Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Elbambult és csak a zebrán tudott megállni

Olvasónkat kedden reggel majdnem elütötte egy BKV-busz a Kosztolányi Dezső téren. A gyalogos zöld jelzésre rálépett a zebrára, amikor észrevette, hogy egy busz halad felé, lassítás nélkül. Az utas gyorsan visszalépett a járdára, amire a vezető is felfigyelt és fékezni kezdett. A busz csak a zebrán tudott már megállni, tehát ha olvasónk nem figyel, valószínűleg elütötte volna:

Tisztelt BKV!

Ma reggel 08:50-kor a Kosztolányi Dezső téren a 10-43-as számú busz a Petőfi híd irányában haladva majdnem elütött a zebránál.

Már bőven piros volt a közlekedési lámpa, a többi sávban az autók meg is álltak, a szóló busz viszont haladt tovább, a gyalogoslámpa zöld jelzésére én leléptem a zebrára.

Az volt a szerencsém, hogy még zöld jelzésénél is mindig elnézek oldalra, így még éppen időben észrevettem, hogy a busz nem fog a zebra előtt megállni, így ijedten vissza tudtam lépni a járdára. A sofőr csak akkor fékezett, amikor látta, hogy én leléptem a zebrára, a piros lámpát ezek szerint nem vette észre.

A busz az első ajtajával előttem állt meg (rajta a zebrán), az elöl állók jól látták az esetet.

Üdvözlettel, Kiss Balázs

22 Tovább

Ordibált, anyázott és lökdöste az utast a biztonsági őr

Olvasónk néhány hete panaszával fordult a BKV-hoz. A BKV az esetet kivizsgálta az esetet, és felhívták az őrök figyelmét a szabályos, kulturált, udvarias munkavégzésre és arra -idézem-, hogy tevékenységüket a jegyellenőrzésre vonatkozó előírásoknak megfelelően és a BKV Zrt. Viselkedési és Etikai Kódexében megfogalmazottak szerint végezzék.

A figyelmeztetés látszólag semmit sem ért. Utasunkat az előzőhöz hasonlóan ismét lökdöste egy biztonsági őr, aki anyázott és ordibált is. Részletek a levélben:

Tisztelt Balkáni Rablóbanda!

A mai tapasztalataim azt mutatják, hogy tévedtem.

Ismételten panasszal szeretnék élni a nyugati téri metrómegállónál (tér felöli oldal) "dolgozó" rohamosztagosaikkal kapcsolatban. Az már nem is meglepő, hogy csúcsidőszakban változatlanul csak egy mozgólépcső működik, vagy munkatársaik láthatólag egy ostromra készülnek a barikádjaikkal, de a szidalmazást, lökdösést változatlanul nem vagyok hajlandó tolerálni.

Ma, 2009.04.23-án, reggel 08:45 körül a felszólításra bemutattam érvényes bérletemet, majd folytatni szerettem volna az utamat lefelé a tömegben. Egy rohamosztagosuk (középkorú, enyhén elhízott, bajszos férfi) azonban a jelek szerint vakságban szenved, mert "Nem láttam, kurvaanyád" felkiáltással nekem rohant. Szó szerint. Szerencsére van annyi egyensúlyérzékem, hogy nem estem el.

90 Tovább

BKV: Sokan visszaélnek a kedvezményes igazolványokkal

A blogon hétfőn megjelent egy bejegyzés "Fogyatékkal élő lánnyal szívóztak a biztonsági őrök" címmel. Az esetről ma a Blikk is beszámolt. A cikkük végén található a BKV közleményének egy részlete, amiből számomra az derül ki, hogy az őrök helyesen jártak el:

50 Tovább

Vita az elsőajtós rendszerről

Tisztelt Fizető Utasok!

Elérkezett az ideje annak, hogy elmondjátok véleményeteket az elsőajtós rendszerről. A BKV-nak egy ilyen rendszer bevezetése előtt mindenképp szüksége van az utasok visszajelzéseire.

Az elsőajtós rendszert több vidéki, és több európai városban (többek között Londonban) használják már. A rendszer lényege, hogy a BKV járművein csak olyan utasok tartózkodnak, akik megfizették a viteldíjat, vagy felmutatták utazási igazolásukat. Minden fizető utasnak érdeke, hogy a járműveken kulturált körülmények között utazhasson, hogy utazását ne zavarják hajléktalanok, részegek és más olyan utasok, akik az utazási feltételeket megszegik. Ha mi kifizetjük a viteldíjat, akkor ezt mindenkitől elvárjuk, aki a járműveken utazik. Éppen ezért bízom abban, hogy a fizető utasok kiállnak majd a rendszer mellett, még akkor is, ha a rendszer bevezetésekor egy kicsit meg is nő a menetidő. (Ez az idő természetesen csökkenni fog, ha az utasok megszokják a rendszert.)

292 Tovább

Minden megállóban kézzel kellett becsukni az ajtót

Itt a BKV-figyelőn sok műszaki hibás buszról olvashattatok már. Egyiknek a gázpedálja ragadt be, másiknak a kormánya romlott el, de volt olyan is, aminek 10 centinél nagyobb lyuk volt a padlóján. Ez a lista most bővül:

Hello Kedves Figyelő!

Ma (04.21) reggel volt szerencsém látni egy rossz állapotban lévő BKV-s buszt.

Solymáron lakom és minden hétköznap reggel igénybe veszem a BKV 164-es (Hűvösvölgy - PEMÜ) járatot. Ma reggel a busz első ajtaja egyszerűen nem akart becsukódni. A vezetőnek majdnem minden megállónál kézzel tette a helyére tenni az ajtókat, ami jócskán késéssel járt. (Szerencsére nem késtem el sehonnan) Sok felszálló utas nem értette, hogy a sofőr miért nem nyitja ki az első ajtót.

A busz rendszáma BPO-330. Remélhetőleg kijavítják a hibát, mert a sofőr a solymári végállomáson letessékelt minden utast a járműről és véleményem szerint hívott egy vontatót.  Azt szeretném hozzátenni, hogy a sofőr  egész jól megőrizte a nyugalmát, nem kiabált az utasokkal, csak néha átkozta az ajtót.

Üdv: V.R.

23 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek