Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Üzenet 1986-ból

Egy szemfüles olvasónk, István készítette ezt a képet a 3-as metró vonalán közlekedő 3073-as pályaszámú vonaton. Hihetetlen számunkra, hogy ez a matrica idősebb, mint mi vagyunk:)

32 Tovább

Jegyet küld a Protokon

Kedves BKV Figyelő!

A férjem a 61-es villamossal jár dolgozni - már amikor nem bringával megy - viszont mivel egyik végállomásig sem kell elmennie vele, kissé nehezen tud jegyet venni. Konkrétan a Csörsz utcai megállóban elhelyezett jegyautomatákkal szokott próbálkozni, azok azonban szökőévente egyszer működnek, máskor megeszik a pénzt, vagy nem is veszik be a pénzt egyáltalán.

Mint az üzemeltetőtől megtudtuk telefonon, ők szerződésben a 2 hetenkénti (!) szervizelést vállalták a BKV-nak. Valószínűleg már megunhatták, hogy viszonylag gyakran felhívjuk őket azzal, hogy megint rossz az automata, ugyanis nemrég a következő levelet kaptuk:

2008. 03. 28. (címzett, iktatási szám, ügyintéző stb.) (Protokon logo) Tárgy: panasz kivizsgálása 2008. 02. 28-i telefonon érkezett bejelentését kivizsgáltuk.

Megállapítottuk, hogy 505. sz. gépet a jelzett időpontban ismeretlenek eltömítették. Ezzel megkárosították Önt, a BKV ZRT-t és cégünket is. Elnézését kérjük a kellemetlenségér (sic) és kárának enyhítésére mellékelten küldünk 1 db jegyet. (név. aláírás) ISO 9001 PROTOKON Kft. H-1027 Budapest, Bem J. u. 5. (tel., fax)

A levélhez pedig valóban hozzá volt tűzve gemkapoccsal 1 db 270 HUF értékű, narancssárga BKV vonaljegy, nem olyan fehér, amit az automata nyomtat, hanem rendes, gyári. Most már csak egy vágyam van, hogy a 105-ös buszra felszállva a megállóban vagy a buszon képes legyek jegyet vásárolni, de belátom, ez vérmes remény csak.
28 Tovább

Otthagyta az utast, betörték a tükrét

A történet már a Homáron is megjelent, de mivel én is megkaptam, így kötelességemnek éreztem kitenni. Eddig próbáltam kinyomozni, hogy az eset hogyan történhetett meg, mert tudomásom szerint a 3-as vonalon közlekedő ExHannoveri villamosok ajtaja a legérzékenyebb, és szinte lehetetlen vele odazárni bárkit is, és ha valaki a lépcsőn áll (jelen esetben a babakocsit segíti fel) akkor 100%, hogy a villamos vezetője nem tudja bezárni az ajtót. Persze ezzel nem a történet hitelességét kérdőjelezem meg, csak érdekességként jegyeztem meg.
Tisztelt BKV Zrt!
 
"Köszönetemet" szeretném nyilvánítani Önöknek, hogy tegnapi nap ( 05.18.) 18.45 környékén a Liget téri villamos megállóban Kedves kollegájuk, aki az 1501-es számú 3-as villamost vezette, nemhogy a leszálló utasokat nem engedte leszállni  de engem és babakocsiban utazó kislányomat valamint feleségemet sem engedett felszállni, hanem rögtön ránk csukta az ajtót amikor a babakocsit emeltem  fel. Mivel az esetnek többen tanúi voltak páran a villamos oldalát ütötték, hogy nyissa ki az ajtót, de kollegájuk ránk/rájuk sem hederített, ennek köszönhetően egy elégedetlen utas ( akinek köszönöm, hogy helyettem is megtette) betörte a jobb visszapillantóját, de ez sem érdekelte és elhajtott! ( Lehet így biztonságosan közlekedni?) Mi felszálltunk a következő villamosra és a Mázsa térnél azt láttuk, hogy az előző villamos ( amelyikről e szösszenet szól) az utasokat leszállította és-gondolom -garázsba igyekezet tovább mivel  nem tudta használni a visszapillantót. Gondolom bent a kedves kollegájuk nem mesélte el mi miatt tört össze a tükre! Remélem kifizettetik vele és remélem fegyelmit is adnak neki! Egy bocsánatkérést Önöktől és a vezetőtől is elvárok!
 
Várom válaszukat!
 
Könnyű Viktor
85 Tovább

Nyílt levél a BKV Zrt-nek

Tisztelt BKV Zrt!

A mai napon visszakerestem a villamos kisiklása után általunk írt cikkeket, és visszakerestem Sz. László úr levelét is, amit a BKV Villamos Vasútbiztonsági Csoport vezetőjeként írt nekem a hivatalos, BKV-s e-mail címéről. Érdekesnek tartom, hogy a BKV Zrt. a blogon megjelent adatokat felhasználva tett feljelentést, és a BKV-figyelőn tudták meg azt is, hogy a villamos nem véletlenül, hanem a sínekre szándékosan került papírköteg miatt siklott ki. Felfoghatatlan, hogy mi, civilek többet tudtunk az eseményekről, mint maguk és a rendőrség, az egyik helyszínen lévő graffitis kilétét is felfedtük, aki később bevallotta, hogy a helyszínen volt és ő is firkált a villamost, ezek után önök egy köszönő levelet sem küldtek nekünk.

Úgy érzem, hogy a nálunk lévő összes adat, melyet önöknek kérésre átadtunk segítette a nyomozást, és hiteles, pontos adatokkal szolgáltunk, így a felhívásuknak eleget tettünk, jogosan reklamálunk azért, mert "elfelejtettek" köszönetet nyilvánítani.

Vagy önök esetleg ezt máshogy látják? Nem volt elég hiteles adat a villamos firkálást bemutató videó? Nem voltak hitelesek azok a szövegek, amiket graffitis fórumokról másoltunk ki, melyeken az egyik elkövető bevallja, hogy a helyszínen volt és firkálta a villamost? Ez az ember később azt is bevallotta, hogy tudja, ki tette ki az újságokat a sínekre. Pontos adatot, nevet, irányítószámot és telefonszámot adtunk az egyik feltételezett elkövetőről, már akkor, amikor önök csak találgatták, hogy miért siklott ki a villamos. Mit kellett volna még tennünk?

Úgy hiszem, hogy civilként így is sokat segítettünk önöknek és a rendőrségnek is. Innentől a rendőrség feladata volt, hogy az egyik, általunk feladott firkálót kihallgassa, és elfogják az elkövetőt. Civilként többet nem tehettünk. Kérem, írják meg, hogy önöknek mi számít nyomravezető adatnak, ha ez nem?

Sajnálattal olvastam a Népszabadság c. napilapban, hogy a blogom szerkesztői ellen jogi lépéseket fontolgatnak. Sajnálom, hogy egy újságból kell erről értesülnöm, és lehetőséget sem adtak soha az együttműködésre. Továbbra is hiszek abban, hogy a BKV-figyelő jó kommunikációs csatorna lenne az utasok és a BKV között, hisz messze menőleg minket olvasnak a legtöbben, és innen próbál tájékozódni napi szinten már több ezer utasuk.

Felhívnám a figyelmüket, hogy a BKV-figyelő szerkesztőit az önök által ígért 100 ezer forint kevésbé érdekli, hisz ezt a pénzt akkor sem tartottuk volna meg, ha valamilyen csoda folytán minket is részesítettek volna a nyomravezetői jutalomból. A pénzt egy Koraszülött Mentőszolgálatnak ajánlottuk volna fel, bízva abban, hogy ezzel a kevés kis pénzel, hozzájárulhatunk legalább egy gyermek gyógyulásához. Természetesen megértem, hogy önök szerint ez a pénz a rendőröknél jobb helyen van, hisz munkájukkal biztosan kiérdemelték azt. Örülök annak is, hogy a nyomozócsoport négy nyomozóján felül találtak még egy ötödik embert is, aki kivehette részét a jutalomból.

Alant elolvashatják a saját közleményüket, melyben foglaltaknak nem tettek eleget, Sz. László úr levelét és a díjkitűzésről és a kötelességeikről összegyűjtött fontos tudnivalókat. A szövegekben az általunk fontosnak tartott részeket vastagon szedtük.

Az olvasóim nevében is további jó munkát, és egészséget kívánok önöknek!

szerk.

128 Tovább

Bankkártyás vásárlás

Szia BKV-figyelő!

Az én sztorim nem is sztori, ezért nem is panaszkodásból írok, hanem mert egy olyan problémáról kaptam felvilágosítást, ami azt hiszem sok embert érint: a bankkártyás vásárlás. Úgy vélem, a kártyát azért találták fel, hogy használják. És hazánk elsőszámú tömegközlekedési vállalatánál ez szinte lehetetlen. Feltettem a kérdést, és kaptam is rá pár napon belül választ, itt van tehát a levélváltás:

Kedves BKV!

Arra lennék kíváncsi, hogy Budapest egész területén miért csupán 4 helyen van megoldva a bankkártyás fizetési lehetőség? Most nem a bemásolt sablonszövegre vagyok kíváncsi, hogy törekednek meg fejlesztenek, mert pl. a frissen átadott Keleti Pályaudvari metrópénztárnál is azt mondta nekem a hölgy úgy jó félévvel ezelőtt, hogy nemsokára meg lesz ott oldva. Úgy gondolom, hogy elvárható lenne 2008-ban, hogy ha egyszerre több teljes árú bérletet kívánok megvásárolni, akkor ne több tízezer forinttal kelljen mászkálnom, ráadásul több, mint fél órát sorban állnom. Mi az akadálya annak, hogy az újonnan felépített Örs Vezér téri metróállomáson nem lehet kártyával fizetni, csak a szemközti oldalon, a "gombánál", de ott is a kettőből csak egy ablaknál? Ha meg gyorsabban szeretnék végezni akkor először kell keresnem egy automatát, kivennem pénzt - azt is pénzért - hogy utána azon menjen a sopánkodás, hogy miért nincs nálam kisebb címlet. Ez csak egy pontja a városnak, de azt gondolom nem csak az én problémám.

Azt hiszem, az európai szintű szolgáltatásba az egyszerű és gyors kiszolgálás is beletartozhatna, ami nem a szépen felújított pénztárak melletti összetákolt fabódékat jelenti (nem is értem arra miért nem gondoltak, hogy kettővel több ablakot alakítanak ki a kertivécék helyett), sokkal inkább magában foglalja a bankkártyás vásárlási lehetőséget, mégpedig a legtöbb helyen, ahol lehetséges.

Remélem megértik, miért probléma ez sok embernek és mihamarabb válaszolnak, illetve megoldást találnak (egy pár milliárdért) (bocs, ezt nem hagyhattam ki).

Üdvözlettel:

Kurucz László

Válasz:

30 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek