Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Turisták tájékoztatása nálunk, és máshol Európában

Amikor a turisták lehúzásáról van szó mindig előkerül 1-2 hozzászóló, aki a hazánkba látogatókat hülyézi le, mert "mielőtt idejött a turista, miért nem tájékozódott az itteni dolgokról". Valószínűleg azért, mert a társaság nem tájékoztat megfelelően. Olvasónk megnézte, hol, milyen információt találnak a turisták és úgy látja, hogy Budapesthez hasonló nagyvárosok közlekedési cégei nagyon szép és használható weblapokat működtetnek. Van olyan, ahol a jegyérvényesítés menetét fényképeken mutatják be, de akad olyan is, ahol kikalkulálhatod, mennyit fogsz költeni, ha megadod mennyit fogsz utazni, és a legolcsóbb jegyeket ajánlják. Van még hová fejlődünk:

Szia!

Na ez hosszú lesz, 3 napi hideg élelem javasolt az olvasáshoz. Olvasgattam a blogon, hogy mennyire "okosak" az emberek (legalábbis velem együtt imádnak okoskodni), és a turisták mennyire ostobák, hogy nem tájékozódnak az utazási feltételekről, mielőtt nekiindulnak a BKV-val való katasztrófa-közlekedésnek. Kicsit összehasonlítottam 1-2 nagyváros közlekedési társaságának honlapját a mi szeretett és közkedvelt válllalatunk honlapjával, és a rajta megtalálható információ-tartalommal. Bevallom, nem voltam túl alapos, van nekem jobb dolgom is, de ez már annyira idegesített, hogy néhányat tanulmányoztam. Bár az igazat megvallva a BKV kicsit elszállt a feltételek taglalásánál, így már az elején nagyon elment a kedvem az olvasástól.

40 Tovább

Meddig szórakoznak még a Szentendrei HÉV kijelzőivel?

Olvasónk levelet írt a BKV-nak a Szentendrei HÉV vonalán lévő kijelzők miatt, amik rendszeresen meghibásodnak. A cégtől azt a választ kapta, hogy a kijelzők jelenleg próbaüzemben működnek, ezért hibásodnak meg rendszeresen. Az utas szerint elfogadhatatlan, hogy ennyi pénzért ilyen sokáig szórakoznak egy ennyire egyszerű rendszer kiépítésén. Magánvállalatoknál ugyanis fele ennyi idő alatt bevezetnek egy teljes vállalatirányítási rendszert, éles üzemben.

Tisztelt Keresztes Attila Úr!

Kissé nevetséges lassan két év után azt állítani, hogy próbaüzemben (nem)működnek a szentendrei HÉV vonalán a kijelzők.

Fele ennyi idő alatt egy nagy cégnél bevezetnek egy teljes vállalatirányítási rendszert, éles üzemben!

Önök szokás szerint nyilván nem veszik figyelembe az utasok véleményeit, és nem nézik meg saját szemükkel az erdményeket. Semmi nem változtat azon a tényen, hogy a nem táblás, hanem kijelzős rendszer nappal, napos időben nem használható!! Az Ön helyében nem hivatkoznék az új metró szerelvényekre, hiszen azok alig közlekednek a föld felett, és ha igen, akkor is mindegy, mert csak egy járat jár arra, senki nem fogja nézni a külső kijelzőt!

Üdv: Magyar Éva

20 Tovább

Korrupt BKV-ellenőrt fogtak a 7-es buszon

A járművön tartózkodó BKV-s főellenőrök arra lettek figyelmesek, hogy a férfi két, kezeletlen jeggyel utazó külföldivel szemben intézkedett, a pótdíjról azonban - szabálytalanul - nem adott elismervényt, a turistáktól kenőpénzt fogadott el.

A két főellenőr figyelte és követte a férfit, majd egyikük a korrupt BKV-dolgozót vonta felelősségre, míg a másik a külföldieket kérdezte a történtekről. A korrupcióra fény derült, a szabálytalanul eljáró ellenőrt a rendőrség őrizetbe vette. A főellenőrök és a külföldiek tanúként vesznek részt az eljárásban.

A BKV a rendőrségi vizsgálat után megteszi a szükséges munkajogi lépéseket.

(MTI - Metropol)

25 Tovább

Szalainé nem lopna többet az adófizetőktől

Aki sokat utazik metrón, vagy sűrűn lapozgatja a Metropolt, az biztos találkozott már a BKV „Ígérem, hogy nem bliccelek többet a BKV járművein” hirdetésével. Köztudott, hogy a nagy hiány nem a bliccelők, hanem a cég és a városvezetők számlájára írható, akik kétes eredetű szerződéseket kötnek, és az adófizetők pénzéből egymás zsebét tömik. Arról már a héten beszámolunk, hogy Szalainé Szilágyi Eleonóra a BKV-tól 100 millió forintos végkielégítést kapott, de még mindig a cégnél tevékenykedik, s ezért havi pár millió forintos fizetést kap. Az adófizető nem hülye, nagyon jól tudja, hogy a jegy és a bérlet ilyenek miatt drága.

Ezért gondoltuk tovább a BKV hirdetését. A mi verziónkban a cégvezetők tesznek ígéretet arra, hogy nem lopnak többet az utasoktól, az adófizetőktől:

34 Tovább

Fehéringes emberek vártak a mozgólépcső tetején

Írtam a FigyelőNetre egy cikket még a hét elején arról, hogy a BKV visszaállítaná a kalauzos rendszert, a járműveken külön ellenőrök és biztonsági őrök lennének, akik megakadályoznák a bliccelést és felügyelnék a rendet. Ilyen rendszer már működik a metrón, de ahogy tapasztalom a hatásfoka nem az igazi. Ezért arra gondoltunk, hogy ezt is belevesszük a cikkbe.

Múlthéten az egyik délelőttöt metrózásra szántam. 16 alkalommal utaztam a 2-es és a 3-as metrón, bérlettel a zsebemben. Arra voltam kíváncsi, ha 2007-ben lejárt bérletemet felmutatom a biztonsági őröknek, vagy csak elsétálok mellettük, mit lépnek. 15 alkalommal semmit sem tettek. Lobogtattam a 2007-es bérletem, feltűnően elsétáltam mellettük, de semmi. Nem tudtam magamra vonni a figyelmük. Egyedül az Astoriánál állítottak meg, de lehet, hogy ott is csak véletlenül. Elküldtem az eredményeket a BKV-nak, gondoltam reakciójukat beleteszem a cikkbe, hogy ne utólag kelljen ezzel foglalkozni. A cég az eredményekre nem reagált, helyszíni bejárásra hívtak, amit előre leegyeztettünk.

Kár volt, mert a BKV készült. Már a Délinél gyanús volt, hogy elkérték a bérletemet ellenőrzésre, mert nem szokták. A Blahán vártam a szóvivőt, addig figyeltem az őröket. Minden utasnak elvették a bérletét, a fény felé tartották, kézről-kézre járt, vajon hamis-e, majd visszaadták az utasnak. Valljuk be, ez nem mindennapi.

35 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek