Sziasztok!
Óbudán lakok, a régi munkahelyemre 17-es villamossal jártam, amivel negyedórás utam lett volna minden nap, ha egy-egy autós nem jár a kedvünkben.
Mivel az illetékesek észlelték, hogy megszaporodtak az autós parkolások a villamos sínekre - az amúgy elég szűk úttesten, egy mindenki által jól látható sárga színű felfestést helyeztek el a macskaköves úton. De még ez sem volt elég, oda kellett parkolni.
Utastársaimmal már-már reflexszerűen pattantunk le. Igen ám, de a jólnevelt autós a járdaszegély mellé parkolt, pedig akár fel is állhatott volna rá - ha már ott a felfestés. Ha minden nap, mind a 10-en izomtömeg növelőt szednénk, akkor sem tudtuk volna átemelni a járművet a járdára - legalább az egyik kerékkel. Így még az első megállóig sem jutott el a villamos, én pedig természetesen elkéstem a találkozómról.
Ezúton is sok-sok köszi az autósnak, hogy rövidke életünk egy napját színesebbé tette.
u.i: én is ilyen k*csög leszek, ha megunom a 8250 forintos bérletet fizetni, és inkább állok a dugóban, aztán nem találok parkolóhelyet a városban?
Üdv:
Atish
2008. április 18. 19:31
Autósok és a 17-es villamos
2008. április 17. 21:55
Nem mindig az autós a hibás
Kedves Figyelő!
Az aktuális postban: "Paraszt autósok hete", olyan autósok kerülnek a célkeresztbe, akik szabálytalanul kerülnek a BKV járműveinek útjába.
Azonban ez még mind hagyján, hiszen ilyenkor az utasok részéről a sofőr felé áramló negatív energiák bizonyára megkeserítik az illető napját. És persze fémdarálót minden BKV jármű elejére.
Azonban essék szó arról is, hogy nagyon sok hely van, ahol az autósok szabályosan kerülnek (effektíve parkolnak) a villamos elé. Például a Szent Gellért tértől dél felé 2x1 sávos az út, 2x1 sáv villamossal a közepén. Egy ideje 2x2 sávnak tekintik az autósok, vagyis már nem csak a buszok járnak a villamossíneken, de jellemzően autósok is. Ami még nem lenne akkora baj, ha járnának, de általában dugó van, tehát állnak. Így a kötött pályás közlekedés egyik utolsó előnye is elvészni látszik Budapesten: nevesül hogy zárt. (Gyors a sínek állapota, környezetbarát a szórt homok keltette porfelhő, modern és csendes a pénzügyi keretek szűkössége miatt nem lehet.)
Mivel még soha nem láttam ott forgalmat terelgető juhászt rendőrruhában, feltételezem, hogy ez így van kitalálva, megtervezve.
Mint ahogy a Bartók Béla utat is keskenyíteni akarják 2x1 sávra a Móricz Zsigmond körtér és a Szent Gellért tér között, plusz a villamos. (Egyenes következtetés: a 7-es buszcsalád megszűnése középtávú terv.)
Ezek nem BKV-tervek, legfeljebb az érdekérvényesítés hiányossága. Ez fővárosi közlekedésszervezés. Kit is keressünk ez ügyben?
Üdv:
András
2008. április 16. 16:42
A nap parkolása
A kép még friss, ma 15:30 magasságában lőttem az Etele téren a 19-es villamos megállójában. A Suzukis úgy gondolta, hogy Ő bárhova leparkolhat. még a villamosmegállóba is.
2008. április 15. 18:24
Tele a buszsáv
Az autósokat is éppen annyira bosszantják azok a köcsögök szemetek, akik a dugóban való várakozás helyett a buszsávban kocsikáznak. Nem egyszer tapasztaltam, hogy a buszsávban is dugót idéznek elő, ezzel feltartják a buszon ülőket is (így engem is). Íme, egy videó:
2008. április 14. 19:42
Szegénységben, Audival, buszmegállóban
Hello!
Ezt a képet ugyan 2 éve lőttem, de még mindig megmosolyogtat. Érdemes megfigyelni a Máltai Lovagrend keresztjét. Utánanéztem mit szimbolizál:
"Kereszt négy ága a Négy Legfontosabb Erényt: a Mértékletességet, az Állhatatosságot, az Igazságosságot és a Megfontoltságot, míg a nyolc ág a nyolc Boldogságot jelképezi, amely egyben a legfontosabb lovagi erényeket is kifejezi:
Lelki tisztaság
Szegénységben élni
Gyűlölködés nélküli élet
A "könnyezők" vigasztalása
Az igazságra törekvés
A békességre törekvés
Az irgalmasságra törekvés
Elviselni az üldöztetést
Üdv: Z
Utolsó kommentek