Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A járművezetők feladata

Kedves BKV Figyelő!

Kevés utas van tisztában azzal, hogy milyen jogai vannak a BKV járművein. Legtöbben joggal panaszkodnak, hogy hajléktalan van a buszon vagy kéregető a metrón, ezért fontos lenne, hogy mindenki, akinek ilyen problémája van, tudja, hogy van helyben kihez fordulni, és hogy nem kell félnie a saját utasi jogai érvényesítéséhez.

Azt már egy frissebb BKV-s kiadvány óta tudjuk, hogy fertőző beteg vagy undort keltő személyek nem utazhatnak a BKV házirendje szerint a tömegközlekedési eszközön. Viszont kinek a dolga az ilyen személyeket leszállítani? A buszon bizony a vezetőnek.

Az egyik rokonom a BKV-nál dolgozik buszvezetőként, és ő mondta: a buszvezető felelős a buszon zajló események rendezéséért. Ha Te szólsz a vezetőnek, hogy egy arra érdemes ember vagy társaság tartózkodik a buszon, neki joga van elintézni, és kötelessége az utas érdekeit nézni. Mondjátok csak meg a vezetőnek, hogy szállítsa le az illetőt.

Remélem, más is tud hasonló szabályokat és segít a kellemesebb utazási körülmények megteremtésében!

Jó bkvzást-blogolást kívánok:

joa
71 Tovább

Kisorsoltuk

 

2008 januárjában nyereményakciót hirdettünk. Mindenkinek esélye volt egy HAVI bérlet megnyerésére aki cikket küldött nekünk, illetve egy 10 darabos gyűjtőjegyre aki bármelyik témához hozzászólt.

 

-A HAVI bérletet „Egy utas” nevű olvasónk nyerte, az „Egy őszinte ember” c. cikkével.


-A 10 darabos gyűjtőjegyet „Labzo” nevű hozzászólónk nyerte  Az utastájékoztatásról, már ezredszer” c. cikkhez küldött hozzászólásával (2008.01.24. 14:15).

 

Kérjük a nyerteseket, hogy a blog e-mail címén keressenek meg minket, hogy megbeszélhessük, hogy hol és mikor veszik át a nyereményt.


A Havi bérlet nyertese a bérlet érvényességének kezdőnapját szabadon választhatja meg.


A nagy sikerre való tekintettel hamarosan új akciót indítunk!

Gratulálunk a nyerteseknek!

 

11 Tovább

Re: Feljelentette az ellenőrt

Az ellenőrt feljelentő postra megérkezett az első reakció.

Tisztelt XY Úr!

A 2008. január 22-i esettel kapcsolatos levelére válaszolva tájékoztatjuk, hogy szakszolgálatunk a rendőrségi feljelentést tudomásul vette.

Tájékoztatjuk, hogy kárigénye társaságunk biztosítása alapján abban az esetben érvényesíthető, amennyiben a rendőrségi határozat munkatársunkat elmarasztalja a történtek miatt.

A vizsgálat lezárása után, rendőrségi határozat birtokában, a kárügyben a kárfelvétellel megbízott INVEST Bróker International Kft-nél adnak tájékoztatást.

Címük:
1089 Budapest VIII., Orczy út 34.
Tel.: 461-65-00/24-460 mellék
Ügyfélfogadás: hétfőtől-csütörtökig: 08.00-16.00 óráig                                                pénteken: 08.00-12.00 óráig

Őszintén sajnáljuk a történteket és a jövőben balesetmentes közlekedést kívánunk.

Budapest, 2008. január 30.

Tisztelettel: XY osztályvezető
10 Tovább

A trolivezető kommunikál

Valószínűleg az ilyen esetek elkerülése végett nem kopog be senki, ha dohányzó, vagy SMS-t író járművezetővel találkozik. Lehet itt szidni mindenkit azért, amiért fényképez, és panaszt tesz, de amíg a járművezetők egy része kommunikálni nem tud rendesen, ne beszéljünk itt ilyenről.
Kedves Figyelők,

Kb. 20 perce, (azaz 2008. 01. 29-én 14:05-kor) történt velem az alábbi "felemelő" eset:

A 79-es trolin utaztam (sajnos rendszámot nem találtam, csak egy 3 jegyű számot láttam a trolin 257, talán ez valamiféle azonosító, nem tudom), érvényes bérlettel, 1 megállót, a Nefelejcs utcától a Dózsa Gy. útig. A vezető fülke mellett álltam, az első ajtónál. A fülkéből áradt ki a dohányszag mivel a sofőr dohányzott (a masszív szagokból arra következtettem h az illető erős dohányos), ez a tény igazából az esetemet nem befolyásolja, viszont ennek kapcsán felmerült bennem a kérdés: Ha én, mint utas nem gyújthatok rá a BKV járművein, érthető okok miatt, akkor a sofőr miért teheti meg mégis mindezt?

Szóval utaztam azt az egy megállót, meg is álltunk, de az ajtó nem nyílt ki. Jeleztem újra, de akkor sem nyílt. mivel a sofőr mellett álltam bekopogtam hozzá, és a párbeszédet szó szerint idézném:

- Elnézést, kinyitná az ajtót? (kérdezem én.)
- Időben kéne jelezni, nem tudsz olvasni bazd meg? (ordítja ő, és nem nyitotta ki az ajtót.)


Rohantam a másik ajtóhoz, ami nyitva volt, és még pont le tudtam szállni. Kedves Figyelő, maguk szerint ez normális reakció egy férfitől, még akkor is ha én voltam a hibás és megállás után nyomtam meg a jelző gombot?

Üdvözlettel: Poocs Anna
123 Tovább

Helyreigazítás

A BKV Figyelő blogon 2008.01.02 15:05-kor megjelent cikkben a kisorsolásra kerülő nyereményt hibásan 30-napos bérletnek neveztük, mely 2008. január 1-jétől megszűnt. A nyeremény egy havi bérlet lesz, melyet kezdőnapját a nyertes választja ki. Az esetleges félreértésekért, elnézést kérünk!
Tisztelt BKV-figyelő!

Ezúton felhívjuk a figyelmüket, hogy a http://bkvfigyelo.blog.hu/ honlapon található nyereményjátékukban felajánlott nyereménnyel megtévesztik olvasóikat, az utazóközönséget. 30 napos bérlettípus a Fővárosi Közgyűlés 2007. december 20-ai döntése nyomán 2008. január 1-jétől már nem létezik a BKV Zrt-nél. Az új havi bérlet tetszőleges kezdőnappal vásárolható meg és érvényessége mindig az adott hónap hosszúságától függ (tehát nem minden esetben 30 nap!).

Kérjük, hogy a hibát haladéktalanul korrigálják. Valamint ismételten felhívjuk a figyelmüket arra, hogy a BKV Zrt-t érintő információikkal kapcsolatban minden esetben keressék meg a társaság sajtóirodáját, hogy a tényeknek nem megfelelő, téves tájékoztatás kiküszöbölhető legyen!

BKV Zrt., Sajtóiroda
44 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek