Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Egyre rendesebbek a buszvezetők

Egy olvasónk ismét rámutatott arra, hogy a BKV-nál nem csak szemét, utasokkal szándékosan kicsesző buszvezetők vannak. A 16-os busz vonalán utasokkal kommunikáló, háttérzenét szolgáltató buszvezetővel találkozott, már másodszor. Tisztelet neki :)

Sziasztok!
 
Tegnap (január 8.) másodszor utaztam a 16-os buszon este egy nagyon jó fej buszsofőrrel (legutóbb még karácsony előtt). Kellemes zene ment a Deák téri végállomáson a várakozás alatt, és amikor indult a busz, akkor valami olyasmi mondott a sofőr (nem pontos az idézet): "Jó estét kedves utasaim, buszunk a Moszkva térig közlekedik, várható érkezési időpont X, első megállónk a Hild tér lesz. A várakozás alatt ezt és ezt a számot hallhatták, amiről tudni lehet, hogy ... (valami régi magyar szám volt, nem figyeltem pontosan, nem annyira ismert, de elég kellemes és pont megfelelő, szóval nem valamelyik stílus extrém példája, az emberek nagy részének szerintem ha nem is tetszik, tutti nem zavaró) Most pedig a .... számot hallhatják, amiről tudni lehet..." A megállóban leszálló utasokról elköszönt, a felszállóknak külön (jó estét kívánok új felszálló hölgyutasunknak), nekem is mondta, amikor leszálltam, hogy viszontlátásra és további kellemes estét a leszálló hölgyutasunknak.
 
A kedves és egyáltalán nem tolakodó sofőrnek köszönhetően szerintem az embereknek volt jó 5-10 percük az utazás alatt, és mosolyogtak egymásra. Tudom, ez kicsit csöpögősnek hangzik de ha összevetem ezt az érzést azzal, ami elfogott mondjuk 10 perccel a felszállás előtt a metróellenőrök között áthaladva, amennyire az negatív, annyira pozitív ez. Még több ilyen buszsofőrt a BKV-nak! Felírtam a rendszámát is de csak akkor mondom meg, ha tutti megdicsérik és nem büntetik a zene miatt. Mert amilyen logikátlan a BKV, biztos találnak valami kifogást. Pedig ez kell az imázs javításra és nem milliós kampányok.
 
Szép napot!
 
Ági

109 Tovább

Bújtatott járatritkítás?

Kedves Figyelő!

Munkába járáshoz majd mindennap a BKV 16-os buszát használom, mivel a várba nem túl könnyű feljutni. Sajnos az utóbbi fél évben sorozatosan előfordult, hogy kimaradt egy-egy járat a fent említett vonalon. Tudom, hogy néhány perces eltérés a menetrendtől az a "városi közlekedés sajátosságai miatt" előfordulhat, de hogy ezen a rövid szakaszon (Deák tér-Erzsébet tér-Hild tér-Roosevelt tér-Clark Ádám tér-Donáti utca-Dísz tér; a menetrend szerint 8 perc) mindennapos hogy 1 járat kimarad?!

Arra is volt példa hogy az Erzsébet téren vártam a buszt (az Erzsébet téri megállóból jól rálátni a Deák téri megállóra ahonnan a busz elindul), ám hiába vártuk a többi utassal hogy elinduljon, szemmel jól láthatóan ált a megállóban, kimaradt egy járat, majd a köv. időpontban elindult. Ez biztosan nem a forgalom miatt történt. Megfigyeléseim alapján úgy tűnik, hogy amikor a forgalom miatt késve érkezik a busz a végállomásra, nem indul el rögtön, hogy a várakozó utasokat elszállítsa, hanem megvárja a menetrend szerinti köv. indulási időpontot. Véleményem szerint ha egy jármű késik, akkor az ilyen helyzetekben az utasok érdekeit szolgálva minél hamarabb meg kéne oldani a helyzetet, nem pedig a menetrendet kéne "kőbe vésett törvényként" értelmezni. Vagy lehet hogy ez a BKV új "bújtatott" járatritkítása?

Üdv:
tetem
60 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Legfrissebb bejegyzések

Utolsó kommentek