Tisztelt BKV figyelő!
Azt írják, hogy új vezérigazgató van a BKV-nál és még nem történt semmi.Ez így nem teljesen jó, mert hiszen a vezér fizetését duplájára emelték. Ez azért „történés”, vagy nem? Én is mindig olyan munkahelyet szerettem volna találni, ahol dupla pénzt kapok, és nem kell érte csinálni semmit. Csak nekem valahogy nem jön össze.
Amíg a BKV azzal foglalkozik, hogy a járművezetők 40 fokos melegben is nyakkendőben és hosszú nadrágban vezessenek, addig érdemi döntéseket nemigen fognak hozni. Ja, és még kellene egy néhány ellenőr a placcokra, mert nincsenek elegen, hogy naponta többször szekáljanak a bérlet-mutogatással. Nekem ugyan éves bérletem van, de ezt naponta többször kell bizonyítanom, ahányszor átszállok valamerre. Tudom, hogy ez a BKV bevételét növeli, de ezért talán nyújtani is kellene valamit végre.
A napi 8 millió plusz bevételből nem jutna mindennap csak egy járműbe egy légkondi, addig amíg szépen lassan mindegyikbe be lenne szerelve. Vagy egyéb javításokra, fejlesztésekre fordítani. De a BKV állam az államban. Azt csinál amit akar. Vagyis nem akar semmit, csak a pénzt nyelni. Bocsánat, de nem lehet indulat nélkül ezekről a dolgokról írni.
Üdvözlettel: Éva néni
2007. július 24. 13:29
Állam az államban
2007. július 23. 22:54
A buszok néha szabad útvonalon közlekednek
T. BKV figyelő!
Ma - 2007. júl. 23 - a 42-es busz Szent István utcai megállójában álltam 15:25-kor, várván a Békásmegyer végállomásról (elvben) 15:20-kor induló buszt. Mérsékelt lelkesedéssel láttam, hogy a busz ahelyett, hogy befordulna a Szent István utcába, a Batthány utcán csörget el. Néhány kedves szó elrebegése után elindultam a HÉV-hez, mivel a következő ilyenkor csak negyed óra múlva jön.
Azzal, hogy a vezető szabadon választotta meg útvonalát nem csak én koppantam, bár azon megállóban egyedül álltam. Ez a busz ugyanis így mindenképpen kihagyja a következő megállót is, sőt a következő ötöt sem tudom hogyan éri el, mert ahol visszatérhetne a hivatalos útvonalára a Mátyás király útra, ott tilos a balra kanyarodás.
Üdv, Jánosbá
2007. július 23. 00:30
Combinós élmények
Tisztelt BKVFigyelő!
Tegnap utaztam a klímás combinóval (1.kép)és nekem az a véleményem, hogy ez lenne a legjobb megoldás. Nagyon sok vizet termel, néztem is, hogy a Moszkván honnan folyik ki a sok víz aztán megláttam, hogy klímás. Nálam senki nem nyitott ablakot és nagyon jó volt addig amíg ki nem léptem a hűtött kocsiszekrényből. Utána már csak a vezetőfülke klíma van (2.kép) de mit ne mondjak, semmit sem ér. Nem tudom ilyenkor legalább a vezetőnek jó-e, mert neki kell figyelni.
És még láttam egy hűtési módszert a végállomáson(3.kép), még jó hogy van mind két oldalon ajtó:D
üdv:cameraman
2007. július 23. 00:06
„Egyelőre még minden Volvo buszon működik a légkondi”
Helló Figyelő!
Az index írta: "A tömegközlekedési cég tájékoztatása szerint egyelőre még minden Volvo buszon működik a légkondi"
Ez ma (július 22 vasárnap) reggeli hír, nem tudom mikorra vonatkozik. Mindesetre tegnap a Ferenciek terénél 17:30kor felszálltam az Albertfalva felé menő 7es buszra és azon nem ment a légkondi (rendszámot felírtam). Pedig örültem, hogy Volvo busz jött, még a fagyiról is lemondtam... hüpp Persze lehet, hogy működött volna ha bekapcsolták volna - csak akkor kopik, ugye ;)
Üdv, HCS
2007. július 21. 21:50
Omladozik a kettes metró állomása
Úgy látszik 10,3 milliárd forintból sem lehet úgy felújítani egy metróvonalat, hogy azon ne jönnének elő a hibák. Az index egyszer már írt erről cikket "Kontármunka a kettes metró felújított állomásain" címmel ahol képeken is bemutatták, hogy néz ki egy elsietett felújítás. Most én is tennék ki képet az állomásról. Tessék csak megnézni, hogy néz ki egy "szépen" felúíjított metróállomás!
Utolsó kommentek