Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Új stratégia a női bliccelők ellen?

Tisztelt BKV-figyelő!

Amikor néhány hónappal ezelőtt a jegyellenőrök "kigyúrtabbakká" váltak, mintha a felvételi feltételek közé került volna a "félelmet keltő fizikum", akkor már gyanítani lehetett, hogy nem véletlenül történt ez így. Tegnap késő este pedig barátnőm látta is, mit jelent a gyakorlatban az új személyzeti politika.

Az eset a Deák téri metrómegállóban történt, 2008. március 5-én, 22:05 körül. A Deák téri aluljáróban a járókelők kiabálásra, üvöltözésre lettek figyelmesek, a metrókijáratnál az egyik ellenőr egy nő karját szorongatta, és üvöltött vele, azért, mert az állítólag meglökte. A helyzet, azon túl, hogy sokkolta a járókelőket, abszurd volt, tekintettel az eltérő fizikai adottságokra. Az ellenőr perceken át annyira szorította a nő karját, hogy az folyamatosan sikoltozott a fájdalomtól. A jelenet végén elengedte a nőt, aki futva indult el, az ellenőr pedig utána rohant, miközben azt üvöltözte, hogy "Fussál csak, fussál!" Barátnőmnek az is feltűnt, hogy az ellenőr végig úgy helyezkedett el, hogy a térfigyelő kamerák látóterén kívül maradjon.

Nem hiszem, hogy különösebb kommentárt kéne fűzni az esethez. Ez az eljárás nem áll arányban azzal, ha valakinél épp nincs jegy. Ez a történet nem is erről szól, nem arról, hogy a bliccelőkkel mit kell tenni - hanem arról, hogy így megalázni és megfélemlíteni nem lehet senkit sem.

Vagy ez valami új stratégia?

Üdvözlettel, Bence
93 Tovább

BKV Előre - FTC

Üdv mindenkinek!

Nem is tudom, hogy van-e még egy ilyen cég Magyarországon amivel annyit foglalkoznak az emberek?  Amit ilyen sokat szeretnek ill. nem szeretnek. Azt viszont nem értem, hogy mindenki fikázni tudja közbe mégis felszállnak a buszokra/villamosokra. Hogy is van ez akkor? Mert  ha rossz a szolgáltatás akkor nem kell az embernek. Szerintem. De hát rávannak szorulva az emberek a tömegközlekedésre és inkább ez ami fáj nekik. Mert mig mások márkás autóval járkálnak, BKV-t fikázó utasok pedig csak koszos 260assal járnak . Ma pedig szégeny a BKV használni:) (?)


 
Vannak olyan utasok is akik szeretik a BKV-t Ök vannak kevesebben. Velük szeretném megosztani, hogy a cégnek NB II-es foci csapata van.  http://www.bkvelore.hu  A hétvégén elkezdték a tavaszi fordulókat játszani. BKV most a 12. helyen áll, ellenfél pedig a Ferencáros volt aki a 3. helyen volt.  A mérközés 3-4 lett a Ferencvárosnak, pedig 3-1is volt a BKVnak.

-Az első félidőben a viharos szél a BKV-t segítette, a hazaiak jellemzően hosszú előreívelésekkel próbálták eljuttatni a labdát a vendégkapu előterébe. A villámgyorsan hátrányba került FTC-nek a széllökések miatt a szabadrúgások elvégzésével is meggyűlt a baja (a rengeteg szabálytalanság folytán sokat állt a játék).
Csank János hamarosan nemcsak cserékkel, hanem posztokon is igencsak megforgatta csapatát. Barthát például szünet után átküldte baloldalra, de Fülöp kiállítása újabb változtatást kívánt, Kulcsár így került a jobbhátvéd posztjára.
A zöld-fehéreken a legtöbbet Lisztes beállítása lendített, pontrúgásai rendre veszélyt teremtettek Szűcs kapuja előtt. 3-1-es hazai előnynél elúszni látszott a hajó, a fergeteges hajrát indító vendégek azonban végül feledtették védelmi bakijaikat, és negyedóra alatt fordítottak.

Rácz László (BKV): - Kitűnő mérkőzést játszottunk, de úgy érzem, a Ferencvárosnak nagyobb hátszele volt... A második félidőben érzésem szerint több véleményes szituáció is előfordult, nem értem például az ellenünk megadott tizenegyest sem.

Csank János (FTC): - Tudtuk, hogy a hazaiak gyors kontrákra játszanak majd, de érzésem szerint végig irányítottuk a játékot. A folyamatos szélvihar azonban irreálissá tette a mérkőzést.

Következő hazai mérközés márciusba:
2008.03.23: BKV Előre - Kecskeméti TE  15 órakor Sport utcába
 
Hajrá Előre!
23 Tovább

Ellenőr: "Majd hülye leszek összeveretni magam!"

Tisztelt BKV!
 
Ezúton szeretném megköszönni Önöknek a tiszta, pontos járatokat, mellyeken naponta 2 órát utazhatok. Az udvarias ellenőrök pedig már csak a komfortfokozaton "dobnak".

Felhívnám figyelmüket, egy minden valószínüséggel ritkaságszámba menő esetre, mely a mai nap (2008.02.28.) 16.40kor Boráros térről induló hév szerelvényen esett meg velem. Volt bátorságom felhívni az ellenőr hölgy figyelmét arra, hogy 2 jegy nélkül utazó férfit elmulasztott megbírságolni, ellenben a mellettem helyet foglaló - láthatólag építőiparban dolgozó uraknak - szemrebbenés nélkül írta meg a csekket. Érdeklődő kérdésemre a következő udvarias válasz érkezett: " Majd hülye leszek összeveretni magam!"
Közöltem vele, hogy rengeteg foglalkozás közül választhatna, mire ő megemelve a hangját közölte , hogy akár az én munkámat is elláthatná. Kértem, azonosítsa magát, mire megkérdezte "Miért kellene?" "Mondjuk azért, mert megkértem rá." Khm. Na ekkor becsuktam a kezemben lévő könyvet és tudattam vele, hogy nehezen tudnám elképzelni azt a céget, ahol ő könyvel. Fel lettem világosítva, hogy " az inteligenciát nem diplomára mérik". Tény. Látva kolleganőjük "szorult" helyzetét másik két hölgyemény sietett oda, hogy közöljék inteligens munkatársukkal, ne ereszkedjen le a szintemre. Kikérem magamnak, hogy havi 8250.- forintért - ha merek szólni - még a "tanult" ellenőrök észt is osszanak. Gyanítom ez nincs is benne a bérlet árában.

Csepel végállomásom a forgalmi irodában kértem segítséget az azonosításhoz. Ott azt a választ kaptam, hogy tegyek panaszt.

Hát most megtenném. Ominózus ellenőr hölgyről - azonosításra alkalmas igazolvány felmutatásának hiányában - csak személyleírást tudok adni: erős testalkatú, kb. 180 cm magas, festett vörös, szemüveges, 35-40 év körüli. Kérem panaszom szíves kivizsgálását és tájékozatást a fejleményekről.
 
Tisztelettel:
Somogyvári Andrea
225 Tovább

Hol vannak a Combinok?

Egy villamosvezető ismerősöm a napokban ezt mondta: „Elméletileg azért van kevesebb Combino a körúton, mert most rakják bele a klímát, és az ablakot. Gyakorlatilag azért nincs, mert kellene még, vagy’ 10 db.”

T. Figyelő !

Mint az utóbbi hetekben többen is tapasztalhatták, a BKV a körútra visszacsempészte a jó öreg Ganz villamosokat.

Felmerül bennünk a kérdés, hogy miért nem tudja biztosítani a kellő számú jármű kiadását a Hungária kocsiszín? Állítólag a Ganz villamosok annak a hét Combinónak a helyére kerültek vissza ideiglenesen a forgalomba, amelyekbe éppen légkondicionálót szerelnek. A teljes munkát a BKV ígérete szerint nyárig elvégzi a közlekedési vállalat. Azt, hogy ez miért hét hernyót érint egyszerre, nem tudni. Az viszont biztos, hogy ennyi szerelvény kiesését a körúti forgalom megérzi. Az is teljes bizonyossággal állítható, hogy együttesen 7 db szerelvénybe nem tudnak egyazon munkát végezni. Tehát a hét Combinó egyidejű kivonása érthetetlenül sok, és a légkondi szerelés sem indokolná az együttes leállítást. Folyamatos, vagy 2-3, netán páros leállítással, sokkal ésszerűbben és mégis folyamatosan lehetne végezni a munkát. Erről a megvásárláskor nem volt szó, és ezzel a főváros, meg a BKV sem büszkélkedik. Mint közismert, a szerelvényeket ilyen, az utasokat érintő kényelmi berendezés nélkül vásárolta a cég - emiatt a tavaly júliusi és augusztusi hőség idején számos kritika érte a vállalatot. A végleges elgondolásról máig sem hallani. Nagyobb ablakok, csak középső részi klímák, vagy a kimaradt gyári berendezések kerülnek a helyükre, beépítésre?

Megint ügy tűnik, hogy az ünnepi megjelenítés követően egy hibás, átgondolatlan beszerzés utóköltségeit és utórezgéseit kénytelenek megsínyleni az utasok. Pedig forró nyár és forrongó hangulat várható az egyre szűkülő és ennek ellenére dráguló közlekedési tevékenységek körül.

"grupi"
85 Tovább

Vonszolta a busz a férfit

Ha nem indul a videó, kattints ide!
19 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek