Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megnevelte a 7-es busz utasait

Mit csinál a BKV-figyelőn nevelkedett BKV utas, ha a klímás Volvo busz összes ablaka nyitva van? Felhívja az utasok figyelmét, hogy megy a klíma, majd feltűnően becsukja az összes ablakot. Az utasok tanulnak, és nem merik többé kinyitna az ablakokat. Le a kalappal.

Szia BKV-figyelő!

Tegnap utaztam a 7-es busszal Albertfalva és az Astoria között. A buszra Albertfalván szálltam fel. A busz összes ablak nyitva volt 1-2 kivétellel, és annak ellenére, hogy ment a klíma, meleg volt. Becsukhattam volna az összes ablakot,de vártam, míg többen lesznek a buszon, gondoltam megnevelem őket egy kicsit:)

 

Illusztráció


A Bornemissza térnél elkezdtek gyűlni az utasok, majd megindultam a nyitott ablakok felé. Megpróbáltam a legfeltűnőbben bezárni őket, hogy mindenki figyeljen oda, és lássák, hogy az ablakoknak zárva kell lenniük, ha megy a klíma. (Sajnos egyszer sem mondta az automata, hogy ne nyissák ki az ablakokat).

A fogadtatás vegyes volt. Volt aki megköszönte, volt aki hőzöngött. Az Astoriáig azonban a busz belseje is lehűlt, és az egyetlen hőzöngő utastól megkérdeztem. „Így már jobb, nem?”. Bocsánatot is kért. Én érdekem is volt, hogy hűvösen utazzak:)

Este visszafelé ugyan ezzel a busszal utaztam (igen jellegzetes feje van a sofőrnek, megismertem:)) és örömmel láttam, hogy az összes ablak zárva van, úgy, ahogy én azt órákkal ezelőtt hagytam. Még azaz egy ablak is, ami rejtélyes módon kinyílt*

Így nevelem én a 7-es busz utasait…

H.T.

* A buszon az összes ablakot bezártam, a Bornemissza térnél még senki nem volt a busz hátsó felében, a motortérnél lévő nagy ülések mellett lévő ablak mégis kinyílt magától. Mitől lehet ez?

68 Tovább

Tiszta járművekkel is lehetne arculatot váltani

Többen felháborodva kerestetek meg, hogy az RTL híradóban láttátok, hogy a BKV arculatot vált 50-100 millió forintért. A BKV-nál a marketing-tanácsadástól a szatyrokon át az asztali kiszászlók készítéséig mindenre lehet pályázni. Szavazz a cikk végén, hogyan változtatnál a BKV arculatán.

Arculatváltásra szükség is lesz, ha a cég be akarja mesélni az utasoknak, hogy minden a legnagyobb rendben van, ugyanis a 11 milliárd forint, melyet Antal Attila megspórolt, úgy taccsra vágta a céget, hogy a rendbetétele 20 milliárd forintjába is kerülhet az adófizetőknek. Az, hogy a cég miért nem az utasaival foglalkozik végre, még rejtély.

Arra, hogy a cég miért nem tiszta járművekkel, megállókkal normális utazási körülményekkel vált arculatot, nem kaptunk választ. Jelenleg azt sem tudjuk, melyik korosztályt célozta meg a BKV a szatyrokkal, és az ajándéktárgyakkal.

Szavazás:

 

45 Tovább

Elkapták a Häagen-Dazs matricázóját (Videó)

Már a Homáron is nagy port kavart a fagylaltcég gerillareklámja, melynek lényege, hogy Budapest közterületein táblákat ragasztgatnak össze. Nem az első eset, hogy a BKV tábláin az "a" betűk fölé ékezetet ragasztanak (umlaut), így reklámozzák a cég magyarországi térhódítását.

Az egyik matricázó a délutáni csúcsban próbálta umlautossá alakítani Batthyány nevét, melyet olvasónk le is videózott. Szerencsére a BKV egyik biztonsági embere időben érkezett és közbeavatkozott. Sajnos a fiatal megszökött. A BKV a matricát péntekre eltávolította. Sajnos a videón kevés ideig látható az átalakított tábla, így pillanatfelvételt készítettem, hogy meg tudjátok csodálni.

A kép és a videó után a cég eddigi reklámjaiból mutatunk be párat. (Rendkívül érdekes, hogy a biztonsági őrök hátratett kézzel nézik, ahogy kergeti a BKV-s a fiatal srácot, és nem lépnek semmit. Valószínűleg ez a biztonsági cég feladata.) Jó tanács: Aki teheti jó minőségű, magyar jégkrémet vásároljon:)

Kedves BKV-figyelő!

A Batthyány téren tegnap (július 17.) du. 3 körül érkeztem be a metróval amikor láttam, hogy egy kapucnis fazon firkál valamit a falra. Utálom ezeket a parasztokat, akik összerondítják a járműveket is, szemét kis k*csögök, gyorsan amikor szálltam le,már kezdtem is kamerázni, hogy hátha elkapom az arcát is, mondjuk elég szar lett a felvétel :( de azért látszik, a közepe felé, hogy nyúlkál fel. Persze jellemző módon, senki nem szólt hozzá, csak nézték.

Ha nem indul el a videó, kattints ide!



Aztán még mielőtt odaértem, odament hozzá egy BKV-s (végre nem a normális embereket basztatják.) és elkezdte lökdösni, meg tolni kifelé, az meg próbálta kiráncigálni magát. Néztem, hogy mit írt fel, két pontot az a-betűre, mint a német á-n. Mondjuk elég hamar elkapták.



Aztán kicsit még próbáltam utánamenni, hogy mi lesz a vége, rendőrt hívnak vagy simán megrugdossák :) De a kisk*csög meglépett a végén.

Na szia ,csak így tovább :)

Geri

195 Tovább

Roncstemetőt csinál a BKV az óbudai buszgarázsból

Szaporodnak a roncs trolibuszok a BKV óbudai telephelyén, néhány nap alatt hetet is átszállítottak a kőbányai Pongrác troligarázsból. A buszok alkatrészei viszont láthatóan "fogynak". A BKV szerint csak ideiglenes a megoldás.

 

Klikk a képre!



Az átszállított járművek egy része 4-5 éves Ikarus (412T), de van közöttük egy tavaly nyáron üzembe helyezett új Trollino is. Ezeknek a troliknak a könyv szerinti áruk 40-80 millió forint. Az Index úgy értesült, hogy a következő napokban elképzelhető, hogy további roncsok érkeznek az óbudai telephelyre.

A BKV a következőket válaszolta az Index emailen feltett kérdéseire: a Kőbányai Forgalmi Szolgálat a paraméterkönyv változásai alapján szeptembertől több autóbuszt ad ki. Mivel a telephely tárolókapacitása véges, ezért ideiglenes megoldás, hogy az említett trolibuszokat átszállították az óbudai telephelyre. A járművek javítása és forgalomba állítása a közeljövőben megtörténik.

Dorner Lajos, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület alelnöke szerint a BKV egy helyre gyűjtve el akarja dugni a roncs járműveit, oda, ahol kevesen láthatják őket. Dorner rámutatott, hogy a trolik esetében fennáll a paradoxon, hogy több évtizedes orosz trolibuszok jobban bírják, mint a vadonatúj, modern elektromos járművek.

Ennek az okát abban látja a VEKE elnöke, hogy a régi, masszív orosz kocsiszekrényhez baleset után is hozzányúlnak a BKV öreg szakijai, míg az új, alacsony vázszerkezetű trolikat - főleg a drága vázelemek hiánya miatt - nem szívesen hegesztgetik baleset után.

/Index/

17 Tovább

Lezsidózta a külföldi utast

Tisztelt BKV Zrt!

A mai nap (2008. 07. 07) egy megdöbbentő esetnek voltam fültanúja a 47-49-es villamospótló autóbuszon. Az egyik jegyellenőrük egy magyarul nem beszélő fiatal hölgytől próbálta elkérni jegyét vagy bérletét, aki ezt a kérést nem értette, legalábbis úgy tett, mint aki nem érti. Kollégájuk úgy vélte a hölgy magyar, csak tetteti, hogy külföldi, ezért magyarul kezdett hozzá beszélni, a hölgy persze erre sem reagált, mire kollégájuk szájából a következő mondat hangzott el: „Tán ezt tanítják a Lauderben? A Budakeszi úton nem tudják magyarul mi az, hogy jegy?” (A Lauder a budapesti zsidó gimnázium neve, mely a Budakeszi úton van) Erre én közbeszóltam, megkértem, hogy ne zsidózzon, ő azt válaszolta, hogy nem zsidózik, majd kikérte magának, hogy ő azt hitte, hogy ebben az országban szabad véleménynyilvánítás van. Tovább nem folytatom a beszélgetést, két további utassal közösen magyaráztuk el neki aztán, hogy miért nem szabad kisebbséget sértő megjegyzést tenni, pláne egy – többek között – adófizetők pénzéből eltartott cég alkalmazottjaként.

Kollégájuk sorszáma 935. volt, az eset ma, azaz 2008. július 17-én 15:55 és 16:00 között történt a 47-49-es villamospótlón az Astoria és a Deák tér között egy Nógrád Volános Volvo típusú csuklósbuszon.

Tisztelettel várom, milyen intézkedést tesznek annak érdekében, hogy ehhez hasonló eset soha többé ne történhessen meg a BKV hálózatán.

Válaszukat előre is köszönöm,

Üdvözlettel: Földiák János

255 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek