Úgy gondoltuk, ma egy olyan cikket se teszünk ki, melyben szabálytalankodó járművezetőről, esetleg anyázó ellenőrök szerepelnek. Nézegessen ma mindenki széttört autókat és villamosokat. A képek nézegetése után, mindenki tegye fel magának a kérdést: Miért nem figyelnek jobban az autósok?
2007. november 27. 09:13
Villamospálya, mint alternatíva
A múlt héten többen is megpróbálták a villamospályát más célból igénybe venni. Az első képen egy tipikus eset látható „Csak 5 percre ugrok be a közértbe”. A második kép magáért beszél, egy jó ötlet arra, hogy kerüljük ki a (okozzunk!?) dugót. Hihetetlen, hogy egy ember hülyesége, hány másik embernek okoz bosszúságot. A képeket köszönjük Csuklónak!
2007. november 26. 09:11
"Kérjük, álljon jobbra"
Sok levelet írtatok már arról, hogy mennyire idegesítő az, hogy néhány utas nem képes a mozgólépcsőt rendesen használni. Sajnos egyik levél sem volt olyan formában, hogy publikálni lehessen, ezért egy kérésnek eleget téve, egy másik blogból választottunk ki egy ide illő cikket. Olvassátok el.
Minden civilizált (külföldi) országban ahol jártam az emberek tudják hova álljanak a mozgólépcsőn. JOBBRA. Én sok helyen megfordultam már a világban és soha nem volt gondom ezzel, magam is jobbra állok mindig. Ennek nagyon egyszerű az oka: vannak akik sietnek, szeretnék elérni az éppen beérkező szerelvényt (vonat, villamos, metró, stb.). Én is ilyen vagyok. Nem szeretek állni a mozgólépcsőn, ha haladhatok is. Nem vagyok egy manager típus, nem rohanok fontos üzleti tárgyalásokra, de az idő nekem is fontos és utálom ha feltartanak. Teljesen mindegy, hogy hova megyek vagy milyen formáját használom a tömegközlekedésnek budapesten. Az emberek mennek mint a zombik a feljárókhoz és beállnak teljesen birka és nemtörődöm módon a mozgólépcsőre. Régen mindig mosolyogtam azokon, akik a metróajtó kinyílása után kilőnek, mint egy sebesség rekord megdöntése során, és rohannak a lépcsőkhöz. Aztán vagy beállank a ''pole position''-re vagy szépen lépcsőznek fölfelé. 2-3 éve én is ehhez a táborhoz tartozom, mert tudom, hogy ha már 10.-nek érek oda, tuti beállnak az útba. Amikor meg elkezdek felfelé araszolni, mert mondjuk épp tényleg sietek, hogy elérjem a vonatom, akkor kapom a szúros tekinteteket és néha a megjegyzéseket. (mondanom sem kell, hogy ezek általában az 50 felettiektől jönnek). A metrófelújítások után kirakták sok megállóhelyen a ''Jobbra tarts'' vagy ''Kérjük álljon a jobb oldalra'' táblákat, de sajnos ezeket tulajdonképpen csak világítótábláknak nézi az utazók 85%-a. Olyan nehéz lenne jobbra állni és nem feltartani a többi embert?! Külföldön ez miért megy tábla nélkül is? És ott sem csak az értelmiségiek vagy azok akik tudnak olvasni táblákról, hanem mindenki automatikusan. Nem értem, hogy a mi magyarok miért állunk az élen az ilyen viselkedéssel?!
Szerző: tr00p3r
Kép: BKV Figyelő
2007. november 24. 11:14
Félmunkát végez az alvállalkozó
Tisztelt BKVfigyelő!
Nov. 19-én volt egy blog arról, hogy nem működnek az automaták. A Deák térnél találtam az alábbi automatát nov. 21-én, ami működött ugyan, de a BKV nem szerette volna, hogy bárki is használja.
Üdvözlettel, Daneelo
2007. november 19. 09:18
Szinte lehetetlen jegyet venni hétvégén
Nagyban zajlik a BKV „Blicc Over” akciója, és elvileg mindent megtesznek azért, hogy visszaszorítsák a bliccelést. Vasárnap este körbenéztem a Móricz Zsigmond körtér – Bertalan Lajos utca – Szent Gellért tér vonalon, illetve a Deák téri metróállomás bejáratánál. 18 jegyautomatából 4(!) működött, a többin a szokásos hibaüzenet volt olvasható. Egyszer már felhívtuk a társaság figyelmét, hogy ez így nem elfogadható, de úgy néz ki hiába beszélünk. Az utas nem tehet mást, mint rohangál az esőben, hidegben, működő automatát keresni, vagy felszáll jegy nélkül. Még egy olyan dolog, amire az értelmetlen reklámokba nyomott milliókat lehetne költeni.
Számomra még mindig érthetetlen, hogy az automatákat üzemeltető Protokon Kft. mit keres még a cégnél, miért nem keresnek egy másik alvállalkozót?
Számomra még mindig érthetetlen, hogy az automatákat üzemeltető Protokon Kft. mit keres még a cégnél, miért nem keresnek egy másik alvállalkozót?
Utolsó kommentek