A hányások eltakarítása és az üzemidőben történő takarítás régóta megoldatlan probléma a BKV-nál. Ha kifolyik valami a padlóra, vagy ha menet közben valaki kidobja a taccsot, akkor a kosz rendszerint üzemzárásig a jármű belsejében marad, jobb esetben fellocsolják valamivel, vagy szórnak rá egy kis forgácsot. Vajon miért van az, hogy más európai nagyvárosokban ezt a problémát is meg tudják oldani? Miért olyan nehéz minden végállomásra egy vödröt és egy doboz hipót kihelyezni? Várom az érveket és az ellenérveket.

Kedves BKV-figyelő!

Egy rövid történetet szeretnék megosztani veletek és az olvasókkal:

2011. április 15-én 10:50-kor a 97E busz megérkezik az Örs Vezér térre. Utazik rajta egy anya a 3-4 év körüli kisfiával. Még megállás előtt a kisfiú rosszul lesz, kidobja a taccsot. A mama gyorsan felkapja, leugrik vele a buszról a közeli bokrokhoz, de így is szép kis tócsa keletkezik. A mama a sofőrnek nem szól.