Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Üzemszerű? Több méteres füstfelhőt hagyott maga után a busz

Olvasónk tegnap a Krisztina téren hatalmas füstfelhőre lett figyelmes. Először azt hitte, valami nagy beleset történt, kigyulladt valami. Amikor közelebb ment látta, hogy egy busz okádta a hatalmas füstöt. (Itt hívnám fel a figyelmet az Index tegnapi cikkére: Magas a szállópor-koncentráció, aki teheti, használja a tömegközlekedést.)

Kedves BKV-figyelő!

Régi olvasód vagyok, sokszor bosszankodtam már a nálad megírt dolgokon. Hasznos és remek dolog ez a blog. Ma olyan dolgot sikerült lefényképeznem, aminek talán helye lehetne rajta:

89 Tovább

Mégsem cseréli le öreg buszait a BKV?

A főpolgármester hétfőn jelentette be, hogy várhatóan már szerdán aláírja a kormány és a főváros azt a megállapodást, amelynek értelmében 2011-től 18 milliárd, az azt követő években pedig 20 milliárd forintot fordítanak a közlekedési vállalat eszközállományának cseréjére.

Mégsem biztos, hogy lecserélheti öreg buszait a BKV. A főpolgármester hétfőn jelentette be, hogy várhatóan már szerdán aláírja a kormány és a főváros azt a megállapodást, amelynek értelmében 2011-től 18 milliárd, az azt követő években pedig 20 milliárd forintot fordítanak a közlekedési vállalat eszközállományának cseréjére. A BKV műszaki üzemeltetési igazgatója, Héri József ugyanakkor reggeli műsorunkban azt mondta: ebből az összegből nem tudják lecserélni a túlkoros buszokat. A BKV szerint legalább ezer új buszt kellene vásárolni a fővárosban.

(MR1 - Kossuth)

39 Tovább

Vigyázz hová állsz: Ismét kiesett egy többkilós fedőlap

K. Dóra nevű olvasónk még szeptemberben írt arról, hogy egy többkilós, a motorteret az utastértől elválasztó fedlap esett a lábára. Csütörtökön Xezs is átélt hasonlót a 181-es buszon, ám ott a szerencsének köszönhetően nem történt baleset. Levél a kép után:

56 Tovább

Éjjel is járatja buszait a BKV, hogy el tudjanak reggel indulni

Egész éjjel járatja parkoló autóbuszait a BKV, hogy a hajnali üzemkezdéskor el tudjanak indulni. A meglehetősen pazarló és környezetszennyező megoldással csak a BKV él, az alvállalkozók inkább a rendszeres karbantartást választották, hogy ne fagyjon el a buszokban a légrendszer:

Tisztelt BKV-figyelő!

Az alábbi cikkre szeretném egy kicsit ráirányitani a figyelmet. Szombaton, mielőtt behavazott az ország jelent meg, és délutánra kicsit háttérbe szorult, hiszen a havazásokról érkeztek a híradások az összes hírportálon. Pedig döbbenetes dologra világit rá:

"Egész éjjel járatja parkoló autóbuszait a BKV, hogy a dermesztő hajnali üzemkezdéskor a járatok el tudjanak indulni. A meglehetősen pazarló és környezetszennyező megoldással csak a BKV él, a járatainak 10 százalékát üzemeltető alvállalkozók inkább a rendszeres karbantartást választották, hogy ne fagyjon el a buszokban a légrendszer - értesült a HavariaPress. Csütörtökön reggel a BKV csaknem minden harmadik autóbusza "megadta magát" a hidegben. Az autóbuszok légrendszere fagyott el, s emiatt már el sem tudtak indulni a garázsból, vagy menet közben, az első körben robbantak le.

91 Tovább

Szerencse: A kereszteződés előtt megállt a fék nélküli busz

Szerencsére még a forgalmas kereszteződés előtt magától megállt az a busz, melyet olvasónk édesapjának kollégája vezetett. A busz körülbelül 50 km/órával haladt, amikor a fék teljesen állszállt. A busz két megálló között gurult, majd megállt.
Kedves BKV-figyelő!

Nem egy nagy történetet mesélnék el, hanem úgy belsőleg két kis sztorit a BKV-ról. Apám buszsofőr, régen sokszor jártam ki hozzá, szóval tudom, hogy mennek a BKV-nál…

Már egyre szarabb. Nem olyan rég, hogy egyik kollégája mesélte neki, hogy valahol? (nem szeretné, hogy beazonosíthatóvá váljon, szeretne még holnap is ott dolgozni) elment a fékje úgy teljesen. 50-nel suhant egy megállónyit. Egy veszélyes, nagy forgalmú kereszteződés előtt még megtudott állni, pontosabban lassulni. Ebből az utasok semmit nem vettek észre, pedig a keresztforgalomban vagy az előtte lévőt simán letolhatta volna, de szerencsére nem így történt.
70 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek