Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Tájékoztatásból 1-es

Kedd délutáni utazáskor csináltam pár képet BKV buszról, táblákról, bemutatva, hogy a BKV-nak mit jelent a tájékoztatás. A három buszos képen a táblát hiányát kell figyelni. A Boráros téren készült két kép (Csepeli HÉV, 23, [23], 54) Illetve a táblát, ami jelzi, hogy 7 perc múlva indul valami, csak azt nem tudni, hogy mi.
33 Tovább

UV búcsúztatás

A MaViTE (Magyar Villamosvasút-történeti Egyesület) rendezte meg. Jelentkezni kelletett náluk, mert csak így tudtak helyet biztosítani a villamosra. A körmeneten voltunk sokan, ezért még egyesek álltak is, de azért nem volt meg az a 'heringdoboz' effektus (vagy csak én nem éreztem azt). Kb. ¾11 órára megérkeztem, és akkor már voltak sokan. Mégis sikerült helyhez jutnom, a középső kocsiban. Nagyjából 11-kor indultunk, a 4-es villamos, Lágmányosi lakótelep (Fehérvári út) végállomásáról. A Combinok uralta területen csak a Mester utcáig mentünk, majd egy jobbkanyar: a 30-as villamos vonalára. Itt ejtettük meg az első fotómegállót, szinte mindenki az utcán fényképezett, egy valakin kívül, akinek sikerült feljutni az első emeletre (bár lehet, hogy neki az egyik ismerősei laknak ott). Következő fotómegálló: Orczy tér. Itt még lefilmeztem azt, hogy a két UV villamos kanyarodik, majd én is utánuk eredtem. Azt hiszem, egyedül csak én sétáltam a két villamos mellet, hogy külön lefényképezzem őket. A harmadik fotómegálló egy vasúti aluljáró, ami számomra ismeretlen terület, mert én akkor jártam ott, legelőször - nade annyira megtetszett az a hely, hogy máskor is elnézek arra. A negyedik fotómegálló az Örs vezér tere, ami nem volt előre beharangozva, mert azt hiszem, hogy csak a mögöttünk jövő UV villamost keleltett itt bevárni. Innen, a 62-es villamos vonalán végig jártunk, egészen a Mézeskalács térig. Jó gyorsan haladtunk, annyira, hogy nem egyszer még a villamos pálya egyetlenségét is jól lehetett érezni (pedig egy jól felújított út volt, ahol csak a villamos pályáját hagyták ki). Mézeskalács tér: állítólag étkezési, és fotózási megálló volt (mármint amit a jelzésből észrevettem), de itt is csak fényképezésre volt idő (azért egy csoportkép készült, amibe én is beálltam, de hát magas ember lévén csak a fejemet lehet látni). A másik UV villamos már nem jött ide, úgyhogy már egyedül folytatunk az utunkat (pedig milyen jó lett volna, hogy ha a kanyarban mindkét villamost le lehetett volna filmezni). A Nagy Lajos királyné útján egy újabb fotómegálló jött, de itt inkább csak a villamos kanyarodását kelletett filmre vinni (én ezt, a középső kocsiban maradva tettem meg).
28 Tovább

Vidéki Budapesten

10 napot voltam Pesten kisbabaval, feleseggel es leirnam tapasztalataimat, amik nem felhotlenek, de nem hittem el, hogy ennyire rossz a helyzet.

Elso nap kimentunk a BNV-re mint vallati program, oda metro Ors vezer ter buszra fel, es a busz mar negyedora mulva indult is. Hazafele, mikor zart a BNV gondoltam a BKV vasarjaratai is kicsit surubben jonnek, hogy az ekkor tavozo, fizeto utasok el tudjanak menni a rendezvenyrol. Nem mertem, de talan 15-20 percenkent jottek a tomott buszok, amire babakocsival eselytelen volt feljutni.
Vegul a harmadikra felturakodtunk, mivel a lanyom mar elegge nyugos lett.
Gondoltam ez valamilyen fajta figyelmetlensegbol adodott, a forgalomszervezot nem ertesitettek, hogy BNV van eppen a teruleten.

Masnap Bartok Bela utrol mentem a Batthanyi terre 41 vagy 19 villamos felugrunk babakocsival konnyeden a par lepcsofokot majd le. Nezem az okos kijelzot 5 perc mulva jon a 86-os busz, gondoltam ennyi ido alatt elerek a Margit hidhoz, ha kilepek. Elindulok, megtettem 100-150 metert, mikor a 86-os busz szepen beallt a megalloba, majd nemsokara elhuzott mellettunk. Gondoltam okos ez a kijelzo, biztos "okosban" megcsinalta valaki a BKV reszere. (A Margit -hidnall visszafele is erdekes volt kiiras megint 5 perc a busz erkezeseeig, mondom ekkora dugoban erdekes lesz de hat az ember bizik a 17 perc mulva mar-mar megtortem a kiirt ot perc lattan, de ekkor beert a busz, felszallas utan lattam, mar csak harom perc mulva fog megerkezni az eppen indulo busz, legkozelebb mar nem doltem be a 3 percnek megvartam apillanatokon belul megerkezo buszt, de ezutan nagy banatomra kikapcsolt(ak) ezt a nagyon elmes jelzorendszert, igy tovvabbiakban nem tamaszkodhattam hasznos informacioira. Vajon ezert penzt fizetett a BKV valakinek?) Konnyeden felkaptattam a lepcsokon a Margit hid budai hidfojenel levo villamosmegalloba, miutan megallapitottam, hogy babakocsival lehetetlen mashogy odajutni, ott viszont kedvesen fel van festve, hogy hova alljon a babakocsis ha mar egyszer sikerult eljutnia oda. :)

Aztan a nyugatinal az aluljaroban lattam, hogy ket helyen is fel lehet jutni a felszinre babakocsival. Itt mar tenyleg en voltam a hulye, hogy nem arra akartam menni.

131 Tovább

Egy órás dugó egy lerobbant busz miatt

Kaptunk két képet greggranttól, melyeken egy lerobbant busz által okozott dugót láthatunk. Itt jegyzem meg - halkan - hogy a BKV a mostani létszámleépítés során a műszaki személyzet (szerelők) egy részét is elküldni.
Hello BKVfigyelő!

Éppen félórája állt a dugó a Kinizsi és a Közraktár utca sarkán, mikor a képeket készítettem: egy 15-ös busz garázsmenetben akart kifordulni, de meghibásodott - azóta sehol egy rendőr vagy autómentő, bár a dugótól nem nagyon tudott volna ide eljutni. Úgy tűnt, a busz se előre, se hátra nem mozdult. Azt sajnos nem láttam, hogy sikerült így leparkolnia. Végül összesen több mint egy óra telt el, mire érkezett egy rendőr, valamint a vontatóra további 15 percet kellett várni.

üdv, greggrant

 

70 Tovább

BKV útvonal tervező

Kaptunk már sok panaszt és észrevételt a BKV útvonal tervezőjével kapcsolatban. A panaszok között volt hosszú várakozási idő, rosszul megtervezett útvonal, sőt az esti időpontban sűrűn ajánlja a program az akkor már nem közlekedő gyors járatokat, illetve a még nem aktuális éjszakai buszokat.

Az első útvonalunk a Gazdagréti lakótelep és a Boráros tér között volt. A program felajánlotta a 908-as autóbuszt, melyre a Regös köz megállóban szállhatunk fel 4 óra 3 perc várakozás után! Ha türelmesen kivártuk ezt az időt, akkor utazhatunk 24 megállót 25 perc alatt (?). A Blaha Lujza téren átszállási lehetőséget kapunk a 4-es villamosra, mellyel 7 perc alatt a Mester utcánál vagyunk. Innen gyalog mehetünk a Boráros térre. Arról, hogy miért nem mehetünk odáig a 4-es villamossal, az rejtély marad.

A második megtervezett útvonal a Pillangó utcától az Etele térig tartott. Az előző útvonalhoz képest itt egy kicsit kevesebbet, 3 óra 42 percet kell várakoznunk mire a Pillangó utcába megérkezik a 956-os éjszakai járat. Innen mindössze 12 megálló az Erzsébet híd budai hídfő. Itt átszállási lehetőséget kapunk a 19-es villamosra, mellyel 12 perc utazás után a végállomáson (Etele tér) szállunk le.

A programot egy esti időpontban (23 óra) próbáltuk ki

 

27 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek