Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szépek, de semmire sem jók a BKV megállók

Néhány hete megdicsértem a Kálvin téri új villamosmegállót, mert szerintem a város egyik legszebb megállója lett. Egy hátránya van, mégpedig az, hogy nem jó semmire. Csillogni csillog, de sem az eső sem a szél ellen nem véd, és mivel a teteje is üvegből van, a nap is átsüt rajta. Olvasónk véleménye a megállókról:

Kedves Mihály!

Van egy észrevételem: nem tudom feltűnt-e már valakinek, hogy az újonnan épült BKV megállók nem töltik be a funkciójukat, ugyanis, se esőtől, se széltől nem védenek (nincs oldal faluk), sőt még árnyékot sem adnak, ugyanis újabban üveg vagy plexi tetővel rendelkeznek. Az ülő helyek hiányát már nem is említem.

24 Tovább

Olvasónk szembeszállt az ellenőrrel, megvédte a turistákat

Olvasónk a blogon olvasott egy szabályzatot arról, hogyan kell a turistákkal bánniuk az ellenőröknek. Amikor a 7-es buszon látta, hogy az ellenőr éppen megszegni készült a szabályzatot odalépett, és megmentette a külföldieket. A többit leírja Ő:

Kedves BKV-figyelő!

Tegnap reggel utaztam a 7E buszon a reggel. A Móricz Zsigmond körtéren egy angol lány és a barátja szállt fel, babráltak a lyukasztókkal és leültek. Később ellenőr szállt fel, aki meg akarta a turistákat büntetni, mert nem kezelték a jegyüket. Leírom, mi történt:

196 Tovább

Szándékos hibák miatt állnak a buszok?

A BKV-figyelő EU-n az egyik hírhez egy BKV-s buszvezető az alább olvasható hozzászólást fűzte. Kollégái szabadnapjaikon más közlekedési cégeknél is dolgoznak, így nem tudják kipihenni magukat. Mivel a BKV buszok karbantartása rossz, így mindig találnak valami hibát, ami miatt félre lehet állni, és a szerelő megérkezéséig lehet pihenni egy kicsit. Ha nem találnak hibát, akkor csinálnak, írja a buszvezető:

Elnézést, de máshol nem tudok panaszt tenni. Buszvezető vagyok a BKV-nál, és unom, hogy szidják a sok meghibásodásért BKV-t. A hibák egy része szándékosan van előidézve, mert a buszvezetők egy része munkaidő előtt vagy után, szabadnapokon más cégekhez rohan dolgozni, KOMO-SKY, VENTUS. WEEKEND, MB TRAVEL,TRANS MAN, stb., és nem tudja kipihenni magát. A buszon csinál főleg, elektromos hibát, pl:nem indul a motor, nincs utasjelző, csengő, index, ez a 7-12-es biztosíték rosszra cserélésével érhető el, félreáll szerelőre vár, az utána lévő pedig viszi a dupla csomagot, neki aztán felforr a hűtővize, ő meg menet közben robban le. A tükör töréseket a vonalszerelőknek köszönhetően sikerül pótolni jelentéspapír nélkül. A hipermarketek bevásárló buszain nincs félreállás mert többet nem kellene menni annak.

Érdekes, és elgondolkodtató az, amit a buszvezető ír. Persze nem kell arra gondolni, hogy az összes ilyen műszaki meghibásodást szándékosan idézik elő, de biztos van néhány olyan járművezető, aki így hosszabbítja meg a pihenőidejét.
 

73 Tovább

Így buktathatod le a csaló pénztárosokat

Olvasónk egy "kutyaól" pénztárban dolgozik. Levelében azt írja: kollégái is tudják, hogy néhány pénztáros hamis bérletekkel üzletel. Szerinte az illetékeseknek is tudni kellene, ha máshonnan nem, a blogról mindenképp. A pénztáros arról is mesél, hogyan buktathatjuk le a csalókat:

Üdv!

Azért írok, mert én is egy ilyen pénztárban dolgozom - mint pénztáros - és így belülről kicsit talán többet látok, mint mások kívülről.

Már a bódék indulásától voltak mindenféle kísérletek csalásokra, amit mindig a BKV alkalmazásában álló, a bódékban másodállásban dolgozó tapasztalt kollégák követtek el. Az elején a bérlet-tömbökből - a közepük környékéről - tépkedtek ki szelvényeket, arra számítva hogy majd senki nem számolja át őket. Persze ezzel nem az utasokat csak a többi pénztárost károsították, még csak nem is a céget, hiszen nekünk kell mindent hiányt kifizetni. Aztán mostanában már én is hallom, hogy hamisítanak, és megint csak a BKV alkalmazottjai - talán egyelőre csak nekik van merszük, vagy rutinjuk ebben.

64 Tovább

Felmentették az idegbeteg biztonsági őrt

Olvasónkat május 20-án a Stadionok metróállomáson egy idegbeteg ellenőrrel hozta össze a sors. Letegezte az utast, majd szóváltásba keveredtek. A biztonsági őr ledobta a karszalagját a földre, és "civilként" az utas után ment, mert meg akarta verni. (A régi levélért kattints ide!)

Bár május már rég elmúlt, a BKV nem feledkezett meg a panaszról. Értesítették a biztonsági szolgálatot, akik felmentették a biztonsági őrt:

Tisztelt Utasunk!

A társaságunkhoz írt levelével lehetővé tette számunkra, hogy ellenőrzésének körülményeivel kapcsolatban tájékoztatást nyújthassunk Önnek.

Bejelentését vizsgálat céljából továbbítottuk az illetékes szakszolgálat vezetőjének. Mivel azonban a jelzett eset a bejárati ellenőrzést és területvédelmet is végrehajtó biztonsági szolgálat munkavállalóira vonatkozott, vizsgálati kérelmével a szakszolgálat-vezető megkereste az alkalmazásukban álló cég vezetőjét, és az eset elemzését kérte tőle.

42 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek