Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Pocakos anyukát szívat a buszvezető

Tisztelt BKV!

Azzal a kéréssel fordulok Önökhöz, hogy ugyan már szereljék le a buszokon az utastérbe néző sofőri visszapillantót. Ugyanis teljesen felesleges, mivel a buszvezetők nem használják.

Ma 07. 01 délelőtt a Krisztina térnél szálltam fel a 105-ös buszra, éppen csak feltettem a babakocsit a felső lépcsőre, mikor a sofőr padlógázzal indított. Majdnem leestem gyerekestül, de ez hagyján, jól bevertem a pocakomat, benne az másik gyermekemmel. A busz 9:57-kor érkezett a Királyhágó térre, a sofőr végig úgy vezetett, mintha nem utast, hanem krumplit szállítana.

Amennyibe a mai orvosi vizsgálat kimutatja, hogy a magzatnak az incidens miatt bármi baja történt, meg fogom tenni a megfelelő lépéseket.

Maradok tisztelettel: NE

142 Tovább

Parkoló az egész város

Nem csak az autósok tudnak hülye helyeken megállni, hanem alkalmanként a buszosok is. A 12/15-ös busz vezetője úgy gondolta, hogy Ő a Petőfi híd pesti részén megáll, félreáll a szalagkorlát mellett, majd telefonál. Időpont és dátum nem lényeges, ez csak egy érdekesség. (A busz egyébként nem műszaki hibás volt, 10-15 perc után tovább ment, csak kinyomtam a videót)

34 Tovább

A 12-es busz csodái

Hello BKV Figyelő, kedves kommentelők!

Két dolog miatt írok, ezek a 12-es busz apró csodái.

1) Világvárost építünk, szeretem Budapestet blablabla. Építjük a 4-es metrót, mert hogy az értékes munkaperceket hoz be, mivel a metró által rövidebb lesz az utazás. Nos, nem itt kell elkezdeni az utazási idő redukálását, hanem ott, hogy logikusan szervezzük a menetrendet. Én napi jelleggel használom a 8-as buszt, és a dél felől BAH-nál a legegyszerűbb átszállni, 12-es buszról. Igen ám, de van egy kis bökkenő. A 12-es busznak kb. azért ez a száma, mert 12 percenként jár. Viszont egyszer se sikerült elérnem. HÉV-ről mindig láttam elmenni, aztán meg áll a piros lámpánál. 8-asról 12-esre, 12-esről 8-asra se sikerült átszállni rögtön, mindig az ember orra előtt megy el. És persze nem ez az egyetlen ilyen kapcsolat, mindenki tud mondani legalább egyet. Ezt kell racionalizálni, hogy az ember ne bosszankodva várjon 10 perceket. És az ilyen csatlakozási bevárásokkal sokkal többet lehet javítani a cég megítélésén, ezzel sokkal könnyebb csökkenteni a menetidőt, nem kell ehhez metrót építeni. Pusztán kicsit jobban kell megszervezni a menetrendet, illetve kötelezni azokat a sofőröket erre a bevárásra, akik eddig még nem tették meg ezt.

2) A másik dolog. Mindenki kérdezi, miért kerül ennyibe a bérlet. Gondolom még mindenki még jól emlékszik a BKV videójára, amin ez hangzik el: "Az utasok nélkül közlekedő buszok minden megtett kilométere elpazarolt pénz". Nos, kb. 1 éve megcserélték a 12-es és a 54/55-ös busz megállóját. Ez nem tűnik olyan nagy dolognak, viszont nézzük meg, h mit is jelent a gyakorlatban.


Ez a régi útvonal:

36 Tovább

Egy órás dugó egy lerobbant busz miatt

Kaptunk két képet greggranttól, melyeken egy lerobbant busz által okozott dugót láthatunk. Itt jegyzem meg - halkan - hogy a BKV a mostani létszámleépítés során a műszaki személyzet (szerelők) egy részét is elküldni.
Hello BKVfigyelő!

Éppen félórája állt a dugó a Kinizsi és a Közraktár utca sarkán, mikor a képeket készítettem: egy 15-ös busz garázsmenetben akart kifordulni, de meghibásodott - azóta sehol egy rendőr vagy autómentő, bár a dugótól nem nagyon tudott volna ide eljutni. Úgy tűnt, a busz se előre, se hátra nem mozdult. Azt sajnos nem láttam, hogy sikerült így leparkolnia. Végül összesen több mint egy óra telt el, mire érkezett egy rendőr, valamint a vontatóra további 15 percet kellett várni.

üdv, greggrant

 

70 Tovább
1234
»

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek