Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Rossz villamost állítottak forgalomba

Tisztelt BKV Figyelő!

Ma reggel ismét példát kaptunk arra, hogy a BKV milyen embereket alkalmaz, és mennyire törődik az utasokkal, miközben a csillagos égig emelné az árait!
2007.11.15-én 08.40-kor induló 41-es villamossal szerettem volna utazni, sok utastársammal együtt. A villamos még a végállomás előtt letette a hozott utasokat, majd beállt a megállóba, és nem nyitotta ki az ajtókat! Ott álltunk a szakadó esőben, és semmi információt nem kaptunk! Láttuk, hogy elkezdenek átmenni az emberek a 19-es megállójába. Mi is elindultunk, majd a villamoson (jó száraz körülmények között ácsorgó vezetőnőtől megkérdeztem mi a helyzet. Közölte szerelik a villamost! Kérdeztem miért nem szólt az utasoknak? Válasz: az első ajtón kiszólt az ott álló utasoknak, és ugye nem gondolom, hogy végig fog menni szólni mindenkinek?!

A villamos már szerelővel érkezett! Megnéztem a kocsi számát, és láttam hogy előző este (2007.11.14 17.12-kor a Galvani utcai megállóba érkező) ezzel a kocsival mentem hazafelé, és a Gellért-téri megállóban nem tudta kinyitni az ajtókat! Perceket álltunk, mire az első ajtót nagy nehezen kinyitotta. Utána nem volt gond az ajtó nyitással. Este miért nem tudták ezt a szerelvényt megnézni, ha tudták hibás?! Miért állították újra forgalomba?! Ezért a viselkedésért, az utasok semmibevevésért akarnak még több pénz kisajtolni belőlünk?

Az lesz a vége, hogy szervezni fogunk egy utassztrájkot, ami arra fog irányulni, hogy senki ne vegyen se bérletet, se jegyet,! Kíváncsi lennék mit csinálnának a kieső bevétellel? Egyre rosszabbak az utazási körülmények, és ma olvastam a tervezetet milyen járatokat fognak megszűntetni! Kocsival fogok járni, és arra fogok minden embert bíztatni!!
Felháborító amit megengednek maguknak!

Üdv.
Judit 
 
62 Tovább

Komoly vitákat gerjeszthet a BKV tarifáinak emelése

Nem szerepel a Főpolgármesteri Kabinet hétfői ülésének napirendjén a BKV jövő évi tarifajavaslata - közölték az MTI-vel az SZDSZ és az MSZP fővárosi frakcióvezetőjének titkárságán. A közlekedési vállalat pénteken tette közzé ilyen irányú terveit.

Nem szerepel a kabinet hétfői ülésének napirendjén a BKV jövő évi tarifajavaslata, ám a főpolgármester kabinetirodáján az MTI megtudta, hogy helyszíni kiosztással esetleg szó lehet a tarifaemelési javaslatról. Eközben a BKV Zrt. igazgatóságának keddi üléséről kiadott vállalati közlemény szerint még arról volt szó, hogy az igazgatóság a Főpolgármesteri Kabinet hétfői ülését követően tárgyalja a tarifaemelési javaslatot és a jövő évi menetrend javaslatot.

A cég felügyelő bizottságának tagjaitól az MTI megtudta, hogy a testület csütörtökön nem vette napirendre a tarifaemelési javaslatot, mivel arról még nem hozott döntést az igazgatóság. Hozzátették, hogy emiatt a főpolgármesteri hivatal vezetőinek a kabinetjeihez csak a BKV menedzsmentjének a javaslataként kerülhet egyelőre a jövő évi tarifaemelési tervezet. A BKV igazgatósága elé került, november 12-i dátumozási javaslat szerint 10, 17,4 és 25,2 százalékos díjemelési alternatívák készültek.

Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes csütörtökön arra kérte levelében Antal Attilát, a BKV Zrt. vezérigazgatóját, hogy mindkét dokumentumot haladéktalanul tegye hozzáférhetővé, valamint azonnal kezdje meg a fővárosi és a kerületi társadalmi, érdekképviseleti és szakmai szervezetekkel az elengedhetetlen egyeztetést - közölte a fővárosi közlekedési vállalat.

23 Tovább

Minőségi visszalépés

Kedves BKVFigyelő,

Gyakran járok 28-as villamossal. Nemrégiben a 28-as vonalán erős minőségi visszalépés történt, a normális kocsikat felváltották minősíthetetlen állapotban lévő, torkavéres szörnyetegekkel, mint például levelem tárgya, az 1440-es számú vili. (Sínészek és -rajongók bizonyára a típusokat is azonnal megnevezik, én nem vagyok jó ebben a témában.)

Kedvenc 1440-esünk ugyanis valami iszonyatos krehács, fülsiketítő, hallóidegremegtető módon borzolja az utasok idegeit. Nem kíméli az utasok hallását, bő kézzel-torokkal-mikrofonnal ontja magából a csikorgó-sípoló-üvöltő decibeleket, hosszú-hosszú kilométereken és még hosszabb perceken át. (S ugyebár a Kőbányai út egy részét hősünk tempóján még egy lábfájós, kedélybeteg csiga is túltesz.) De legalább ő hörög és sikítózik, utasaink füle és hallóidege meg leesik az igébybevételtől.

72 Tovább

Mutasd meg nekik

Gondoltunk egy nagyot. Lehetőséget adunk azoknak, akik nem szeretnék, hogy minden nap használt, tömött járatok megszűnjenek. Meg kell mutatnunk a BKV vezetésének, hogy az általuk nem ismert 9-es busz, a szolgálati autóból látott 14/114-es buszra igen is szükség van, és rengetegen utaznak rajtuk. Ha épp egy átalakítás előtt lévő vonalon utazol rendszeresen, nincs más dolgod, vedd elő a telefonod, fényképeződ és készíts néhány képet, esetleg videót és írj hozzá néhány sort, küldd el nekünk a bkvfigyelo@index.hu-ra és megmutatjuk mindenkinek, hogy nincs értelme az eszetlen járatritkításra. A levélben ne felejtsd el leírni, hogy mikor készült a kép vagy a videó! Várjuk a járművezetők jelentkezését is, akik ezeken a vonalakon dolgoznak, hisz az Ő munkahelyükről is szól ez a dolog. Kevesebb járat, kevesebb sofőr.

Nem hagyhatjuk, hogy a vezetés teljesen tönkretegye a BKV-t.
36 Tovább

BKV és ÁNTSZ

Kedves Szerkesztő!

Várakozáson felül teljesít a BKV Regőczi Miklósa, nyilván a levelem mellékleteként látható ülések is nemrégen voltak kitisztítva. Kár, hogy a képen nem látszik mindaz, ami szabad szemmel tisztán felismerhető: az ülésről bizony vakarni lehet az évtizedes koszt. (az ülés alsó szélén látható fekete rész ugyanis sajnos nem a fénykép hibája) Most nyilván felmerül a szokásos kérdés, mióta bliccelek és ha nem, mi a bérletem vagy jegyem száma és mindezt hitelt érdemlően hogyan tudom bizonyítani különösen így az interneten keresztül. Egyéb személyes adatokról már nem is beszélve.

Mivel azt tapasztalom, hogy különösképpen a járművek köztisztasági panaszaival érdemben nem hajlandó a BKV foglalkozni, úgy döntöttem, észrevételeimet ezúttal megküldöm az Országos Tisztifőorvosi Hivatalnak (ÁNTSZ) is, felhívva figyelmüket a járműveken tapasztalható tarthatatlan körülményekre és kérve, hogy a jelzett járművön a soron kívüli takarítás/fertőtlenítés elvégzésére tekintettel arra hogy több ezer embert érintő dologról van szó hatóságilag kötelezzék a vállalatot.

Az ÁNTSZ felé ugyanis a BKV vesztére - nem tartozom jegy-, ill. bérletbemutatási kötelezettséggel, így a hatósági vizsgálat lefolytatásának nem lesz akadálya az utazási jogosultság igazolásának hiánya. (Ezt jó szívvel ajánlom Önnek is, Tisztelt Szerkesztő Úr, mivel úgy látszik, hogy a panaszok kezelésének jelenleg a szolgáltató kizárólag egyetlen módját ismeri: a tagadást, a mellébeszélést és a felelősség/kártérítés maximális elutasítását és nem utolsó sorban a szükséges intézkedések megtételének elmulasztását.
1. titkarsag@fovaros.antsz.hu és tisztifoorvos@oth.antsz.hu)

A fénykép egyébként trolibuszon készült, járatszámot és dátumot nincs értelme írni, -- még a végén alaptalan vádaskodásként hatna. Inkább egy alapos körbejárást/tájékozódást javasolnék az illetékeseknek. Ennek keretében saját szemüknek talán hisznek és felszámolják a hiányosságokat.

Egyedül azt sajnálom, hogy nem lehetek jelen, amikor a hóhért akasztják. Kíváncsi lennék ugyanis a cég kisstílű mentegetőzésére az ÁNTSZ ellenőreivel szemben :)))) akik természetesen szintén csak a szabályok betartása végett bírságolnak. Vagy mondjuk a garázsból addig nem engedné ki egy csapat ÁNTSZ ellenőr a járműveket, amíg azok legalább egy minimális tisztasági szintet nem ütnek meg :)))))))))))

A Tisztiorvosi Hivatal válaszát "amint megkapom" természetesen elküldöm a blog szerkesztőjének. A hatóság vizsgálatának valódiságához remélem nem fér majd kétség a BKV részéről.

Üdvözlettel...
28 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek