Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Mentősökre támadt egy villamosvezető

Először szidta, majd rá is támadt a mentősökre egy villamosvezető kedden délután Budapesten. A probléma az volt, hogy a mentőautó egy szervizsínen tudott csak megállni, míg a személyzet egy sérültet látott el.

A mentőket egy gázoláshoz hívták ki kedden délután Budapesten, a Blaha Lujza térre. Mire kiérkeztek, a sérültet már bevitték a sarkon lévő gyorsétterembe. A mentőautó így megállt az épület előtt, majd mindhárman bementek az elgázolt embert ellátni - mondta el a Független Hírügynökségnek Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője. Hangsúlyozta, hogy igyekeztek a Nagykörút forgalmát a legkevésbé akadályozni.

Kiderült azonban, hogy a mentőautóval egy szervizsínre álltak rá. Mikor a mentősök kijöttek az épületből - állításuk szerint - egy villamosvezető először veszekedni kezdett velük, majd mikor beültek az autóba, a félig nyitott ablakon keresztül megpróbálta megütni a sofőrt.

A mentő vezetője csak könnyebben sérült vagy az ütéstől, vagy pedig attól, hogy megpróbált elhajolni. Az ügyben rendőrségi vizsgálat indult - tette hozzá a szóvivő.

Győrfi Pál elmondta: nap mint nap előfordul, hogy a mentősök kénytelenek az utcán megállni, amikor például egy beteghez lakásba kell felmenniük. Mikor végeztek, gyakran azzal szembesülnek, hogy türelmetlen autósok már szidják őket.

/Index - FH/

63 Tovább

Elindult alattuk a mozgólépcső

Írtunk már arról, hogy kutyát hogyan kell levinni a metró területére, hogy ne legyen baja. Egy olvasónk a szabálynak megfelelően, az álló mozgólépcsőn sétált le a kutyájával, de eddig ismeretlen okból elindították a lépcsőt.

Tisztelt Ügyfélszolgálat!
 
A következő problémával fordulok Önökhöz: Ma napon 18:00 előtt pár perccel a Deák Ferenc téri metróállomáson az M3-as vonaláról szálltunk át az M2-es vonalára.

Mivel kutyával utaztunk, ezért a kettes metróhoz levezető második, rövid mozgólépcső esetében az álló lépcsőt vettük igénybe lefelé menet. Amikor már leértünk volna az állattal, körülbelül a lépcső vége előtt lehettünk 1-2 fokkal(!!), amikor számunkra érthetetlen módon elindították a mozgólépcsőt. Nagy szerencsénkre nem lefelé indult el, ugyanis ez esetben a kutyám lábait szinte biztosan becsípték volna a fogak. Annyi időm persze már nem volt, hogy felkapjam az állatot. Tehát a lépcső felfelé indult el, s a kutyámnak sikerült még leugrania, de én a lépcső végénél elestem.

Kérdésem az volna, hogy hogy történhet meg ilyen eset, hiszen számomra nyilvánvaló lenne, hogy aki elindítja a lépcsőt, belenéz a kamerába!? S ez esetben láthatta volna, hogy körülbelül 2-3 másodperc múlva leérünk!! Mi az oka annak, hogy olyan iszonyú sűrgős volt beindítani a lépcsőt, miért nem tudták volna megvárni azt a pár másodpercet, amíg leérünk?? A lépcső alján egyetlen ember sem volt, nemhogy tömeg, hogy indokolt lett volna a hirtelen beindítás!

Számomra teljesen felháborító ez a mentalitás! Nagyon nagy szerencse, hogy nem sérültem meg komolyabban, csak felszíni horzsolásaim és húzódásaim vannak az esés következtében. De nem a kollégájukon múlott, hogy nem lett nagyobb baj!

Az esetet legalább fél tucat, ott tartózkodó ellenőr is tudja tanúsítani. Mivel nem értünk rá helyben panaszt tenni, ezért ezúton szeretném kérni az eset kivizsgálását!

105 Tovább

Hatalmas pofon a HÉV ajtótól

Sziasztok Figyelők!

Ma reggel hatalmas pofont kaptam a BKV-tól.

7:22-kor a Pesterzsébet felső állomáson a Közvágó híd felé tartó soroksári HÉV utolsó kocsijába szálltam fel (vonatvezető kocsiszáma: 877). A vezető a felszállásjelzővel azonos időben zárta be az ajtót, egy másodperces csúszást sem hagyva a két esemény között. Hiába kezdtem meg a felszállást időben, az ajtó teljesen telibe talált: megütöttem a fejem, a bal arccsontom, a fél éve vásárolt szemüvegem leesett, és mind a keret, mind a lencsék megsérültek (a peronra esett). Látótávolságban lehettem, hiszen az ütközést követően a vezető azonnal kinyitotta az ajtót - kérdés, hogy előtte miért nem figyelt? (Ha nem állt volna meg, elvitte volna magával a peronon levő szemüvegemet.). Mivel én magam állásinterjúra, az utasok pedig munkába rohantak, nem állt módomban jegyzőkönyvet felvetetni, de felháborítónak tartom, hogy szétvert arccal kellett állásinterjúra mennem - a szemüveges káromat pedig ki fogja megtéríteni?! (Volt már, hogy a combomra csapták az ajtót - akkor csak egy harisnya bánta.)

Amúgy is kiakasztó a Pesterzsébet Felső Hév-állomás nevű megálló helyzete. Érthetetlen, hogy itt miért nem áll meg a piros 23-as, hiszen ez egy csomópont: két lakótelep is itt találkozik, itt lehet átszállni a 66-os buszra, Volán-járatokra és a HÉV-re. Azért is érthetetlen, mert a HÉV nem visz el a körútig, hanem előtte két megálló erejéig így is - úgy is a 23-asra kell felszállni, vagyis ez a lepukkant járat teljesen kikerülhetetlen. A valóság az, hogy gyakran marad ki a 23-as, napszaktól függetlenül tömegnyomor van rajta, az esővíz beesik fentről, az ablakok és ajtók mellett gyerekökölnyi rés, mocsok és bűz mindenütt. Ezen felül baromi ritkán is jár. (Este 15-20 percenként.) Emiatt régen írtam panaszlevelet a BKV-nak. Tudjátok, mi állt a válaszban? Egy menetrend.

replika

64 Tovább

Zárt buszsáv hülye autósoknak

Külföldön az autósok annyira szemtelenek, hogy az előlük elzárt buszsávba a busz mögött próbálnak betolakodni. El sem merem képzelni, mi lenne, ha nálunk vezetnék ezt be. A balesetes videókkal megtelne a Youtube.



43 Tovább

Lábujjakat eszik a Combino

Kedves Figyelő!

Az „élmény” friss gondolom megosztom veletek hátha érdekes lehet. Ma reggel a Moszkva téren felszálltam párommal a 4-6-os villamosra. Ilyenkor reggel elég sokan vannak, hely nem sok van, az ember oda áll ahova tud.

Mi a csukló részen álltunk meg. Villamos elindul és ugye a Moszkván az első 20 méteren igen erősen oldalirányban ki szokott lengeni a villamos ezért jól megkapaszkodtam és próbáltam stabilan állni.



Az első nagy kanyarnál, a tér szélénél igen erős fájdalom érte a bal nagylábujjamat. Lenéztem és azt látom, hogy a csukló és a kapaszkodó lenti találkozásánál (képen) a lábujjamat áttolta a kiszögellés alatt a forgórész. A fájdalom olyan erős volt, hogy hányingerem lett és egy pillanat alatt leizzadtam. A Margit híd budai hídfőjénél leszálltam és bebicegtem a munkahelyemre. Most egy óra elteltével is igen erős a fájdalom. Levettem a cipőmet és a következő látvány fogadott (erős idegzetűek kattintsanak ide!). A zoknimat és a cipőmet annyira rápasszírozta az a sz@r, hogy kivágta a körmöm a zoknimat. Asszem délután elmegyek orvoshoz látleletet vetetni és megröntgeneztetni. Remélem a csont nem repedt/tört el.

Szóval, csak annyit a dologhoz, hogy kérlek, figyelmeztessétek kedves utazótársaimat arról, hogy elég komoly veszélyforrás a csuklónak az a része. Elég alacsonynak tűnik ott az a rész, álmomban se gondoltam volna, hogy befér alá a lába. Így nem is figyeltem arra, hogy nem kéne oda állni. Egyébként is, milyen jármű az amin nem állhat az ember oda ahova szeretne? Miért nincs ez a rész jobban levédve, hogy még véletlenül se kerülhessen oda be alá semmi se?

Nem akarok belegondolni, hogy egy szandálos kisgyerek lábával mit csinált volna. A BKV pedig jó lenne, ha mielőbb kiküszöbölné ezt a veszélyforrást. Legalább egy táblát tegyen ki! „Vigyázz se..fej, ne rakd ide a lábad, mert szétlapítjuk! Mert az jó.”

Na ennyit mára a biztonságos tömegközlekedésről.

Üdvözlettel,
Horváth Gergely
163 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek