Tisztelt BKV!
Tekintettel arra, hogy a korábban feltett kérdéseimre érkezett semmitmondó válaszukat követően a 35-ös, 135-ös busz vonalán tapasztalható kaotikus állapotok semmit sem változtak, az alábbiakban ismételten feltenném a kérdéseimet.
1. Miért van az oka, hogy a Ferihegy vasútállomásról 17.19-kor induló 35-ös rendszeresen 8-10 perces késéssel érkeznek a végállomásra? Nem tartanák e logikusabbnak, hogy a menetidőhöz módosítsák a menetrendet?
2. Mi az oka, hogy az érintett járatokon továbbra is csak és kizárólag az autóbusz szélvédőjének a felső részén van feltűntetve a járatszám, gyakran ott is rosszul és ezáltal (feltézelezem mostmár, hogy szándékosan) félretájékoztatják az utasokat? Amennyiben a járatok megfelelő jelzésszámmal való ellátása meghaladja a BKV szűkös anyagi lehetőségeit úgy engedjék meg, hogy felajánljak az Önök részére egy csomag A/4-es (igény szerint lehet A/3-as) méretű fénymásolópapírt illetve járművenként egy-egy darab vastag filctollat.
Várom mielőbbi, (a semmitmondó sablonszöveg helyett ezúttal konkrét) válaszukat!
Továbbá kérem, hogy amennyiben felajánlott pappírt és filctollat elfogadják, úgy jelezzék, hogy azokat milyen módon tudom eljuttatni az Önök részére.
Üdvözlettel: Frederic Hanry
2007. december 21. 09:36
Ígéret volt, semmi nem változott
2007. november 13. 12:51
Kérdések a 35-ös buszról
Tisztelt BKV!Az alábbi kéréseimre várom mielőbbi szíves válaszukat.1. Mi az oka, hogy a 35-ös (Ferihegy - Pestszentimre központ viszonylat) busz a délutáni órákban, egészen konkrétan a jelzett 17.19-es indulási időpontok helyett teljesen random közlekedik? Vagy elmegy 2 percel korábban vagy 6-8 percet késik (utóbbi jellemzőbb...)2. Mi az oka, hogy szintén a 35-ös buszokon csak elől és oldalt (néha ott sem) tűntetik fel a járat számát? Illetve mi az oka, hogy más járatszám szerepel a busz elején és más az oldalán? Továbbá mi az oka, hogy (mint az például tegnap reggel 7.50-kor történt) az autóbuszon csak elől volt feltűntetve a járatszám, az is rosszul (35 helyett 135)?3. Mi az oka, hogy az autóbuszvezetők a fent említett járatokra zokszó nélkül engedik felszálni a részeg, büdös hajléktalanokat? Nem e lehetne pl jegyet ill. bérletet kérni tőlük? (nyilván nincs nekik)4. Mi az oka, hogy megállókba nincs egyetlen egy olyan telefonszám sem feltűntetve melyen az utasok (akik megveszik a méregrága bérletet, jegyet és cserébe....) érdeklődehetnének, hogy merre is jár a busz melynek már vagy 10 perce el kellett volna menni? Nyilvánvaló, hogy az újabban kifüggeszett tájékoztatók (melyekre nagyon logikusan telefonszám helyett a weboldaluk címét tűntetik fel - ehhez külön gratulálok!) erre a célra nem felelnek meg.Kíváncsian várom kimerítő válaszukat!Üdvözlettel, Frederic Hanryegy, az Önök sok szerensétlen utasa közül, aki autó hijján kénytelen igénybe venni a BKV "szolgáltatását"
2007. július 19. 13:01
Ezer autóbuszt újít fel a BKV
Ezer autóbuszt újít fel a BKV a közeljövőben, úgy ahogy néhány éve a gyors 7-es és gyors 173-as járatokon közlekedő Ikarus 280-asokat. A felújításban leginkább Ikarus 435-ösök vesznek részt. Az autóbuszok belseje és külseje is teljesen megújul, új festést kapnak, átkárpitozzák az üléseket is. A BKV véleménye szerint jóval olcsóbb felújítani buszokat mint újat venni. Arról jelenleg nincs információnk, hogy a felújított buszokban lesz-e klíma, vagy más hűtési rendszer. Talán majd akkor kezd el gondolkodni ezen a BKV mikor már fel vannak újítva a buszok. Látom előre, megint szavazás lesz, nagyobb ablakokat és klímát lehet majd választani.
Utolsó kommentek