Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Menet közben ütlegelte a buszvezetőt

Feltépte a vezetőfülke ajtaját, és bántalmazni kezdte a buszvezetőt az a részeg utas, a 20E jelzésű buszon. A busz éppen egy szűk úton halad, körülbelül 50 hm/h sebességgel, amikor az utas a vezetőre rontott. A járművezető egyik kezével az ütéseket védte ki, másikkal a buszt vezette, mert annyira megijedt, hogy nem tudott a busszal megállni. Az utas a záródó ajtók közé ugrott, amit a vezető visszanyitott, hogy fel tudjon szállni. Ebből lett a konfliktus:

Tisztelt BKV-figyelő!

A következő esetet szeretném megosztani veled, a végén majd azt is megírom, hogy miért:

múlt hét pénteken (02.27.-én 14 óra körül) a 20e jelzésű Volvo autóbuszra az ajtók záródása után akart felszállni két erősen ittas nagydarab férfi Újpesten a Szent László téri megállóban. Az utolsó pillanatban tántorogtak oda a már záródó 3. ajtóhoz, bedugták a kezüket, és ki akarták feszíteni. A buszvezető ezt látva kinyitotta az ajtókat, azok felszálltak, a busz elindult. Mindenki legnagyobb döbbenetére a 2 állat ahelyett, hogy megköszönte volna, üvöltözve, káromkodva, az utasokat félrelökve elindult előre, feltépték a csapóajtót, és ütlegelni kezdték a buszvezetőt-mindezt úgy, hogy közben 40-50 km/h-val haladt a busz a keskeny 2x1 sávos Leiningen utcában! A buszvezető (egy fiatal srác) a jobb kezével védekezett, a másikkal meg vezetett, közben próbálta jobb belátásra bírni a vadbarmokat. Szerencsére a szűk helyen csak az egyik tudott odaférni a buszvezetőhöz, de azt a srác a kinyújtott jobb kezével nagyjából távol tartotta magától, de a baromállatnak még így is sikerült 4-5 ször ököllel megütnie. A mögötte álló társa mivel nem fért oda, köpködött, és folyamatosan azt ordította, hogy öld meg, öld meg!

98 Tovább

Az ütközőn állva, az ablaktörlőbe kapaszkodva utazott

Tudják, hogy veszélyes, mégis nagy népszerűségnek örvend a tujázás Budapesten. Hiába történt már több baleset a metrón, villamoson szabálytalanul utazók miatt, ez sem rettenti vissza a srácokat a „játéktól”:

68 Tovább

Zéró toleranciát hirdetett a BKV

A Dr. Kocsis István vezette BKV egy átláthatóbb, elszámoltatható vállalat megteremtésén dolgozik. A cég 2008. szeptember 1-jével kinevezett vezérigazgatója nem a levegőbe beszélt: a szigorúbb belső ellenőrzésnek és a tisztességes BKV-alkalmazottaknak köszönhetően máris több eredménye van ennek a munkának.

Néhány napja a cég azonnal felmondott az utasokat megkárosító négy jegyellenőrnek, most pedig fennakadt a vállalat belső ellenőrzési rendszerén egy irodai dolgozó, aki fiktív nevekre jogtalanul vett fel különböző összegeket. A társaság őt is rendkívüli felmondással, azonnali hatállyal távolította el. Ügyében a BKV rendőrségi feljelentést is tett.

A Budapesti Közlekedési Zrt. tanult a korábbi hibákból, ezért átláthatóbb működésre törekszik, az utasok és az adófizetők pénzével pontosan elszámol. Dr. Kocsis István, a cég vezérigazgatója ezzel kapcsolatban kijelentette: zéró toleranciát hirdet a vállalat pénzét elherdálókkal szemben, de következetesen kiáll a tisztességes alkalmazottak mellett.

2009. március 2.

BKV Zrt.

19 Tovább

Látogatás a Credo autóbuszgyárban

Néhány hete meghívást kaptam a Kravtex Kft. győri gyárába, ahol a Credo márkájú magyar buszokat szerelik össze. Az üzemlátogatáson elvileg csak Index fórumosok vehettek részt, de szerencsére nekem és egy ismerősömnek is találtak még helyet, így én is láthattam, hogyan is készülnek az új magyar autóbuszok. A gyárlátogatásra február 27-én került sor. Az üzembejárást a győri gyáregységben kezdtük. Itt három csoportra osztottak bennünket, és a cég vezetői vezettek minket végig előbb az összeszerelő, majd a szerviz csarnokban.

A győri egységben a mosonmagyaróvári Kühne-ből szállított vázra szerelik össze az autóbuszt. Itt szerelik be például az ablakokat, az üléseket, a motort és minden mást, ami a messziről jött vázról hiányzik. A gyár végében a nemrég érkezett vázak voltak. Innen haladtunk a gyár eleje, és az szervizegység felé. Láthattuk a motor szerelését, ülések és a padló elhelyezését, valamint az ablakok behelyezését is. Utóbbi azért volt érdekes, mert az ablakot nem mindenki teheti be a buszba. Nagy hozzáértés kell hozzá, hisz a Credo buszok ablakainál kívül nincs takarólemez, a ragasztásnak tökéletesnek kell lenni.

A szervezők rendesek voltak, hagytak időt mindenkinek még a továbbindulás előtt, hogy bóklásszon egy kicsit, végignézze a gyárat, nem kellett a csoporttal tartani. Bóklászás közben elszaladt az idő, indulni kellett, várt a busz, indultunk tovább. (folytatás a cégtörténet alatt).

137 Tovább

Veréstől félnek az ellenőrök?

Olvasónk arra keresni a választ, hogy a BKV ellenőrei miért nem kérnek se jegyet, se bérletet a nagyobb darab utasoktól, miközben a vékonyabb, becsületes utasokat egyfolytában szívatják? Aki évek óta bérlet és jegy nélkül utazik a kinézete miatt, az miért nem kap büntetést? Akinek 1-2 napja lejárt a bérlete, azt miért vágják meg 12 ezer forintra?

Tisztelt BKV-figyelő!

Törvénytisztelő és rendezett életet élő - így többek között a havi bérletét megvásároló és azzal szabályosan közlekedő - állampolgárként különös észrevételemet kell közölnöm Önökkel.

Munkaköröm révén a közlekedési vállalat igen sok járatát (az agglomeráció felé is) használva a BKV-ellenőrök különös viselkedésére figyeltem fel: az elmúlt egy év óta, amióta jegyellenőrzést tapasztalok a 6-os villamoson, buszokon, a környékbeli HÉV járatokon, az ellenőrök egyetlen esetben sem kérték a velünk utazó, antropológia és más külső jegyeik alapján vélelmezhetően roma utasok jegyét vagy bérletét.

127 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek