Unod a szürke laptopod? Dobd fel egy színes dizájnt, gyönyörű tájképet vagy akár egy saját fotódat ábrázoló skinnel, akár teljesen ingyen. Nem kell mást tenned, mint észrevételt küldeni 2009. június 5. és július 9. között a „figyelő” blogoknak (BKV-figyelő, MÁV-figyelő) a bkvfigyelo@gmail.com címre. Ha észrevételed a blogon (vagy az Index Budapest rovatában) megjelenik akkor részt veszel egy sorsoláson. Kéthetente nyerhetsz egy notebook skint, melyet a SkinZone ajánlott fel. Ha nincs notebookod akkor sincs baj, mert a BKV-figyelős nyereményedet mobiltelefonod, iPodod vagy játékkonzolod lefóliázására is beválthatod, felár nélkül.
Hogy mi a skin? Vinylből készült, speciálisan laminált öntapadó fólia, amely könnyen felhelyezhető, később bármikor nyom nélkül eltávolítható. Ráadásul nemcsak a számítógépedet, hanem az iPododat, iPhone-odat vagy más típusú mobilodat, sőt játékkonzolodat is egyedivé varázsolhatod. Válogass kedvedre a sokszáz képet tartalmazó online galériából, kattints ide!
Küldj észrevételt, és nyerj!
Nyereményjáték a 2 éves BKV-figyelőn!
BKV: A BRFK elutasította a feljelentést
A múlthéten megjelent, "Mit csinált 4 hónapig a BKV és a BRFK" című bejegyzésemre megérkezett a BKV reakciója, amiből kiderül, hogy a cég ismeretlen tettes ellen tett tavaly feljelentést, de ezt a BRFK februárban visszautasította. Részletek Szilágyi úr tájékoztatójában:
A BKV Figyelőn nemrég jelent meg egy cikk arról, hogy a rendőrség most újra keresi az információkat arról a fiatalemberről, aki még tavaly decemberben két metrókocsi között tujázott, és erről egy videót is közzétett. Jogosan merült fel a kérdés, hogy ha a BKV ígéretet tett a feljelentésre, akkor a BRFK miért csak most gyűjt információkat a videón látható tizenévesről. Utánajártam a dolognak, és ennek az eredményét most szeretném megosztani a blog olvasóival.
A BKV még decemberben feljelentést tett a "közlekedés biztonsága ellen gondatlanságból elkövetett vétség" miatt - jogásznyelven így hívják a tujázást. Ugyan ezen a blogon is megjelent, hogy ki lehet a videón látható fiú, de mivel a személyazonosság és a tényállás megállapítása a rendőrség feladata, ezért a BKV ismeretlen tettes ellen tett feljelentést.
Reakció: Társadalmi összefogást kér a BKV
Megérkezett a BKV reakciója a tegnap délelőtti bejegyzésemre. A BKV válaszából kiderül, hogy a rongálók évente 15 új busznyi kárt okoznak a cégnek, és arra is választ adnak, miként lépnek fel a bliccelők és a vandálok ellen. A cég szerint összefogásra van szükszég:
Tisztelt Gál Mihály!
Köszönjük a bejelentést! A Miért tűri a bliccelést és a rongálást a BKV? című bejegyzésében felvetett problémák nem ismeretlenek Társaságunk előtt. Célunk természetesen a bliccelés és a járműrongálás visszaszorítása; ebben azonban társadalmi összefogásra van szükség. A vandalizmus, a rongálások évente 1 milliárd forintnál is több kárt okoznak a BKV Zrt.-nek. A rongálók palettája színes: a karcolásokon, ülésfeltépésen túl arra is akadt több példa, hogy egy villamos ablak-, ajtóüvegeit rúgták ki, kapcsolószekrényeit rongálták meg. Az általuk okozott kárból Társaságunk évente 15 új buszt is vehetne. A BKV a lakossággal és a rendőrséggel szoros együttműködésben határozottan próbál fellépni a Társaságot megkárosító személyek ellen; az elmúlt időszakban több eredménye is volt a felhívásoknak és az összefogásnak, például a kábel- és színesfémlopások megelőzésében, illetve a rongálók tettenérésében. Szintén a rongálások, a kábellopások megelőzése céljából a BKV üzemidőn kívül változó menetrendű kémvillamosokat is közlekedtet. Emellett - lehetőségeinkhez mérten - a biztonsági őrök számát is növeljük, illetve sűrítjük jelenlétüket a BKV teljes vonalhálózatán. Mindemellett egyes villamosok kísérleti jelleggel karcolást gátló ablaküveget kaptak, amelyeken ráadásul a festék, graffiti sem marad meg, illetve könnyebben letisztítható róluk a szennyeződés.
Miért nem a kérdésre válaszol az ügyfélszolgálat?
Bár a BKV kommunikációja Regőczi eltávolítása óta sokat javult, az ügyfélszolgálat még mindig szeret mellébeszélni. Olvasónk azért írt a BKV-nak, mert szerette volna megtudni, hogy a Hősök terén miért csak jegyet árulnak a pénztárakban. (Ezt a levelet itt elolvashatod). A BKV válaszában minden benne van, csak az nincs, miért nem árulnak bérletet. Az ügyfélszolgálat levele alatt találod a válaszom.
Tisztelt T. Attila!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Az Önnek okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy Társaságunk a lehetőségeihez mérten mindent megtesz annak érdekében, hogy utasai számára biztosítani tudja a jegy és bérletvásárlási lehetőséget. Budapesten és az agglomeráció területén 65 pénztárunkban, a metró állomások forgalmi ügyeletén, 1353 viszonteladói árushelyen, valamint 264 darab jegykiadó automatából lehet jegyet vásárolni. Ezeken kívül a 69-es villamoson árusít a járművezető jegyet, illetve 60 autóbusz járaton és 15 trolibusz járaton lehet a járművezetőnél jegyet venni.
A bérletek elővételben is megvehetők akár több hónapra is előre, mivel utasaink kérésére, a kezdő dátumot saját maguk határozhatják meg.
Olvasónk lett a második a BKV szépségversenyén
A BKV-figyelő állandó olvasója és hozzászólója lett a második a Miss BKV választáson. Az olvasók által csak „Erica babának” ismert felhasználó 26 ponttal kapott kevesebbet, mint az első helyezett, Bak Erzsébet, pénztáros, aki 218 pontot kapott.
Harmadik, első, második
Erikánk a gyönyörű második helyért egy oklevelet egy BKV-s ajándékcsomagot kapott, 40 ezer forint értékben, az első helyezett nyereménye egy kétszemélyes welness-hétvége.
Gratulálunk a nyerteseknek! :)
Utolsó kommentek