Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

SMS-írás vezetés közben

Több szabálytalankodó járművezetővel foglalkoztunk már. Több panasz is jött telefonáló villamosvezetők miatt, de a menetközbeni beszélgetésről is írtunk már sokat. Többen is kétségbe vonták a felvételeket, védték a villamos és a buszvezetőt, de ez szerintünk akkor sem szabályos.

Itt egy új: Vezetés közben a sofőrünk éppen telefonjával van elfoglalva. Kérdem én: Miért nem az utasokra és a forgalomra figyel? Tiltja-e a KRESZ a vezetés közbeni telefonálást?



Hello Figyelő,

Azt hiszem különösebb kommentár nem szükséges a videóhoz, amit ma reggel 9 óra után valamivel rögzítettem a 32-es buszon (annyira siettem, hogy a rendszámot sajnos elfelejtettem mire gépközelbe kerültem, úgyhogy a sofőr most valószínűleg megúszta - bár az időpont és a felvételen is hallható helyszín alapján talán beazonosítható az elkövető)

A minőségért bocs, azért a lényeg kivehető.

Gery Greyhound
218 Tovább

Utasbiztosítás


Mindenki tudja, hogy van, ám kevesebben tudják, hogyha balesetet szenvednek, mi a teendő. A BKV új matricákon hirdeti az utasbiztosítást, és azt, hogy két weboldalon is megtekinthető a szabályzat (www.bkv.hu/generali ; www.generali.hu/bkv (képek)) Csak a kíváncsiság vezérelt, mikor felmentem ezekre az oldalakra, ám nem lettem okosabb, ugyanis egyik sem érhető el. Vajon miért?


UPDATE1: A BKV oldalán javítva lett a hiba, elérhetők az információk. Köszönjük!
45 Tovább

Duplájára ugrott a BKV-vezér fizetése

Rendkívül sommásan intézte el a Fővárosi Közgyűlés Gazdasági Bizottságának elnöke azt a kérdést, hogy miért is kétszerezik meg a BKV vezérigazgatójának 667 ezer forintos fizetését. A felvetésre a kormánypárti politikus csak annyit mondott: azért. És ha azért, akkor a bizottság zárt ülésén nyomban átszabták a közlekedési társaság első emberének premizálási rendszerét is, aki így évente akár 27 millió forintnyi jutalomra számíthat.

A korábbi gyakorlattól eltérő szemléletű, hatékony gazdálkodási eredményességet és vállalatirányítást biztosító piacképes vállalati menedzsment kialakításával indokolta a Fővárosi Közgyűlés Gazdasági Bizottsága, hogy zárt ülésén mért is szabta át a 17 budapesti gazdasági társaság első emberének javadalmazási rendszerét. A grémium erről csak kormánypárti tagok szavazatival döntött, az ellenzék ugyanis úgy találta: a hatékonyságnövelés 80 százalékkal dobja meg a cégvezetők járandóságát.

Például a jövőben a BKV vezérigazgatójának fizetése 667 ezer forintról 1,5 millió forintra kúszik fel, s éves alapbérének 150 százaléka illeti meg prémiumként. Kormánypárti politikusok hivatalos verziója annyi, hogy a cég előző vezérigazgatója menedzserszerződése alapján akár évi 20 millió forint körüli ösztönző prémiumot is megkaphatott a 8 millió forint körüli fizetése mellé.

Csakhogy, jegyezte meg Csatlós Csaba, Antal Attila BKV-vezérigazgató az új szabályozás alapján ennél többet, akár 45 millió forint körüli juttatást is besöpörhet évente. Amikor pedig a bizottság MDF-s tagja arról érdeklődött, hogy miért kell módosítani Antal bérét, a bizottság kormánypárti elnöke azt vágta oda: azért.

Hasonló szellemben írták át egyébként a többi cégvezető szerződését is, igaz, a prémiumok arányát csökkentették. Így az eddigi havi 667 ezer forint és az évi 150 százalékos prémiumával (éves szinten mintegy 12 millió) szemben ezután 1 millió 250 ezer forint havi fizetést és 100 százalékos prémiumot (éves szinten mintegy 15 millió) kap a Főtáv és a közterület-fenntartó zrt. vezérigazgatója. A korábbi 552 ezer forintos havi fizetés és a 150 százalékos prémium (évente mintegy 10 millió forint) helyett, ezután 930 ezer forintos havi fizetést és 60 százalékos prémiumot (évente mintegy 7 millió) kaphat a fővárosnak a fürdőkkel, az ingatlankezeléssel, a kertészettel, a temetkezéssel, a filmügyekkel foglalkozó, valamint a vidám parki társaságának vezérigazgatója.

Forrás: Index.hu
77 Tovább

Miért van az Ügyfélszolgálat?

T. BKV !

Az utóbbi időben több tapasztalt és jogos, mások által is felvetett és visszaigazolt panaszt tettem, nyújtottam be mail formájában társaságukhoz, a megadott címen.

Sajnálattal tapasztalom, hogy számos fent sorolt panaszra visszaigazolás, válasz nem érkezett. Igaz, volt korábban úgy, hogy panaszomra jött visszajelzés, hogy ide, meg oda továbbították, vagy, hogy kivizsgálják. De ez volt a maximum, amit eddig ezekben az esetekben tettek. Most már ez sem történik meg. arról nem is beszélve, hogy egyetlen egyszer sem jött olyan válasz, mely valami megnyugtató megoldást tartalmazott volna. Netán közölte volna a cég, hogy a felvetést megoldották, többet nem fordul elő. Ilyen nem volt, s nem lelhető fel leveleikben. Most már a levelek a válaszok sem. Pedig visszaolvasva és közzé téve milyen jó bejegyzések érkeztek Szüts Katalin ügyfélszolgálatos semmitmondó sablonos szöveggyűjteményére. Kár, hogy érdemben nem vagy alig tesz valamit a vállalatuk szakszolgálata rengeteg utaspanasz és kifogás, elégedetlenség, és alkalmazotti túlkapások rendezése, megszüntetése érdekében. Minket érintett, fizető utasokat, panaszosokat pedig már egy udvariasnak tünő, de semmittevő választ sem adnak már.

Miért egy a hozzáállás, miért nem kapunk bejelentésre választ, amikor erre előírás és meghatározás, no meg munkatársak tábora is rendelkezésükre áll?

Várom megtisztelő reakciójukat.
63 Tovább

Mi lesz a 106-os busszal?

Tisztelt BKV vezetőség!

Remélem (bár-e remény hiú) eljut önökhöz a levelem amiben pár kérdést tennék fel önöknek.

Miért nincsen benne a 2008-as III. Kerületi kisokosban a 106-os busz menetrendje? Tán meg akarják szüntetni? Mert ez igen nagy sületlenség lenne a részülkről. Tájékoztatnám önöket (ha nem tudnák), hogy ez a busz szinte mindig tömve van (képekkel tudom dokumentálni, ha kérik elküldöm a képeket is). Mentesíti az 1-es villamost és a hévet amire reggel így is lehetetlenség felszállni (szinten alátámaszthatom ezt képekkel). Összeszedi az Aquincumi lakótelep lakosait, ja és itt van ugye az Auchan is amit naponta többezren látogatnak, és ezzel a busszal mennek oda vagy haza. Nem mindenkinek telik autóra és a busz az öregeknek nagy segítség, hogy ne kelljen átmászniuk a lakótelep egyik végéről a másikra. Ez az egyetlen busz ami átmegy az Árpád hídon.

Nagyon remélem, hogy csak véletlenül maradt ki a menetrend a kisokosból és nem szüntetik meg ezt a járatot, főleg nem úgy, hogy minket, akik nap mint nap használjuk nem is értesítenek róla, mert ha mégis ezt tennék akkor nem egy rendszeres bérlet vásárlótól fognak elköszönni. A bérlet így is drága, legalább tudok majd rendesen reggelizni. Persze ha az a cél, hogy megszűnjön a cég akkor rajta!

Tisztelettel: Kádár Anna

BKV-válasza:

Tisztelt Kádár Anna!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

Tájékoztatjuk, hogy nem tervezzük a 106-os busz megszüntetését. Azt, hogy a menetrend miért maradt ki az Ön által említett kiadványból nem tudjuk, ebbe az ügyben kérjük, keresse meg a kiadvány szerkesztőjét vagy a kiadót.

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. január 14.

Most érkezett:

27 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek