"Budapesten számos busz üresen, vagy csak egy-két utassal közlekedik. Az ilyen járművek üzemeltetése gazdaságtalan. Így minden óra, amíg ezek a kihasználatlan járatok az utakon közlekednek, pazarlás. A mi pénzünk pazarlása." Khmm, amíg el nem készült az éjszakai menetrend, addig nem volt probléma, hogy a szolgálati járatokon csak 1-2 "utas" közlekedik, és ez gazdaságtalan. Most meg azt mondják, h többletköltség. Micsoda, az, hogy mások is vannak a buszon?
"Talán nem mindenki gondol bele abba, hogy a BKV-buszok is üzemanyaggal működnek, mint bármelyik autó. Ezért az üzemanyagköltségekkel éppúgy számolni kell, mint saját otthoni költségvetésünk esetében." 12-es busz. Azt hiszem egy éve cserélték meg a megállóját a Boráros téren az 54-sel. Így a 12-esnek egy plusz kört kell tennie, mielőtt elindulhatna, ráadásul a Soroksárin így nehezebben jut ki a Petőfi híd felé. Ez nem zavarja őket?
"Az utasok nélkül közlekedő buszok minden megtett kilométere elpazarolt pénz" Lásd éjszakai, illetve a sztrájk miatt nem közlekedő buszok is kieső pénzt okoznak.
"Talán nem mindenki gondol bele abba, hogy a BKV-buszok is üzemanyaggal működnek, mint bármelyik autó. Ezért az üzemanyagköltségekkel éppúgy számolni kell, mint saját otthoni költségvetésünk esetében." 12-es busz. Azt hiszem egy éve cserélték meg a megállóját a Boráros téren az 54-sel. Így a 12-esnek egy plusz kört kell tennie, mielőtt elindulhatna, ráadásul a Soroksárin így nehezebben jut ki a Petőfi híd felé. Ez nem zavarja őket?
"Az utasok nélkül közlekedő buszok minden megtett kilométere elpazarolt pénz" Lásd éjszakai, illetve a sztrájk miatt nem közlekedő buszok is kieső pénzt okoznak.
Utolsó kommentek