Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Bócsa Viktor cáfolja a BKK állításait

Cáfolja a BKK állításait Bócsa Viktor, a BKV vicces buszvezetője. Azt állítja, hogy csak ebédidőben adott rádióinterjút egy valóban műszaki hibás buszról, és a sebességhatárt is csak kétszer lépte át tavaly, méghozzá azért, mert a buszon rossz volt a sebességmérő, de ezért már megkapta a büntetését.

Mint azt csütörtökön elsőként megírtuk, a BKV azért rúgta ki Viktort, mert a cég szerint senki sem szerette amit csinált, és zavarta az utasokat. A blogunkon közzétett információkat a BKK még aznap késő este igyekezett megcáfolni. A közlekedési központ szerint „sorozatos szabálysértések miatt" nem hosszabbították meg Bócsa Viktor szerződését. Azt írták: volt, hogy Viktor a munkája közben interjúkat adott egy rádiónak, ezért műszaki hibára hivatkozva kiállt, és ezzel járatkimaradást okozott a 105-ös vonalán. A sofőr viszont azt mondja, hogy éppen ő ajánlotta föl, hogy a saját ebédszünetében szereljék meg a rossz lépcsőt.

„Nem akartam, hogy az ő idejükből, az utasok idejéből raboljuk el a szerelést, hanem az én étkezésemből”- magyarázta, interjút pedig, mint mondta, csak ekkor adott munka közben, máskor nem. A BKK szerint Viktor késett is. Ő azt mondja: azért, mert mindig ellenőrizni kell mindent.

„A busz átvételére nem lett volna elegendő idő, és én, például egy fékhibás busszal nem vagyok hajlandó dolgozni, az utasok biztonsága számomra (…) a legfontosabb”- folytatta. A cég szerint kétszer gyorsan is ment a busszal Viktor, ő azt mondja: azért, mert rossz volt a sebességmérő.

„A busz utasok nélkül közlekedett 70-es táblánál, tehát mindent maximálisan, és tökéletesen csináltam, ezt a mai napig így gondolom. Hogyha ugyanott lennék, ugyanígy csinálnám”- tette hozzá.

Ráadásul, mint mondja, ez tavaly volt, amiért már megkapta a büntetését. Viktor jövő hét végén dolgozik utoljára. Nem tudja, hogyan tovább. Azt mondja: elkezd munkát keresni.

28 Tovább

Szégyen: Ma van az utolsó munkanapja Bócsa Viktornak

Az ATV-n bemutatott riport után kirúgta a BKV Bócsa Viktor buszvezetőt. Az esetről a Class FM reggeli műsorában a riportot készítő TV-s számolt be. A fiatalember, akit a BKV-figyelőn tegnap is bemutattunk, a közlekedési társaság azért bocsátotta el, mert a vezetés közben szórakoztatta az utasait. Viktor ma vezet utoljára a BKV-nál. Keressétek fel minél többen, és utazzatok vele!

Én személy szerint nem értem a BKV-t. Csak a negatív hírek jelennek meg a médiában a céggel kapcsolatban. Kigyulladó metrók, műszaki hibás buszok, agresszív járművezetők és ellenőrök. Megjelenik végre egy pozitív hír is, és erre kirúgják az illetőt. Milyen PR szakemberek dolgoznak ennél a begyepedesett, kommunista cégnél?

Az esettel kapcsolatban megkerestük a BKK-t. Várjuk a visszajelzésüket.

24 Tovább

Meghökkentő: Knight Rider és "légiutas-kísérő" a BKV-n?

Meghökkentő buszjárat hódít a BKV vonalán. A 105-ös nem csak fölveszi, és leteszi az utasokat a megállókban, hanem egy igazi show-műsorral ajándékozza meg őket. A fiatal buszsofőr humoros megjegyzéseket tesz, és vicces zenéket is bejátszik menet közben – persze mindezzel nem veszélyezteti az utasokat. Ott jártunkkor éppen a Knight Rider, és a Hupikék törpikék hódított, -olvasható az ATV weboldalán.

15 Tovább

Elrontotta a gyártó az új metrókocsikat, nem használhatók

Nem a magyar előírásoknak megfelelően alakították ki az új metrókocsik vészkijáratait, így a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) nem ad engedélyt azok használatára - hangzott el a Magyar Televízió Az Este című műsorában kedden. Alsher Tamás, az NKH főosztályvezetője azt mondta: a tenderdokumentációban szerepelt a magyar szabályozás, de ez a gyártónak elkerülte a figyelmét. Hozzátette: a hatóság addig nem ad engedélyt az új szerelvények használatára, amíg azok nem felelnek meg a magyar előírásoknak.

Az új francia szerelvényeknek elvileg már járniuk kellene a kettes metróvonalon. A prototípus eleve nyolchónapos késéssel, tavaly januárban érkezett Budapestre. Az első tervek szerint novemberben állították volna forgalomba a szerelvényeket, az új dátum jelenleg április.

A kocsikat folyamatosan tesztelik, de újabb és újabb problémák jelentkeznek. Előbb a méretükkel adódtak problémák, majd februárban kiderült: a szerelvények elején és végén nem a magyar előírásoknak megfelelően alakították ki a vészkijáratot. A francia gyártó egymilliárd forintért cserélné ki a problémás ajtókat, a BKV ugyanakkor kötbért követel a gyártótól a késésért - hangzott el Az Estében.

FH

83 Tovább

Majdnem leszakadt a lépe a megvert utasnak

A Barikád közvédelmi hírportálon még szombaton jelent meg a lentebb olvasható panasz. Mivel nem szeretnék a politikába belefolyni és ezt az elmúlt 2 évben sem tettem soha, kérem, hogy a lenti panaszt politikától függetlenül olvassátok. (Ha nem tudod miért írom ezt, annak csak örülök):

Tegnap (2009. 09. 25.) reggel hét órára kellett a Móricz Zsigmond körtérre érnem, ahol a munkaadómmal találkoztam volna. A 7-es, vagy 173-as volt a legközelebbi és legkézenfekvőbb megoldás.

Ritkán veszem igénybe a BKV járatait, ezért nincs bérletem. Általában gyűjtőjeggyel utazom. Ezen a reggelen azonban nem volt már egy darab sem. A megállóban sem volt lehetőségem venni, de mivel sietnem kellet felszálltam az első buszra ami jött, egy 173-asra.

6:30-kor még reménykedtem benne, hogy időben odaérek a Móriczra. Egy megállóval a célállomás előtt azonban felszállt két ellenőr. Durva hangnemben szólítottak meg. A jegyemet kérték. Mondtam, hogy nincs jegyem, de úgyis leszállok a következő megállóban. Erre teljesen kikeltek magukból. Minősíthetetlen hangnemben közölték, hogy nem szállhatok le, járőrt hívnak és azt ordították, hogy "most megszívod te kis geci, több száz ezret fogsz fizetni". Én ekkor szóltam, hogy márpedig a Móriczon le fogok szállni és mivel közeledett a megálló, elkezdtem készülődni, a táskámat felvenni és indultam volna az ajtó felé, de az egyik elém állt és két kapaszkodót megfogva feltartóztatott, azt mondta, nem mehetek sehová.

128 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek