Nem indul a videó? Kattints ide!
A beázó tetejű és a csuklóhibás buszt is kihozzák a garázsból
Mégsem javult meg minden autóbusz a sztrájk alatt, ez derül ki az alább található levelekből, melyekben olvasóink csuklóhibás, és beázó buszokról is írnak. Ezek alapján kijelenthetjük, hogy a sztrájk előtti akció nem folytatódik, most, hogy a buszvezetők megkapták a havi 6 ezer forintjukat és az év végi pulykapénzt, tovább vezetik a guruló koporsókat. Ha hasonló katasztrofális műszaki állapotú buszokkal utazol, írd meg történeted a bkvfigyelo@gmail.com címre. Ha képet is mellékelsz, azt külön megköszönjük!
Első levelünk írója Tamás, aki múlthét kedden az Árpád hídnál találkozott egy széthullás szélén lévő Ikarussal. A busz a csuklójánál nyekergett, csörömpölt, a gumiharmonikát az úton húzta:
Tisztelt BKV Zrt!
Mai napon (2010.01.19.) 15 órakor a Róbert Károly krt-nál Buda irányából előttem fordult be az "Árpád híd" végállomásra a BPI-852 frsz-ú 106-os IK 280-as autóbusz. Az autóbusz nyekeregve vette a kanyart - tele utassal. A busz csuklója hangos csörömpöléssel verdeste az úttestet. Harmonikarésze középen le volt szakadva. Véleményem szerint a járműnek nem lett volna szabad ilyen állapotban forgalomban lennie.
Így ömlik ki a pénz a BKV székház ablakán
Elek nevű olvasónk ma az Akácfa utcai BKV-székház előtt járt. Az épület előtt sétálva arra lett figyelmes, hogy az ablakokon új "Szalainés" húsz- és "Hagyós" ötezresek folynak ki. A következőket írta nekünk:
Kedves BKV-figyelő!
Az Akácfa utcai BKV épület előtt jöttem el ma, és azt láttam, hogy valakik egy csomó pénzt ragasztottak az ablakhoz, mintha onnan folyna ki. A pénzeken BKV-s gázos arcok vannak, meg cuccok, gondolom amikre költötték a pénzt. Remélem még holnap ott lesz, és az öltönyös urak is láthatják:)
Üdv és további jó blogolást! Elek
A remekmű megalkotója a Magyar Kétfarkú Kutya Párt. Weblapjukról letölthetők az új bankók. Nyomtassátok ki őket, és fizessetek velük a BKV jegypénztáraiban!
4-es metró: Tényleg szükség lesz a Bocskai úti állomásra?
A 4-es metró budai állomásai közel száz százalékban szerkezetkészek, a metróalagutat kipucolták és előkészítették a vágányok beépítéséhez. Nagy munka a Szent Gellért tér alatt folyik, ahol az építők nekiláttak annak az átkötőalagútnak, ami miatt korábban majdnem felbontották a metrószerződést.
A fenti videón is jól látható, hogy a Bocskai úti és a Móricz Zsigmond körtéri állomás szinte egymás mellett van, 300 méter távolság van köztük. Molnár György, műszaki ellenőr szerint szükség volt a Bocskai úti állomásra, mert ide szárnyvonalat terveznek. Már csak az a kérdés, miért nem oda épül állomás, ahol már most szükség lenne rá (például Kosztolányi Dezső tér). Molnár úr a Móricz Zsigmond körtéren (a videó harmadik percénél) azt magyarázza, miért volt szükség az állomáson két mozgólépcsőre. Egyik a térre vezet majd, másik pedig a Bocskai úti piachoz. Igen, szerintük közelebb van a Bocskai úti állomásnál lévő piac a Móricz Zsigmond körtérhez.
Közlemény: Újabb feljelentést tett a BKV
A BKV Zrt. Belső Kontroll Igazgatósága által lefolytatott vizsgálat alapján 10 cég szerződésével kapcsolatban merült fel gyanú a vizsgálat jelenlegi állása szerint a Btk. több paragrafusába ütköző bűncselekmények megvalósulása miatt.
Ezért Dr. Kocsis István vezérigazgató ismeretlen tettes ellen feljelentést tett a Budapesti Rendőr-főkapitányságon. Ezzel egyidejűleg a BKV Zrt. átadta a vizsgálati jelentést és az ezzel kapcsolatos teljes dokumentációt.
2010. január 22. 12 óra 35 perc
BKV Zrt.
Utolsó kommentek