Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Tömegnyomor a HÉV-en

Kedves BKV Figyelő!
 
Én általában a csömöri HÉV-vel közelítem meg a Belvárost, ami napközben igencsak kényelmes megoldás, mert még le is lehet ülni, a reggeli csúcsforgalomban pedig semmilyen más jármű nem éri el olyan sebességgel a metrót, mint a HÉV. Tehát ideális megoldás. Azt már megszoktuk, hogy egyre ritkábban jár, így nagyon kellemes pozitívumként tapasztaltuk 2 éve, hogy a reggel 7:04-kor csömörről induló szerelvény 3 helyett 6 kocsival közlekedik iskolaidőben.
Ezt az utasok meg is szokták, mint kiderül a folytatásból.

Minap reggel kimegyek a megszokott járathoz, öcsémmel és egy barátommal, majd tapasztaljuk Árpádföldön, hogy 6 helyett bizony 3 kocsis a beérkező szerelvény. Itt még fel lehet férni a vonatra (bár az ülőhelyek már rég elkeltek), Cinkotánál még le is pár ember, de a vonat folyamatosan telik. Mátyásföld Imre utca megállónál a vonatra már sokan fel se férnek ilyenkor, ha nem 6 kocsiból áll, ugyanis itt - köszönhetően a Veres Péter úti dugóknak - az összes környékbeli autóbuszjáratról átszállnak a Kedves Utasok a HÉV-re. Ezekszerint hiába, mert bizony arra meg nem lehet felférni. A Sashalomnál, Nagyiccénél vagy Rákosfalvánál próbálkozók pedig jobb, ha meg se kísérelnek ezzel a járattal utazni, hanem az egyébként lassúbb autóbuszokat választják.
 
Kérem a kedves BKV-sokat, akik ezt a blogot olvassák, hogy intézkedjenek, hogy reggel 6 és 8 óra között - különösen tanítási időszakban - gondoskodjanak arról, hogy minden HÉV szerelvény 6 kocsival közlekedjen a Gödöllői vonalon, főképp pedig a nevezett 7:04-es járat. Tavaly és tavalyelőtt így volt. (talán a 7:34-es csömöri volt 3 kocsis, de arra valahogy már kevesebben próbálnak felszállni)
 
Péter
49 Tovább

Boxeres sofőr

Helló

Kollega vagyok a blog.hu-ról, múltkor mikor néztem a blogod, eszembe jutott valami, amit tesóm fotózott a 7-es buszon vagy egy fél éve.
Igen meglepő dolgot tárolt a buszsofőr a kabinjában.

Nem tudhatom a háttérsztoriját, lehet hogy ő vette el valakitől, vagy már támadták meg, nem akarok semmit kijelenteni, de talán mégis el lehetett volna dugni vagy valami, eléggé meghökkentő látvány.

üdv: freddyD
17 Tovább

Hogyan rontsuk el azt is, ami jó?

Szombaton arra lettem figyelmes a 6-os villamoson, hogy az utastájékoztató hölgy igen csak berekedt. Az még a kisebb baj, hogy a lehető legrosszabb hangot választották ki, de sikerült egy viszonylag használható tájékoztató rendszert teljesen leamortizálni.

A Combino villamosokon eddig egy igen kellemes hangú nő, szinte az összes átszállási lehetőséget felsorolta, busztól a metróig, mindent. Szombatig. Az új nő csak a fontosabb átszállási lehetőségeket (HÉV, metró, földalatti) mondja be, a többit a kijelzőn olvashatjuk le, illetve az ajtók fölött lévő matricán nézhetjük meg. Egyet nem értek, Miért kellett ezt? Miért kellett egy jól megszokott, jó tájékoztató rendszert szétbarmolni? Megértem, hogy a rengeteg átszámozott járat miatt szükség volt a módosításra, de miért nem lehet ezeket ugyan úgy bemondani mint a régieket? Miért kell visszafelé fejlődni?

Teljesen olyan érzésem van, hogy a BKV szándékosan szívatja a vak utasokat, múltkor a metrón, most pedig a villamoson.
33 Tovább

BKV-s válasz, két észrevétel

Tisztelt BKV Figyelő!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Tájékoztatjuk arról, hogy a járművek mosására vonatkozó kérésüket továbbítottuk a sajtó@bkv.hu-ra. Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2007. szeptember 20.

Üdvözlettel: Ügyfélszolgálat

Nem áll meg az éjszakai járat:

Ked Hölgyem/Uram!

Panasszal szeretnék élni.
A 2007.09.19.-ről 20-ra éjjel a 02.21.-es 908-as éjszakai buszjárat Cinkota felé egyszerűen nem állt meg az Oltvány utcai megállónál, annak ellenére, hogy a kollégám kint állt a megállóban, jól láthatóan. Még csak nem is gyorsan jött. A kollegám 15 perccel korábban ment ki a buszhoz és mivel a busz nem állt
meg, újabb egy órát kellett a megállóban töltenie. A kollegáim nem szórakozásból járnak az éjszaki járattal, hanem munkából,
fáradtan. Nem első alkalommal történt, hogy a busz nem állt meg. Kérem hogy éresítsenek, hogy a jövőben hogyan lehet az ilyen kellemetlen helyzeteket elkerülni.

Üdvözlettel:
Boross Tamás
üzletvezető-konyhafőnök
30 415 47 05
Sas Club étterem

Amikor a busz nem áll meg:

22 Tovább

Villamossal a korlátnak

Csütörtökön kaptuk ezt a képet, egy kis szöveg kíséretében. Olvassátok el, hogy kell kisiklatni egy villamost.
Kedves BKV figyelő!

Ma tanítás után elindultam az 59-essel haza a hátsó kocsiban a Szent János kórháztól, mint mindig. Ment szépen a villamos míg a Moszkva térhez nem ért. Itt megállt a megállónak kijelölt rész előtt, gondoltam azért, mert egy másik villamos állt előtte. Itt állt egy darabig, vártam, hogy beálljon, de kinyíltak az ajtók. Felszállt a villamos vezető (a hátsó kocsiba) és bement a vezető fülkébe. Nem tudom miért, egyszercsak elindította a másik irányba. Ő nem vette észre, hogy közben az első kocsi eleje elindult a váltón!!! Addig ment előre míg az első kocsi neki nem ment a sínt és a járdát elválasztó korlátnak.
12 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek