Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Parasztnak Hi-Tech: anyázás és veszekedés a jövő Európájának autóbuszán

A fent látható videót olvasónk, László készítette és osztotta meg velünk a BKV-figyelő Facebookos oldalán az imént. A felvétel a Jövő európai buszrendszere projekt keretein belül Budapestre érkezett MAN autóbuszon készült ma délután. A buszt a 86-os busz vonalán tesztelik, többek között azért, mert a 7-es vonalra a rossz útviszonyok miatt nem engedték. Ezen a vonalon az ajtózárás nehézségei miatt 20-25 perc késéssel közlekedett a busz. Kíváncsiak lennénk, hogy a 7-es vagy a 173-as vonalán hány perc késéssel ment volna végig az új busz. Saját tapasztalataitokat, észrevételeiteket a kommentek között és e-mailben várjuk!

115 Tovább

Koromfekete füstöt okádott az Ikarus

A Nemzetközi Tömegközlekedési Szövetség (UITP) nevéhez fűződő, Jövő európai buszrendszere (European Bus System for the Future – EBSF) projekt keretein belül a mai naptól egy öt ajtós, környezetbarát MAN Lion's City GL busz közlekedik a 86-os busz vonalán. Azért nem írunk a bemutatóról bővebben, mert a BKV-nak hála ezek a busztesztek már annyira jelentéktelenek lettek, hogy az utasok sem foglalkoznak már velük. A BKV folyton csak tesztelget, idehozatják a csilli-villi buszokat, de egyet sem vesznek belőlük. Budapesten egyelőre maradnak az ilyen "zöld" buszok:

Szerintem ha a Nemzetközi Tömegközlekedési Szövetség delegáltjai látnák, hogy valójában milyen buszok járják a budapesti utakat, sírva összecsomagolnának, és a MAN-buszukkal meg sem állnának hazáig. Komolyra fordítva a szót: tényleg siralmas, hogy ilyen műszaki állapotú buszok forgalomba állhatnak.

62 Tovább

Blog szabályzat

A BKV-figyelő blog célja, hogy a BKV utasok észrevételeit a BKV vezetősége és a nyilvánosság elé tárja. Hiszünk abban, hogy a felvetett hibákat a BKV vezetése orvosolja, ezzel elősegítve a közösségi közlekedés fejlődését. A blogon a negatív és a pozitív észrevételek is megjelennek.
0 Tovább

Nyiss esernyőt, ha BKV buszra szállsz!

Kíváncsi lennék, hogy a Volánbusz és más közlekedési társaságok Ikarusai vajon miért nem áznak be? A BKV buszai katasztrofális állapotban vannak. A lámpákban áll a víz, a csukló beázik, a tető lyukas, az utas fejére folyik a víz. Vajon a Volánnál mit csinálnak, hogy csak minimális eső, hólé jut az utastérbe? Két utaspanasz:

Tisztelt BKV Ügyfélszolgálat!

2010. február 4-én este 6 óra körül utaztam a BPI-133-as rendszámú busszal. A busz gumi csuklórészén látszott, hogy megrogyott, 15-20 cm-re belógott az utastérbe és beázott.

13 Tovább

Re: Kiesett a 120-as busz kereke

Keddi „Kiesett a 120-as busz kereke” című bejegyzésünkben arról írtunk, hogy az érintett busz vezetőjét a BKV felelősségre akarta vonni. Ezt a buszvezető egy ismerősének mesélte, ő írta meg blogunknak. A BKV szerint erről szó sincs, írásos dicséretben részesítették a buszost, mert időben észlelte a problémát és példásan cselekedett. Emellett fokozottabb műszaki ellenőrzést is elrendeltek:

Kedves Gál Mihály!

A február 2-ai, Kiesett a 120-as busz kereke c. bejegyzésével kapcsolatban meg kívánjuk jegyezni, hogy a leírtakkal ellentében a BKV Zrt. nem kívánta felelősségre vonni a járművezetőt, sőt, éppen ellenkezőleg: felettese írásos dicséretben részesítette, amelyben megköszönte figyelmességét, amiért időben észlelte a problémát és példásan cselekedett.

A bejegyzésben leírt, és az ehhez hasonló esetek elkerülése érdekében az eddigieknél fokozottabb műszaki ellenőrzést rendeltünk el, nagyobb figyelmet fordítva a kerékanyák meglétére, esetleges kilazulására.

Kérjük, reagálásunkat jelenítse meg a BKV figyelőn.
 
Üdvözlettel: BKV Zrt.

20 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek