Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Miért nem tájékoztatja utasait a BKV?

Tegnap délután kétszer szakadt le a felsővezeték a 47-es és a 49-es villamos közös pesti szakaszán. A BKV még az új villamosmegállókba nem szerelte fel a hangos utastájékoztató rendszert, ezért az utasok nem tudták, miért nem járnak a villamosok, valamint azt sem, hogy a pótlóbuszokra melyik megállóban lehet felszállni. Olvasónk nem érti, hogy a BKV miért színészhangokra költi a pénzt, miért nem arra ami fontos, például a korrekt tájékoztatásra:

Kedves BKV-figyelő!

Ma (2009.10.26) 3 órakor egy egyetemre késve jött be egy srác, és elmesélte a tanárnak, hogy a 47-49-es felsővezetékét egy óvatlan daru elszakította. Mivel tudtam, hogy én valamivel 5 előtt végzek, gondoltam addigra megoldódik a probléma.

Kiérve a Fővám téri állomásra iszonyat tömeg fogadott, és lincshangulat. Senki se tud semmit, nem jön semmilyen pótló, tele a peron emberekkel, és iszonyat dugó áll a Gellért hegytől a Kálvinig. Mivel nagy csomagjaim voltak, jobbnak láttam felhívni a BKV infót, hogy mi a helyzet, gyalogoljak-e el a Kálvinra, onnan a metróval a 7-es buszhoz, hogy Kelenföldre kiérjek. Az információs hölgy 5perc várakozás után közölte, 40-kor indult el a villamospótló a Deákról, mert a 3 órási felsővezeték szakadás helyreállítódott már, de utána most 20 perce ismét leszakadt, 10 perce indult el a pótló (ekkor ugye '50 volt) mindjárt itt kell lennie, várjuk türelemmel.

59 Tovább

Piroshullámban vánszorog a 47-es villamos

76 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek