Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Gyorsabban megy a busz, ha kiabálunk?

A frusztrációnak számos fajtája van, ahogyan a világra is rengeteg okból lehet haragudni. Ugyanakkor mindezt sokféleképpen le lehet vezetni. Megoldás lehet a sport, az olvasás, egy jó baráti beszélgetés, stb. A buszvezetővel való üvöltözés viszont biztosan nem az. Tibor tudja.

Szerdán a 08:22-es/08:37-es (pontosan nem is emlékszem, de valamelyik a kettő közül) 114-es járattal utaztam. A Tétényi úti megállónál, vagyis az első megállónál arra lettem figyelmes, hogy valaki ordibál. Mivel hallgattam a zenét, nem hallottam nagyon jól, ezért kivettem a fülemből a fülhallgatót és tényleg ordított valaki.

Egy, a busz elején ülő öregember volt az, aki azt kifogásolta heves káromkodás közepette nagy hangerővel, hogy miért megy olyan lassan a busz. Mindőnk tudjuk, hogy a reggeli forgalmat a tumultus jellemzi, ezért még sohasem tapasztaltam, hogy egy busz százhússzal repesztett volna az utcákon, természetesen ez sem tette.

A Szent Imre Kórház megállónál a nyugdíjas utas tovább tajtékzott, ezúttal nem értette, miért állt meg a busz, ha üres a megálló. Nos, nem volt üres, egy hölgy szállt fel a hátsó ajtón, csak éppen ezt ő nem vette észre.

Ekkor a buszvezetőnek már elege lett a dologból és félreindexelt, leállította a buszt és vitába keveredett az öregemberrel, aki tovább forrt a dühtől. A buszsofőr viszonylag higgadtan kezelte őt, az öregember pedig el is hallgatott utána, ahogy több és több ember szállt fel a buszra.

Felháborítónak tartom egyes nyugdíjasok viselkedését a tömegközlekedési eszközökön. Ha legközelebb belefutok egy ilyen szituációba, csak annyit fogok mondani az elégedetlenkedőnek, hogy "Asszonyom/uram, maga ingyen utazik, ezért maradjon csendben és élvezze az utazást!"

17 Tovább

Vezetőfülkéhez csapta az ellenőr a BKV-t bojkottáló utast

Az utóbbi hetekben nagyon népszerű lett a bliccelés. A BKV szerint a válság miatt csökkent nagyot a bevétel, az interneten szerveződő kis társaságok szerint a bojkott miatt fogy kevesebb jegy és bérlet. Olvasónk is bérlet nélkül utazik mióta kiderült, a pénzét talicskán tolják ki az Akácfa utcából. Tegnap találkozott először ellenőrrel:

Tisztelt BKV-figyelő!

Körülbelül egy hónapja döntöttem úgy, hogy nem veszek se jegyet, se bérletet, bliccelni fogok a BKV-n. Elegem lett abból, hogy azt a pénzt, amit én költhetnék kajára, ruhára, akármire mások teljesen felesleges dolgokra költik el, nem láttam értelmét a bérletvásárlásnak, így a havi majd' 10 ezer forintot inkább magamra költöm.

457 Tovább

A fizető utason vezette le a feszültségét az ellenőr

Olvasónk a minap a 4-es villamoson utazott, ahol ellenőrrel találkozott. Frissen vásárolt bérletére nem volt ráírva az igazolványának a száma, ezért az ellenőr ordítozni kezdett vele. Az utas kikérte magának a stílust és a hangnemet, főleg azért, mert az ellenőr pont előtte sétált el egy nagydarab és egy ablakon kibámuló férfi mellett, akiknek se jegyük, se bérletük nem volt, egyikük még be is szólt neki. Velük valamiért nem mert kiabálni.

Kedves BKV-figyelő!

Tegnap (06. 12) reggel munkába menet a Nyugatinál vettem egy bérletet, mert lejárt az előző. Megvettem, betettem a régi helyére, majd felszálltam a 4-es villamosra a Moszkva felé, ezzel szoktam munkába menni a Széna térre. A Jászai Mari téren feltűnt egy ellenőr, karszalaggal, kitűzővel, ahogy kell.

Az utolsó előtti ajtó közelében állt egy nagyobb darab kopasz fickó. Először hozzá lépett az ellenőr. Egy "Húzzál tovább" felszólalással adta a tudatára, hogy nincs semmije, őt ne piszkálja senki. Az ellenőr nem akart bajt, tovább közelített felém. A szembe lévő üléseknél egy fiatal srác ült (bőrszínre nem térnék most ki), aki úgy tett, mint ha nem is lenne ott az ellenőr, csak bámult ki az ablakon. BKV-s barátunk megunta a "falnak magyarázást" ezt tovább jött.

130 Tovább

„Később nem tudnál jelezni, baszd meg?” –kérdezte a buszvezető

Nem irigylem azokat, akiknek ismeretlen vonalon kell utazniuk. Velem is megesik, hogy egy megbeszélésre, találkozóra olyan járatokkal megyek, amikkel még sosem utaztam. A legtöbb helyen a buszvezetők nem mondják be a következő megállók neveit, vizuális tájékoztatás is hiányos. Így mindig később szállok le, vagy életlenül olyan megállóban is jelzek, ahol nem szeretnék leszállni.

Olvasónk édesanyja a 277-es buszon a rossz helyismeret miatt későn jelezte leszállási szándékát, ezért a buszvezető kiabálni kezdett vele:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

A mai napon (május 27. szerda) az Örs vezér tere felé menő 277-es járaton egy igen érdekes "élményem" volt. Édesanyámmal a buszról a villamosra akartunk átszállni. Mivel ritkán utazunk a vonalon, a megállókat sem ismerjük. Eredetileg az Örsön szálltunk volna át, de menet közben láttuk, hogy a Gyakorló köz megállóból egyszerűbben eljuthatunk a villamoshoz. Anyukám a megálló előtt 20-25 méterrel - akkor született az ötlet, hogy itt jobb átszállni - nyomta meg a leszállás jelzőt. A busz kicsit erősebb fékezéssel - nyilván a kicsit kései jelzés miatt - meg is ált a megállóban.

120 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek