkérdezhetem majd, hogy mi indokolja az utastájékoztató hangok lecserélést, illetve, hogy az új paraméterkönyv bevezetése előtt néhány héttel miért nem a változásokat kommunikálják inkább.

30 Tovább

Vita az elsőajtós rendszerről

Tisztelt Fizető Utasok!

Elérkezett az ideje annak, hogy elmondjátok véleményeteket az elsőajtós rendszerről. A BKV-nak egy ilyen rendszer bevezetése előtt mindenképp szüksége van az utasok visszajelzéseire.

Az elsőajtós rendszert több vidéki, és több európai városban (többek között Londonban) használják már. A rendszer lényege, hogy a BKV járművein csak olyan utasok tartózkodnak, akik megfizették a viteldíjat, vagy felmutatták utazási igazolásukat. Minden fizető utasnak érdeke, hogy a járműveken kulturált körülmények között utazhasson, hogy utazását ne zavarják hajléktalanok, részegek és más olyan utasok, akik az utazási feltételeket megszegik. Ha mi kifizetjük a viteldíjat, akkor ezt mindenkitől elvárjuk, aki a járműveken utazik. Éppen ezért bízom abban, hogy a fizető utasok kiállnak majd a rendszer mellett, még akkor is, ha a rendszer bevezetésekor egy kicsit meg is nő a menetidő. (Ez az idő természetesen csökkenni fog, ha az utasok megszokják a rendszert.)

292 Tovább

Mégis lesz változás?

Néhány napja (hete?) levelet írtam Hagyó Miklósnak, amiben kértem, hogy a 30-as villamos vonalán egy váltót javítasson meg, ugyanis a villamosvezetőknek kézzel kell váltaniuk, ami megnöveli a menetidőt, és esős időben olajos sárral fröcsköli össze a villamosvezető ruháját. A válasz megjött, a problémával a BKV foglalkozik.

Örülök, hogy Hagyó Úr is észrevette, hogy egy társaságnak a blogon megjelent fontos utasészrevételek mellett nem szabad szó nélkül elmennie, foglalkozni kell vele. A levélben az aláhúzott részt a blog szerkesztője emelte ki.

Tisztelt Szerkesztő Úr!

Köszönöm, hogy ismét továbbította hozzám az egyik Önhöz érkezett írást. Szeretném, ha tudná: időről időre figyelemmel átolvasom a bkvfigyelo.blog.hu felületén megjelent írásokat, észrevételeket, s bár tartalmukkal nem mindig értek egyet, őszintén örülök, hogy létezik és működik a fórum. A tényszerű utasvéleményekre, utaspanaszokra és azok kezelésére egy korszerű közösségi közlekedési szolgáltatónak mindig is oda kell figyelnie. Ezt a városvezetés a BKV Zrt. menedzsmentje számára alapkövetelményként határozta meg. Különösen ennek tükrében tartom fontosnak a blogbejegyzések és vállalati reflexiók nyomon követését.

Remélem, Szerkesztő úr elnézi nekem, hogy a vállalat menedzsmentjének hatáskörébe tartozó szakmai és technikai kérdések megválaszolására a jövőben sem vállalkozom.

Magam is kíváncsian várom a BKV válaszát.

Budapest, 2008. július 7.

Üdvözlettel:  Hagyó Miklós sk.

19 Tovább

Januárban is BKV Figyelő!

Most még inkább megéri észrevételeket, és hozzászólásokat küldeni a BKV Figyelőnek. Mindenki, aki megosztja velünk észrevételét, vagy az észrevételekhez hozzászól egy sorsoláson vesz részt, ahol értékes ajándékokat nyerhetnek. A cikkek beküldői között egy 30 napos bérletet, a kommentezők között egy 10 darabos gyűjtőjegyet sorsolunk ki.

A sorsolásban csak a blogon 2008. január 31-ig megjelent cikkek és hozzászólások vesznek részt. Sorsolás a beküldők e-mail címeinek kihúzásával történik. Minden e-mail cím csak egyszer játszik. Csak a valós e-mail címmel beregisztrált hozzászólók vesznek részt a sorsolásban. A sorsolást számítógép végzi. A beküldők adatait bizalmasan kezeljük, harmadik személy nem kaphatja meg. További tájékoztatás kérhető a bkvfigyelo@index.hu címen.

38 Tovább

Ellenőrök (összefoglaló)

Nagyon úgy tűnik, a BKV igencsak melléfogott a biztonsági őrökből átképzett ellenőrökkel. Számtalan probléma merült már fel velük kapcsolatban, sok levelet írtunk a BKV-nak is, melyekre válaszoltak is: "Bejelentése alapján az állomáson az adott időben szolgálatot teljesítő jegyellenőreink figyelmét felhívjuk a kulturált, udvarias munkavégzésre" ám ezek egyike se hozott változást. Összefoglaljuk az eddigi eseményeket.


Hasba vágta az ellenőr a segítőkész utast: Három angolul beszélő fiatal próbál szót érteni a magyarul beszélő ellenőrökkel. Egy segítőkész utas segítségükre siet (tolmácsol). Ennek az ellenőr nem örül, veszekedésbe kezdenek, majd hasba üti az utast.

Utasverő ellenőrök
: Az előző történet folytatása. Az utas hazudik, az ellenőrök igazat mondanak (a BKV szerint).

Horogkereszt, piros csillag: Az utas érvényes bérlet felmutatása után a mozgólépcsőre lép, majd az ellenőr utána szól: "kéne még mellé egy horogkereszt!"

"Mit pofázol te paraszt? Gyere ide, szétkaplak!": A címben idézett mondat hangzott el a 173-as buszon ellenőrzés közben.

Vakokat csesztetnek az ellenőrök: A vakvezető kutyán nem volt szájkosár, ezért nem akarták leengedi a metró területére, nem úgy, mint a harcikutyát, néhány héttel később. (És amit elértünk: Módosítják az utazási feltételeket.)

57 Tovább
«
12

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek