Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nem mertek leülni a koszos ülésekre az utasok

Olvasónk a 8-as busz rendszeres utasa. Sok mindent átélt már ezen a járaton, de amit vasárnap hajnalban átélt, az még őt is meglepte: A buszok ülése egytől egyig fekete volt, az utasok le se mertek ülni. A padlón barna elfolyások voltak, a busz oldala ragadt a fekete kosztól, az ajtónál pedig egy 2 méter hosszú 10 centi széles lyukon süvített be a szél. Hogy is mondja a BKV? "Önnek jár!"

Tisztelt BKV Ügyfélszolgálat!

A mai napon hajnalban tartottam hazafelé, utazásomhoz rendszeresen a 8-as busz szolgáltatásait veszem igénybe. Bár sokat átéltem már, de az, amit ma reggel láttam, mindenen túltett. Az Ikarus 412-es típusú, nagyjából 8-10 éves buszra a Ferenciek terén szálltam fel a gazdagréti irányba, majd ülőhelyet kerestem magamnak. Több utastársamon is látszott, hogy komoly bajban vannak, hogy hova is üljenek le, ugyanis az ülések egytől-egyik feketék (!) voltak a kosztól, rágóguminyomoktól illetve egyéb szennyeződésektől! Hosszas keresgélés után végül néhányunknak sikerült elfogadható ülőhelyet találnunk, sokan azonban a később felszállók közül egyáltalán nem mertek leülni.

54 Tovább

BKV és az összehangolt menetrend

A 7-es vonalon hétvégén sűrűn tapasztalom, hogy a 173-as és a 7-es busz egyszerre állnak be a megállókba, majd 10-15 percig nem jön semmi . Ilyenkor az első busz általában tele van, a második meg szinte üres. Ennek több oka is lehet. Többek között a lassabb utascsere, a folyamatos műszaki hiba (kevesebb busz) a lassú vezetés, és a folyamatos dugó. Olvasónk tapasztalatai is hasonlóak:

Tisztelt BKV-figyelő!

Az alábbi eset mindennapos a BAH csomópontnál. A történet tegnap (V.4) játszódott, 16 és 17 óra között.

A BAH csomóponti buszmegállóhoz érkezve szomorúan hallottam egy utas szájából hogy lekéstem két 8-as buszt. Ez persze ennél a járatnál gyakori, hogy párosával jönnek a buszok. Na, nem baj - gondoltam- a menetrend szerint 5-6 percenként közlekedik ilyenkor a busz.

43 Tovább

„Fogsz te még utolsóként felszállni”

A címben lévő idézett szöveg egy buszvezető száját hagyta el. Olvasónk értelmetlenül áll a kijelentés előtt, mert nem tudja, mire vonatkozhat. Otthagyja majd a megállóban? Odacsukja az ajtóval? A buszvezető azért lett ideges, mert az utasok szóvá tették, hogy a 112-es busz csatlakozása rendszerint 10 másodperccel előbb áll ki a megállóból, nem várják meg az átszálló utasokat, pedig ez csak néhány másodperc lenne. A buszvezető azt is mondta, hogy az utasoknak semmi sem jó, inkább gyalogoljanak. Részletek a levélben:

Tisztelt BKV figyelő!

Ma (04 27.) délután negyed 6 körül útnak indultam a 112-es busszal a belváros felé, autómat otthon hagyva hogy a közösségi közlekedést részesítsem előnyben. Mindenekelőtt szeretném megjegyezni, hogy ezen a vonalon számos kedves és udvarias sofőr is dolgozik, akik reggel köszönnek a felszálló utasnak, megvárnak ha látják hogy a megálló felé megyek. Sajnos ma nem egy ilyen kollégával futottam össze.

Történt ugyanis, hogy a Thomán István utcából lefelé haladva a busz a Szendrő utcai végállomásnál szokás szerint 10 másodperccel lekéste az őt váltó 112-est. Akik nem ismerik a vonalat azoknak elmondom, hogy ez a vonal gyakorlatilag három részre oszlik, és a belvárosba menet elvileg a Szendrő utcánál át kell szállni az eggyel előttünk álló buszra. Sajnos többször előfordult már - és ez ügyben mindezidáig intézkedés nem történt -, hogy az elöl álló busz az utascserét nem várta meg, elindult gyakorlatilag 5-10 másodpercet nyerve ezzel. Ma 17:15 körül is ez történt. Az előttünk lévő busz a szemünk láttára hagyott ott minket... Nem hiszem, hogy felborítaná a menetrendet ha ezt korrigálná a cég.

68 Tovább

Alig akartak leszállni az égő buszról

Percek alatt porig égett egy busz a Hegyalja úton. A 8-as buszról az utasok még akkor sem akartak leszállni, amikor a sofőr azt kiáltotta: szálljanak le, ég a busz!

A 415-ös Ikarus vezetője füstszagot érzett péntek délután háromnegyed kettőkor. A Breznó lépcsőnél lévő megállónál hátrafordult, és azt látta, hogy az ülése mögül dől a füst. Mivel a poroltó közvetlenül a tűz mellett volt, így oltani már nem tudott, csak az utasokra kiabált: szálljanak le! Mivel a legtöbb utas annál elszántabb volt, hogy egy BKV-alkalmazott kétségbeesett kiáltására odafigyeljen, nyugodtan ültek tovább, és csak második felszólításra kezdtek szedelőzködni. Addigra odaért a szemből jövő busz is, aminek a sofőrje ugrott a poroltóval, de amikor leszállt, az égő busz ablakai éppen kirobbantak. Mindezek ellenére senki nem sérült meg, a busz viszont teljesen porig égett.

Alább néhány kép, és nemsokára feltöltöm a tudomásom szerint egyetlen videót az égő buszról. Csúnya.

175 Tovább

„Kiborította a csótányokat”

Tisztelt BKV!

Előre leszögezem, nem panaszkodni szeretnék, csupán el szeretném mesélni önöknek a péntek esti élményeim.  Olyan dolgok ezek, amiket önök az autóból sosem tapasztalnak, legalább olvassanak róla egy kicsit.

Március 28. péntek este van. Helyszín a Boráros tér, úti célom a Deák Ferenc tér. Úgy döntöttem, hogy a 12-es autóbusszal megyek a Kosztolányira, onnan pedig a 47-49V villamospótlóval, ez tűnt a legegyszerűbbnek.

A 12-es autóbusz megállójában lévő tájékoztató táblán :1 perc volt kiírva, ezért futni kezdtem, feleslegesen. A járművezető ugyanis a kihirdetett indulási idő után több mint 4 perccel jelent meg a járműnél, ezek után tollászkodni kellett, bőven 5 perc késéssel indultunk. 5 perc. Nem sok, sőt! Kibírom. A járművezetőjük megpróbálta behozni a késést, egész úton állat módjára vezetett, a padlógáz/satufék kombinációt jobban szereti mint az orális sexet. A Busz Driver nevű játékban az első megálló után megbukott volna. Rendszáma: BPI-035

A Fehérvári útra érve láttam, hogy egy 149V busz áll a 12-es busz előtt a megállóba, erre szerettem volna átszállni. Nem kell sétálni a Kosztolányin, és várni sem kell. Jeleztem, leszálltam, elindultam a jármű felé sietve, ami csöngetett, majd bezárta az ajtókat, és indult. Ekkor visszafordultam, hogy visszaszállok a 12-esre, ami azóta már kicserélte az utasokat (BKV szakzsargonnal: „Kiborította a csótányokat”) és továbbhaladt.

Ekkor két választásom volt. 18/56/41 villamosokkal továbbmenni a Móricz felé, vagy elsétálok odáig, és folytatom az utam 47-49V-vel. Mivel az első variáció bizonytalan volt, ugyanis mostanában Graffitis hülyegyerekek tevékenykednek ezen a vonalon, jobban éreztem, ha bérlettel a zsebemben sétálok, ez a biztos.

Innentől a folytatás pozitív volt, ugyanis a 47-49V busz pontosan érkezett, a buszvezető is normálisan vezetett, még szerencse, hogy ezt a vonalat az alvállalkozó üzemelteti.

Nem szeretnék vizsgálatot, meg semmit, csupán egy élménybeszámoló volt.

Maradok tisztelettel: Csupi
26 Tovább
«
12

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek