Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Babakocsival szinte lehetetlen felszállni a trolira a Radnóti Miklós utcai megállóban

A fent látható képet olvasónk, Dávid készítette a 75-ös és 76-os trolibusz Radnóti Miklós utcai megállójában. Már önmagában az is botrányos, hogy a trolibusz megállóját ilyen szerencsétlenül alakították ki, hiszen a babakocsival közlekedők csak nagy nehézségek árán tudnak felszállni a járművekre. Az ajtó elé helyezett rács tovább nehezíti a helyzetet. Dávid panasza hajtás után olvasható.

21 Tovább

Metrótűz: Voltak olyan dolgozók, akiket bezártak a füsttel teli állomásra

Az áprilisi metrótűzzel kapcsolatban több olyan hiányosságra is felhívták a figyelmünket olvasóink, melyek azt bizonyítják, hogy nem csak az utasokra, a dolgozókra is magasról szarik tesz a BKV. Mivel a BKV-figyelőnek nem csak az utasok, a tisztességes dolgozók is fontosak, megosztjuk a nyilvánossággal ezeket a hiányosságokat, hátha valakit felelősségre vonnak végre a tűz és a sorozatos szabálytalanságok miatt...

2011. április 19-én kigyulladt egy metrószerelvény az Árpád híd és a Forgách utca között. Az eset idején a Forgách utcai állomáson épp két szerelvény tartózkodott. Mint azt olvasóink tudják, ezen az állomáson négy kijárat is van, tehát az állomás viszonylag gyorsan kiüríthető. Az éppen szolgálatban lévő forgalmi dolgozó példás gyorsasággal cselekedett, és az utasokat kiküldte az állomásról, majd mind a 4 kijáratot lezárta és a kulcsot magával vitte. Éppen csak az állomáson tartózkodó személyzetről feledkezett meg, így volt akinek ki kellett törnie az ajtón az üveget, hogy ki tudjon menekülni, ne fulladjon meg az akkor már gomolygó füstben. Az megborzasztóbb, hogy információink szerint volt olyan főnök aki mobiltelefonon azt kérte a Forgách utcánál álló metróvezetőtől, hogy szabályosan kapcsolja ki, áramtalanítsa, rögzítse a vonatot úgy, hogy már szinte semmit nem lehetett látni a füsttől.

36 Tovább

Kiszámíthatatlan a villamosközlekedés a vágánykivetődések miatt

Az elmúlt két napban olvasóink két vágánykivetődést is jelentettek az 1-es villamos vonaláról. Tegnap délután a Népliget felé tartó oldalon a Honvéd kórház megálló után közvetlenül púposodott fel a sín, ma délután pedig a Lágymányosi híd felé tartó oldalon a Kacsóh Pongrác úti felüljárónál okozott fennakadást a kivetődött vágány.

Sajnos az utóbbi években nem igazán volt olyan tavasz, hogy naponta le ne állt volna a villamosközlekedés valamelyik "nagypanelos" vonalon. Lassan már minden budapesti megtanulja, hogy ezekben a 20 fokos kánikulákban egyes vonalakon teljesen kiszámíthatatlan a villamosközlekedés.

Ha utazásotok során bárhol hasonlót tapasztaltok, akkor írjátok meg bátran a BKV-figyelő Facebook oldalára, hogy a többiek elkerülhessék ezeket a helyeket.

További képek a tegnapi púposodásról:

14 Tovább

Végállomáson gyulladt ki egy BKV-busz motortere

Kigyulladt az 5-ös busz motortere szerdán reggel a főváros II. kerületében. A Fővárosi Tűzoltó-parancsnokság tájékoztatása szerint a Pasaréti téri végállomáson egy Ikarus 260-as busz motortere kapott lángra. A tűz oltását egy éppen munkába igyekvő tűzoltó és a BKV-busz vezetője kezdte meg egy porral oltó készülékkel. Személyi sérülés nem történt.

19 Tovább

Nem jelzi semmi az ajtóhibát a busz műszerfalán?

A fent látható videót egyik olvasónk készítette a BPO-564-es rendszámú buszon. Mint az a felvételen is látható, az ajtó jobb szárnya nem záródik rendesen, emiatt az rendszeresen visszanyílik. Mivel az utóbbi években több tucat ajtóhibát bemutató videót publikáltunk már, kénytelen vagyok a blogot olvasó buszosoktól megkérdezni: nincs semmi visszajelzés a műszerfalon amiből kiderül, hogy az ajtó meghibásodott vagy rosszul záródik? A balesetveszélyes helyzeteket egy egyszerű visszajelző lámpával nem lenne jó elkerülni?

51 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek