Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Sajtótájékoztatót tarott Kocsis István

Kocsis István a BKV vezérigazgatója ma sajtótájékoztatót tart az Akácfa utcai székházban. A tájékoztató a BKV-szerződések, végkielégítések belső vizsgálatának jelentéséről fog szólni. Mivel az eseményen ott kell lennem a BKV-figyelő és az FN olvasóinak a Twitteren keresztül tudósítok a helyszínről:

A tartalom megtekintéséhez Falsh Player 9 (vagy újabb) szükséges. Ha nincs telepítve és nem is szeretnéd letölteni, akkor ide kattintva olvashatod a bejegyzéseket a Twitteren is!

Összefoglaló:

Kocsis feljelentést tett


Feljelentést tett a BKV-nál kifizetett lelépési pénzek ügyében a cég vezérigazgatója, Kocsis István. A fővárosi közlekedési vállalatnál az elmúlt években 800 milliót fizettek ki végkielégítésekre feleslegesen. A kiemelt vezetők lemondanak negyedéves prémiumukból, az összeget pedig a buszok felújítására fordíthatják.

54 Tovább

Nem fizethette be a büntetését

Olvasónkat megbüntették a minap, mert lejárt a bérlete. Nem akadékoskodott, átadta az iratait az ellenőrnek, majd bement a BKV központba, hogy rendezze a dolgot. A BKV kollégája szerint több régi büntetései is van, amiről az utas nem tudott, ezért a büntetést nem fizethette be csak akkor, ha a régi tartozásait is rendezi. Olvasónk állítása szerint a régi büntetések fiktívek. Mit tanácsoltok neki?

Sziasztok!

Szeretném elmesélni, hogy jártam.

2009.03.20-án megbüntettek a 97E buszon, mert a bérletem lejárt. És az új bérletemet otthon hagytam.

Úgy döntöttem, hogy nem akarok tartozni feléjük inkább befizetem. 2009.03.26án 18 és 18:30 között mentem be az Akácfa utca 22 szám alá, hogy a tartozásomat kifizessem. Odaadtam a személyigazolványomat, a 3000ft-ot és a csekket. A hölgy akinél szerettem volna kiegyenlíteni a tartozásomat közölte, hogy nem fizethetem be a 2009-es tartozásomat, mert visszamenőleg van hátralékom. Felsorolta, hogy 2006 augusztusában, 2006 decemberében, 2007 januárjában és 2007 júliusában megbüntettek.

Mondtam a hölgynek, hogy én ezekről nem tudok semmit, illetve megkérdeztem, hogy miért nem kaptam értesítést, hogy hátralékom van. Közölte a hölgy, hogy azért mert nincs értesítési címem, illetve kiküldték a felszólító levelet ami tértivevényes volt, és hogy én átvettem a leveleket.

49 Tovább

45 perces gyötrelem az Akácfa utcában

A hétvégéi „Te se veszel jegyet a mesevillamosra” c. postom után olvasónk úgy gondolta, mégis megpróbál jegyet szerezni a BKV rendezvényére, ezért az Akácfa utcába ment. A jegyvásárlási procedúra 45 perc volt, ami alatt az ügyfelet többször is megszívatták. Végül a Blahán vett jegyet a jegypénztárból, amit később a BKV központban mesevillamosra érvényes jegyre váltott. A BKV székházban nem árulnák BKV jegyet. Logikus, nem?

Kedves BKV Figyelő!
 
2008. december 9-én délután elindultam jegyet vásárolni a mesevillamosra. Hát nem volt egyszerű.
 
A hirdetés szerint jegyeket kizárólag elővételben lehet vásárolni a BKV ügyfélszolgálatán, tehát bementem az Akácfa u. 18-ba és érdeklődtem, van-e még jegy? (telefonon azt az információt kaptam, hogy korlátozott számban még vásárolható) Igen, van - hangzott a pozitiv válasz. 1 db mesevillamos jegy 3 db bkv jegybe kerül. Ezt már korábban is tudtam, viszont 18 db jegyet nem akartam előre megvásárolni, hiszen én bérletet használok, vagyis ha időközben elfogy a jegy a mesevillamosra, nem tudtam volna felhasználni a vonaljegyeket. Azt gondoltam, hogy a BKV ügyfélszolgálatán biztos megoldható a jegyvásárlás. De sajnos nem lehet megvásárolni ott a helyszinen, átküldtek az Akácfa u. 22 szám alatti pótdijirodába, és megnyugtattak, hogy ott lehet kártyával is fizetni. Ennek nagyon megörültem, gondoltam, hogy ok, akkor mégis haladunk előre, van minőségi kiszolgálás! A pótdijirodában 10 perces sorbanálllást követően közölték, hogy álljak át a másik ablakhoz (összesen két ablak van), mert csak ott tudnak jegyet adni , ő nem tud sajnos, ráadásul csak a birságokat lehet kártyával fizetni, a jegyeket csak készpénzben. Logikus, igaz?

Visszamentem az ügyfélszolgálatra és mondtam a hölgynek, hogy nem kaptam jegyet és akkor megyek megoldom a Blahán, meg tud-e várni (az ügyfélszolgálat csak 5ig volt nyitva, a hölgy már miattam túlórázott, nem szerettem volna én sem húzni az idejét, de a jegyekért se szerettem volna duplán jönni). Kérte, hogy a szemben lévő automatához menjek és egyeztetett a pótdijirodás kolleganőjével, hogy soron kivül fogadjanak engem a jegyvásárlásnál, minél gyorsabban szabaduljunk mindketten. Szuper! Gondoltam, hogy végre meglesz a gyors megoldás. A pótdijirodában a hölgy befejezte az egyik ügyfél kiszolgálását és rögtön én következtem sorbanállás nélkül. Mondtam, hogy 18 db vonaljegyet kérek (6 db mesevillamos jegy 6x3db vonaljegybe kerül.... ) a mesevillamos jegyvásárlás miatt. Közölte a hölgy, hogy csak 1 DB VONALJEGYE van és nem tud mit tenni. Sajnálja, de ez pótdijiroda és nem jegyiroda. Legszivesebben mindezt ott, akkor, első felindulásomban beirtam volna a panaszkönyvbe, de idő hiányában inkább Önöknek irok történetem megosztására és közzétételére.

A történet vége, hogy elrohantam a Blaha Lujza térre és a metróban vettem jegyet, majd leizzadva visszarohantam az ügyfélszolgálatra és megkaptam végre a várva várt jegyeket a mesevillamosra! Megjegyzem az ügyfélszolgálatos hölgy nagyon rugalmas és segitőkész volt, rajta múlt, hogy sikerült a jegyvásárlás. De maga a rendszer tragikus!

Lassú, átgondolatlan, nem ügyfélközpontú a kiszolgálás, nehézkes és egy 2 perces jegyvételből igy lesz 45 perces kabaré..

Ezek után már nagyon-nagyon remélem, hogy megérte a sok rohangálást és nagyon jól fogunk szórakozni december 13-án a Mesevillamoson!
 
Tisztelettel: Kuti-Tóth Ildikó

27 Tovább

Utólagosan bemutatható bérlet? A frászt!

Alig telt el egy hét, hogy az új bérletrendszerrel kapcsolatban hiányosságokat véltem felfedezni. Íme itt az első, és valószínűleg nem az utolsó hasonló jellegű történet:
Tisztelt BKV-figyelő!

A mai napon elhatároztam, hogy bliccelni nem is, de kedvesen sem fogok innentől a BKV-hoz állni. Történet Velem az eset, hogy pont egy hete (május 8-án reggel 7 órakkor) fölfelé jövet a Keletinél megállított az ellenőr (tudom ilyenkor utólag már Én is okosabb vagyok hogy fölöslegesen álltam meg, adtam oda az irataimat, de hát reggel volt az embernek nem mindig ugyan úgy fog az agya).

Tehát odaadtam neki az irataimat, az érvényes bérletemet, ami aznaptól volt érvényes csak diákom otthon maradt. Jó hát jött a szokásos duma ez így nem érvényes stb. Hát belementem, hogy adja a csekket és bemutatom 8 naptári (!) napon belül /amivel nem tudok egyet érteni, mert ha karácsonykor történik az eset, akkor mi van?! Akkor kimarad 3-4nap és így jártam, vagy akkor is dolgoznak?!/. Így is történt, a mai napon megjelentem az irodában ahol egy igen "kedves" hölgy fogadott, hogy adjam a csekket, személyit haladjunk már. Odaadtam neki a csekket és mivel a bérletem május 8-tól volt érvényes így elkérte az előzőt is. Kérdőre vontam mire felkéri el mikor aznap csak a diák miatt lettem megbüntetve. Erre van egy olyan része a csekknek ahol le van írva hogy:

A kormányrendelet január 1-jétől úgy rendelte hogy a büntetés napja előtti bérletet is be kell mutatni (nem szó szerint ez állt benne csak a lényeget írtam). Megkérdeztem a hölgyet mire fel erre azt hangoztatta a kormányrendelet így rendelte.. 12.000 Ft-t fizessem be 30napon belül, ha pedig nem tetszik 20méterre a panasz iroda. Kérdeztem újra teljesen normálisan, hogy esetleg nem lehetne e elintézni, ugyanis nem pesti vagyok, ma telik le a 8nap, nem tudok már visszajönni vele a mai napon a bérlettel. Ő pedig csak a kormányrendeletet és a 12.000 Ft-ot hajtogatta, aminek a vége már elég csúnya lett a részéről. Hát ráhagytam és átmentem a panasz irodába ahol szintén ugyan ezt hajtogatták nem érdekli őket hol lakom fizessem be a 12 ezret vagy pedig küldik a többit.

És akkor kérdeztem, de ha nem tudom bemutatni az előző napi bérletemet, mert május 4-ig volt érvényes, én pedig legközelebb csak 8-ikán jöttem fel pestre, ezért úgy láttam jónak ha aznaptól kérem a bérletet, erre azt a választ kaptam hogy nem vagyok jogosult a kedvezményre, illetve nem vagyok rendszeres bérlet vásárló mert nem veszem meg minden napra. Jó hát gondoltam magamban így jártam, szerencsére a 12ezer nem vág földhöz. Találkoztam ismerőssel akinél szerencsére volt egy használt bérlet, amire diákigazolvány szám sem volt írva.

 Hát visszafáradtunk az irodába, ahol még mindig a hölgy ült és éppen egy előttem lévő lányt és srácot ugyan azzal a stílussal cseszett le mint engem. Aztán meglátott engem és mondta bezárja a kasszát mert elmegy cigizni. Hát jó átmentem egy másik kasszához aztán hallom kintről a cigiző hölgyet hogy engem illetve igen csinos ismerősömet szidja. A biztonsági őr a Velem lévő leányzót igen látványosan végig mérte, amivel nem lenne gond, ha nem tenne egy igen hangos megjegyzést: "Igen csinoska leányzó.. hm..."

Most kérdezem ez benne van a munkaköri leírásban a BKV-nál hogy dicsérjük meg a csinosabb hölgyeket? Mert nem egy írásban láttam hogy ellenőrtől kezdve, buszsofőrig beszólogattak. Végül bemutattam egy másik ablaknál a bérletemet, aztán kifelé menet megmutattam a hölgynek a papírt hogy köszönöm azért a kedvességet sikerült elintézni végül. Ha szemmel ölni lehetne most nem írnék ide :) Kérdésem pedig ha mindig mondja a BKV hogy a kormány nem segítő őket, így úgy pénzhiányban vannak ezért olyan a BKV amilyen, akkor ilyenkor ők miért segítik a kormányt?! Ilyenkor miért nem fognak össze az utazókkal?! A másik pedig hogy miért ilyen bunkó az összes BKV-s dolgozó?

Én sem nagy kedvel megyek be reggel 8:30-ra és végzem este 6 óra felé a suliban, de attól még az ellenőrökkel, másokkal tudod normális viselkedést mutatni. Tudom a fentebb leírtakban hibás vagyok Én is miért nem volt nálam a diák, miért álltam meg és adtam oda az irataimat, de szerintem én felmentem és be akartam mutatni a diákomat, amire igen bunkó viselkedés és kormányrendelet volt a válasz :). Lelkileg igen össze vagyok törve, pár napig nehézkes lesz az alvás, illetve félve fogok innentől közlekedni a BKV járataival, és viselkedni az ellenőreivel ;)

U.i.: Elnézést a helyesírási hibákért :)

Üdvözlettel: Tamás
52 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek