Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Antal Zsolt cégének szerződése volt az Alfa Busszal

Két, az Antal-családhoz köthető cég is szerződéses viszonyban állt az Alfa Busz Kft.-vel, állapította meg a munkaügyi felügyelőség vizsgálata. Antal Zsolt a Pot Bt.-n keresztül dolgozott az Alfának, 2006 végétől mint alvállalkozó. Az Alfa Busz Kft. még mindig azt cáfolja, amit senki nem állított.

Az Utax Bt.-n, majd jogutódján, a Pot Bt.-t keresztül végzett munkát az Alfa Busz Kft.-nek Antal Zsolt, a vasárnap lemondott BKV vezérigazgató fia, állapította meg az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Főfelügyelősége (OMMF), miután vizsgálatot tartott az Alfa Busznál.

Az ügy előzménye az volt, hogy a Heti Válasz kiderítette, a BKV használtbusztenderén a Volvo Hungáriával együtt, egyedüli ajánlattevőként versenyző Alfa Busz Kft.-nek dolgozik Antal Zsolt, a BKV-vezér fia. A tendert a BKV 2007 decemberében írta ki.

A kapcsolatot a BKV tagadta, majd napokkal később Antal Attila beismerte, hogy fia raktárosi minőségben havi fizetésért alvállalkozóként dolgozott be Mogyorossy Tibor cégének.

A lap az OMMF-hez azért fordult, hogy kiderüljön, Antal Zsolt cége és az Alfa Busz Kft között szerződéses viszony állt fent, a Pot Bt. tevékenységei között ugyanis nincs raktározás feladat megjelölve (szállítás, adateldolgozás, egyéb gazdasági szolgáltatás és közvélemény-kutatás viszont van).
8 Tovább

A BKV archívumból (UPDATE)

UPDATE1: Annyi hülyeséget hordtam itt össze ma délután, hogy magamra sem ismerek. Bár a negatív visszajelzések száma csekély volt, még sem engedhetem meg, hogy egy ilyen közérdekű blogon, a saját (egyébként alaptalan) sértettségemnek adjak helyet. Nem akartam én rosszat senkinek, csak hülye voltam, na! Bocsi az Indextől, meg a blogtól, meg az olvasóktól. Az vígasztal, hogy ilyen nem csak velem esik meg ;)

Ezek a videók a BKV archívumából kerületek elő, és előszeretettel játszotta őket a Filmmúzeum nevet videó, sikeres TV-csatorna. Tudom, hogy az olvasók szeretik a különlegességeket, a BKV-is izéket, itt a lehetőség megnézni, milyen is volt a BKV régen. Jó szórakozást!:)



32 Tovább

Álmában csönget még egy picit...

Az autózz! blogon jelent meg nemrég az alábbi videó:

Akit érdekel, hogy szívatja meg az autós a tömegközlekedőt, odaát elolvashatja a cikket, és megnézheti az élesebb képet, és kommentálhat is! Erre >>>
0 Tovább

Majd észreveszik, és sétálnak

Mondhatta magában a kedves BKV dolgozó, mikor úgy döntött, hogy nem tájékoztatja az utasokat, hogy a 79-es troli egyik megállóját megszüntetik. Alant az utas levele olvasható.
Kedves BKV figyelő!

Mivel minden nap több órát utazom bkv járművekkel, tapasztaltam már néhány érdekes dolgot..Eddig nem írtam meg, de ez úgy éreztem, hogy már sok. Ma(2008. március 7.) gondoltam, hogy a Dózsa György(metróállomás) útnál trolibuszra szállok, mégpedig a 79esre, a Jászai tér irányába..Nem először utaztam így, már évek óta használom ezt a járatot..Felérve az aluljáróból az alábbi látvány fogadott(mellékeltem a képet). Néztem is nagy szemekkel, hisz ilyen esetben legalább egy kis narancssárga cetli szokott figyelmeztetni, hogy menjek előrébb, hátrébb, oldalra, akármerre pár métert, ahol is megáll a troli. Cetlinek se híre, se hamva, időközben pedig a troli is elszáguldott mellettem, így "nagy kedvvel" gyalog mentem a következő megállóig(ami azért jópár méterre van.), és közben eltűnődtem.

Havi bérlettel a zsebemben legalább egy tájékoztatást sem érdemlek meg, ha megszűnik egy megálló?(és megjegyezném, se a buszon, se a honlapon nem találtam erről szóló értesítést.)
22 Tovább

Máshol ez természetes

Hello BKV Figyelő!

Ma olvastam a hírt, miszerint, idézem: „Február 20-ától (szerdától) a 21-es, 90-es és 105-ös autóbuszok vonalán a XII. kerületi Királyhágó téri megállóhelyen a járművek egymás bevárásával segítik az utasok átszállását a továbbközlekedő autóbuszokra. 2008. február 19.”

Kérdem én: miért csak 2008 februárjában jutunk el oda, hogy egy ilyet bevezessen a BKV? És miért nem teszi ezt meg minden járatnál, minden kapcsolatnál? Órákig sorolhatnám, hogy hányszor és hogyan késtem le csatlakozást, mert elment az orrom előtt. Ezzel bosszantva nap, mint nap. Miért nem szervezik úgy, hogy ez mindenhol érvénybe lépjen? Mikor fogják ezt szabályba adni, amit a jobb lelkű sofőrök megtesznek: megvárják a felszáll/átszálló utast. Ezzel marha sokat lehet(ne) lendíteni a pozitív megítélésen, jóval többet, mint bármiféle kampánnyal.

Üdv: Rocko
15 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek